banner87

Bahçeli'nin yardımcısından Akşener'e çok ağır sözler

İYİ Parti lideri Akşener'le ilgili ağır ithamlarda bulunan MHP Genel Başkan Yardımcısı Sefer Aycan, "Hanımefendi 15 Temmuz'u biliyordu ve 'Başbakan olacağım' diyordu" dedi. Aycan, İYİ Parti'ye geçen vekilleri de 'ihanet şebekesi' olarak niteledi.

Bahçeli'nin yardımcısından Akşener'e çok ağır sözler

İYİ Parti lideri Akşener'le ilgili ağır ithamlarda bulunan MHP Genel Başkan Yardımcısı Sefer Aycan, "Hanımefendi 15 Temmuz'u biliyordu ve 'Başbakan olacağım' diyordu" dedi. Aycan, İYİ Parti'ye geçen vekilleri de 'ihanet şebekesi' olarak niteledi.

10 Mayıs 2018 Perşembe 19:01
Bahçeli'nin yardımcısından Akşener'e çok ağır sözler

MHP Genel Başkan Yardımcısı Sefer Aycan, Kahramanmaraş'ın Andırın ilçesinde Esnaf ve Sanatkarlar Odası Konferans salonunda düzenlenen aday adayları tanıtım toplantısında partililere bir araya geldi.

Aycan, burada yaptığı konuşmada, MHP'den ayrılıp İYİ Parti'ye geçen milletvekillerinin ihanet şebekesi olduğunu öne sürdü ve İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'i hedef aldı.

15 TEMMUZU BİLİYORDU"

İYİ Parti'ye geçenlerin MHP'lilerin oylarıyla seçildiğini ve partiyi karıştırmaya başladığını iddia eden Sefer Aycan, şu görüşleri dile getirdi:

"Bunlar zaten baştan art niyetli ve bozuk kafalar olduğunu gösterdiler. Tabi bunların hepsi bir oyundu, partimizi parçalamak ve genel başkanlığı ele geçirmek üzere görevlendirilmiş kişilerdi. Dikkatinizi çekmek istiyorum, hanımefendi o günlerde bile 15 Temmuz’dan bahsediyordu, yani 15 Temmuz’un tarihini biliyordu ve Başbakan olacağını söylüyordu. Demek ki birileri bunu yönlendirmiş, birileri buna bu güvenceyi vermişti.

Bu görevli şahsiyet, uzaktan kumandalı şahsiyet partimizin içerisinde yaptığı tahribat sonrasında emelini gerçekleştirdi ve ayrı bir parti kurarak bugün seçimlere kendileri de katılıyor. Ona çok üzülmüyorum, bizim içimizde görülen, bizimle yol yürümüş, sırt sırta vermiş, kardeşimiz dediğimiz insanların bugün partimizin karşısında olmalarından dolayı da utanıyorum. Bazılarının bu noktaya gelmesinde benim de rolüm olduğu için hepinizden özür diliyorum."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-10 19:28:14

HERKES BiLiYORDU SENARYOYU YAZAN BASRÖLLERDE OYNADI MiT TÜNELDE PARK EVLERiNDE SAKLANANLAR YARI BOGULMUS GENELKURMAY BASKANI YANi FETÖDEN BASKA HERKES BiLiYORDU

Misafir Avatar
Erdoğan: Ne istediniz de alamadınız? 2018-05-10 21:41:23 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP Sözcüsü Ünal bey diyorki 2018-05-10 21:39:45 @KECi COBANI

"Bir siyasi parti kendi genel başkanını cumhurbaşkanı adayı olarak göstermiyorsa demek ki iktidar olma amacı yoktur'' dedi. Bahçeli'nin aday olmadığını unutan Ünal'ın bu sözleri, farklı yorumlandı. e bay bahceli secmeninizi niye kandiriyorsunuz secmeniniz MHP iktidar partisi olsun diye MHPye oy veriyor neden CUMHURBASKANI adayi olmadiniz ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Aklı olan kaçtı, olmayan tuzağa düştü ne demektir? 2018-05-10 21:38:22 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=nHcEFqqy6B8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAMAM TAMAM 2018-05-10 21:02:29 @KECi COBANI

Dünyada her şeyin bir sonu olduğu gibi Ak Parti iktidarının da sonu
Milli ittifaki Gümbür Gümbür geliyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2018-05-10 19:13:47

Uuuşşşt sende Meral Bacım gümbür gümbür geliyor çirkefleşiyorlar

Misafir Avatar
bay Sefer Aycan siz bi aynaya bakin 2018-05-10 20:51:59 @vatandaş

devlet bahceli bir zamanlar recep tayyip erdogan tipi baskanlik sistemi Turkiyenin bolunmesinin recetesidir demokrasinin idam fermanidir diyordunuz ve birden bire baskanlik sisteminin onunu actiniz yetmedi Akp ile cumhur ittifaki yapiyorsunuz baskanlik sistemini destekliyorsunuz inanin sayenizde Kafam karıştı sizce kime inanmaliyim neye inanmaliyim ??? https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay Sefer Aycan siz bi aynaya bakin 2018-05-10 20:51:01 @vatandaş

bir zamanlar recep tayyip erdogan tipi baskanlik sistemi Turkiyenin bolunmesinin recetesidir demokrasinin idam fermanidir diyordunuz ve birden bire baskanlik sisteminin onunu actiniz yetmedi Akp ile cumhur ittifaki yapiyorsunuz baskanlik sistemini destekliyorsunuz inanin sayenizde Kafam karıştı sizce kime inanmaliyim neye inanmaliyim ??? https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay Sefer Aycan 2018-05-10 20:48:05 @vatandaş

Perinçek"Darbeyi önceden biliyorduk,Haber verdik ???? diyor size haber vermeyimi unutmus nolmus
https://www.youtube.com/watch?v=dPwCRl_k6AM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sittir uyuz 2018-05-10 19:35:49 @vatandaş

esas sen biliyordun kavvat nerede olduğun belli uyuz kurtla beraber seninde a...a...s..ç...c....gızbekle

Beğenmedim! (1)
Avatar
Halk 2018-05-10 19:20:07

Sizin kadar olamaz sanırım her şeyi bilen hazırlayan halka tepsiyle sunan bir zihniyetiniz varken biz bu haberlerden bıktık kötüye giden yok olan mmaşlar ve yaşam ekonomi için adam gibi savunma beklerdik halkı bu haberlerle yormayın markete pazara gittiğinde yeterince yoruluyor

Avatar
Adalet 2018-05-10 19:25:43

Akp mhp ne yapacağını şaşırdı ona buna iftira atıyorlar kendi kazdıkları kuyuya düşecekler inşAllah

Avatar
Vatandaş 2018-05-10 19:17:25

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Avatar
Vatandaş 2018-05-10 19:18:29

Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor

Avatar