Bahçeli: Türkiye'de Kürdistan diye bir yer yoktur

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Twitter hesabından sert açıklamalarda bulundu.

Bahçeli: Türkiye'de Kürdistan diye bir yer yoktur

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Twitter hesabından sert açıklamalarda bulundu.

14 Şubat 2019 Perşembe 00:27
Bahçeli: Türkiye'de Kürdistan diye bir yer yoktur

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, "Türkiye'de Kürdistan diye bir yer yoktur. HDP, beklendiği ve bilindiği üzere, Türkiye'nin yıkımına asal ve asıl fail olarak girmiştir" açıklaması yaptı. 

MHP Genel Başkanı Bahçeli, Twitter hesabından açıklamalarda yaklaşan Mahalli İdareler Seçimleri öncesinde sis perdesinin dağıldığını, taraflar netleşirken, gizli kapaklı ilişki ağlarının da deşifre olduğunu kaydetti.  Bahçeli'nin açıklamaları şöyle:

"Türkiye'de Kürdistan diye bir yer yoktur. Tarihin hiçbir döneminde de olmamıştır. Hem kazanıp hem kaybettirmek ancak ve ancak akıl tutulması yaşayan, mensubiyet bunalımına kapılan, zilleti baş tacı yapan müflis ve melanet çevrelerin işidir. HDP, beklendiği ve bilindiği üzere, Türkiye'nin yıkımına asal ve asıl fail olarak girmiştir."

"31 Mart Mahalli İdareler Seçimlerine yaklaştıkça sis perdesi dağılıyor, taraflar netleşiyor, gizli kapaklı ilişki ağları deşifre oluyor. Saklanan niyetler bir bir açığa ve ortaya çıkıyor. Türk milleti kimin zillet kimin ziynet, kimlerin curcuna kimlerin cumhur olduğunu görüyor."

"CHP-HDP-İP-ÖDP ittifakı bütün hatlarıyla, bütün muhtevasıyla karşımızdadır. PKK-FETÖ bu ittifakın tam ağırlık merkezindedir. Türk milleti bir yanda Zillet İttifakı’nı görüyor, diğer yanda Cumhur İttifakı’nı izliyor, biliyor, gönülden destekliyor."

"Beka muhalifleriyle beka sevdalıları billurlaşmış haldedir. HDP Eş Genel Başkanı’nın 'Kürdistan’da biz kazanacağız, Batı’da AK Parti ve MHP’ye kaybettireceğiz' çürük sözü skandal bir beyan olmasının yanısıra ihanet ve işbirlikçiliğin alenileşmesinden başka bir şey değildir."

"Türkiye’de Kürdistan diye bir yer yoktur. Tarihin hiçbir döneminde de olmamıştır. Hem kazanıp hem kaybettirmek ancak ve ancak akıl tutulması yaşayan, mensubiyet bunalımına kapılan, zilleti baş tacı yapan müflis ve melanet çevrelerin işidir."

"HDP, beklendiği ve bilindiği üzere, Türkiye’nin yıkımına asal ve asıl fail olarak girmiştir."

"31 Mart’ta kazanan ve kaybedenleri tayin edecek tek mercii, büyük Türk milletidir. HDP, PKK’yla ortaklığının, hedef birlikteliğinin bedelini diğer zillet ortaklarıyla beraber ağır bir şekilde ve demokratik olarak ödeyecektir."

"Cumhur İttifakı hem kazanacak hem de Türkiye’ye kazandıracaktır."

"İstanbul Çekmeköy Kirazlıdere Mahallesi’nde bulunan Parkverde Sitesi yakınlarında bir askeri helikopterin düşmesi sonucunda şehit olan 4 kahramanımıza, yine İstanbul Kartal’da 8 katlı bir binanın çökmesiyle hayatlarını kaybeden 21 vatandaşımıza Allah’tan rahmet diliyorum."

"Halen tedavisi süren vatandaşlarıma acil şifalar temenni ediyorum. Rabbimden milletimizi her türlü kazadan ve beladan muhafaza etmesini yürekten niyaz ediyorum."

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-14 00:42:33

ama Mecliste Kürdistanli adi HDP olan arkadaslarin var, beraberce Andimizin okunmasini reddetiniz

Misafir Avatar
ANDIMIZ MHP-HDP-AKP OYLARI İLE RED EDİLMİŞTİR !!!! 2019-02-16 17:54:04 @Dogru Söyler

ANLAMAYANA DAVUL-ZURNA AZ AQ !!!! :(

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ANDIMIZ MHP-HDP-AKP OYLARI İLE RED EDİLMİŞTİR !!!! 2019-02-16 17:51:44 @Dogru Söyler

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-16 02:12:11 @Dogru Söyler

CAN ATAKLI'DAN ACI GEÇİRİŞLER !!!! :::))))))))))
https://www.youtube.com/watch?v=jklJG7WINO4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-16 00:02:08 @Dogru Söyler

senin ortağın pkk açılımı sırasında az kalsın kürdistanı kuracaklardı haberi yok bunağın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-15 23:31:24 @Dogru Söyler

CAN ATAKLI'DAN FECİ GEÇİRİŞLER !!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=IJ6pBTQ3XIY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-15 16:39:41 @Dogru Söyler

Lan pezevenk baban yasasaydi eminim benim öyle bir oglum yoktur derdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!------------------- 2019-02-15 08:35:52 @Dogru Söyler

En bir numara fetöcü sen değilsen, en büyük pkk lı sen değilsen bende hiç bişe bilmiyorum len. sizi gidi hainler sizi. ulan sizin beliniz kırıldı inşAllah canınızda çıkacak. keferelerin tetikçileri hainler sizi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-15 01:37:54 @Dogru Söyler

SİYONİST FETÖ-AKP KARDEŞLİĞİ ! VE ELDEN GİDEN TÜRKİYEM !
METASTAZ - https://www.youtube.com/watch?v=AOTTIDBI9YQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-14 11:51:31 @Dogru Söyler

Bahceli sen ibnemisin serefsizmisin godosmusun,götmusun hepsi var sende ama sana en cok yakisan serefsiz lakabidir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Andimizi 2019-02-14 00:54:56 @Dogru Söyler

uygulanmasi MHP+HDP+AKP oylari ile reddedilmistir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2019-02-14 00:53:55 @Dogru Söyler

Senin top oldugun gerçek yawsak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ülkücü 2019-02-14 00:31:17

Kocamış kurt sarayla kol kola. Yaziklar olsun sana. Milliyetçileri saray kapısına paspas yaptın, Ülkücüleri saraya kapıkulu yaptın, Bozkurtları akkurt yaptın. Milliyetçilik, Ülkücülük, Bozkurtlar kimsenin tekilinde değildir. Milliyetçilere, Ülkücülere, Bozkurtlara kimse boyunduruk vuramaz.

Avatar
Güneş 2019-02-14 00:33:16

Tavanda kurulan ittifak tabanda kabul görmedi. Umdukları olmadı. Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı

Misafir Avatar
iskenderun akp belediyesi 2019-02-14 08:59:07 @Güneş

iskenderun aslanı meteaslan geldi akkahpelerin işi bitti cahil mal belediye akkp meclis üyesi erdal bönceoğluda chpye geçecekmiş cahil daha doğru düzgün yazması yok mal cahili chp ne yapacak o akpye yakışır saadet bilem almaz o malı .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mal ahçeli 2019-02-14 08:45:57 @Güneş

7 milyon oyu hiçe sayıp küçümsüyorsun öylemi malllllllllllllllllll

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gereksiz 2019-02-14 00:31:58

Vatandaşın gündemi : Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları Cumhur ittifakının gündemi : Beka sorunu yaratmak, vatandaşlar arası ayrışma oluşturmak, gerilim startejisi ile beslenmek, muhaliflere hareket etmek ve ceza yağdırmak, gölgesi ile savaşmak, vatandaşın yaşadığı ve gideremedikleri her sorunu bir veya birkaç mihraka yıkmak,kendini aklamaya çalışmak. Akkoyunları ve akkurtları masallarla uyutmak

Avatar
DOKTOR BU NE ....... 2019-02-14 00:45:09

“UCUZ MAZOT UCUZ BENZİNİ ÇOK ÖZLEDİK” :

Benzin fiyatlarının yüksekliğine dikkat çeken MHP miletvekili Enginyurt, şu ifadeleri kullandı: “Hazır Tanzim satış işine el atmış iken, bir de AKARYAKIT TANZİM SATIŞ istasyonları da kursak diyorum. Ne güzel olur; ucuz mazot, ucuz benzini çok özledik.”

Avatar
Ülkücü arkadaş 2019-02-14 00:51:54

Bizler odaklarca " TANRI TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSİN " düsturu ile yetiştik ve şimdi " NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE " düsturu ile yaşıyoruz. Ocaklarca yetişen milletvekillerini ve ocak başkanımızı refüze ettiniz. Hele andımız icin mecliste yapılan oylamada vekillerimizin çekimser kalması bizleri üzdü. Geçen haftalar aday tanıtım törenin de müsade ile Bozkurt işareti yapması rencide etti bizleri. Bu ve bunun gibi olaylar sandığa farklı yansıyacak. Haberiniz ola. Oylarımızı kimse tapu koyamaz.

Misafir Avatar
: @Ülkücü arkadaş x***** cevap 2019-02-15 08:40:14 @Ülkücü arkadaş

Sen ÜLKÜCÜ ye asla arkadaş demezsin. sen ÜLKÜCÜYE tamamen ter bir sapık zihniyetin tetikçisi gibisin. sen burada münafıklık yapıp yazıyorsun. bu aiz vatan ÜLKÜCÜ ve AK GENÇLİK yani gerçekten canı gönülten Türkiye sevdalılarının korumasındadır. sen defol Siyoizim babalarının kucağına otur. tetikçilik yapma yaparsanda eşşekler mezarlığını boylayacaksın.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yusuf 2019-02-14 00:53:09

Türkiye, de aç insan var. Big artık Alevi, Sünni,Hiristiyan Türk, çerkez,kürt, Arap tartışması yapmıyoruz.
Bu konuları hoe ön plana çıkaranlar kendilerinden emin olmıyan devşirme Türkleridir.

Avatar
Yapma yav 2019-02-14 01:43:44

7 milyon oyu hiçe sayıp küçümsüyorsun öylemi