Bahçeli'den yeni af açıklaması!

Devlet Bahçeli Alparslan Türkeş'in mezarını ziyaret etti.

Bahçeli'den yeni af açıklaması!

Devlet Bahçeli Alparslan Türkeş'in mezarını ziyaret etti.

15 Haziran 2018 Cuma 15:10
Bahçeli'den yeni af açıklaması!

 Bahçeli uzun zamandır dile getirdiği ancak Cumhur İttifakı'ndaki ortağı ve iktidar partisi AKPi'den veto yiyen genel afla ilgili bir gazetecinin sorduğu soruya da şu yanıtı verdi: '35 kişiyle affı çıkartacak gücümüz olduğuna inanıyor musun?'

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Alparslan Türkeş’in mezarını ziyaret ettikten sonra açıklama yaptı. Bahçeli, genel af talebiyle ilgili soru soran bir gazeteciye '35 kişiyle affı çıkartacak gücümüz olduğuna inanıyor musun?' diyerek cevap verdi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
BahçeliBayramMezar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kerim Abdul Cabbar 2018-06-15 15:18:37

Gotta, 35 kişiyle olmuyorsa neden elalemin diliyle gerdeğe girmeye kalkisiyorsun.

Avatar
kocakurt 2018-06-15 16:09:13

secimden sonra goreceksin ananin oresini , insan icine cikacak yuzun olmayacak orospu cocugu

Avatar
Cocuklar korkuyor 2018-06-15 16:24:41

bu korkunc suratli sahisi manset yapmayin!
Bunun Türk Milletinden oldugu süpheli.

Avatar
tego 2018-06-15 15:38:31

Sen bir vatan hainisin sen sürüm sürüm sürünesin sen nasil milliyetcisin dangalak sadece koltuk kapiyim diye akp ye yalakalik yapandan adam olurmu canin cehenneme.Senin siyasi görüsün ne onu anlamis degilim

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-15 15:49:57

SEÇIMLERDEN ÖNCE ISTENMESİ MANIDAR DEĞİLMİ.HEMDE GENEL AF.

Avatar
mehmet 2018-06-15 18:31:45

hakim savcıların üçte birinin ihraç edildiği bir ortamda af geç bile kalmıştır af çıkması gerekir

Avatar