Bahçeli’den af resti!

MHP lideri Bahçeli'den yeni bir af çağrısı daha geldi. MHP lideri Devlet Bahçeli 24 Haziran seçimlerine günler kala 'Af konusunda geri adım atmamız düşünülemez' açıklamasını ile kararlı olduğunu yineledi.

Bahçeli’den af resti!

MHP lideri Bahçeli'den yeni bir af çağrısı daha geldi. MHP lideri Devlet Bahçeli 24 Haziran seçimlerine günler kala 'Af konusunda geri adım atmamız düşünülemez' açıklamasını ile kararlı olduğunu yineledi.

04 Haziran 2018 Pazartesi 13:06
Bahçeli’den af resti!

Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli , mayıs ayında yaptığı af çıkışıyla ilgili açıklamalara devam ediyor. 

Kararlılıklarının sürdüğünü ifade eden Bahçeli, "Duruşumuzdan geri adım düşünülemez" dedi. MHP lideri, " Affı gündeme almak hükümet için zor değil af çıkarılmalıdır.

Teröristler, çocuk istismacıları, kadın katilleri hariç olmak üzere kader kurbanlarına af çıkarılması için duruşumuz sürüyor. Aftan vazgeçtiğimize dair hiçbir ima ve yorumumuz olmadı" şeklinde konuştu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.06.2018 13:38
Anahtar Kelimeler:
MhpAfBahçeli
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bozukkurt Bahceli 2018-06-04 13:14:35

Bozkurtlari once Akkurt sonrda da ampul yapacak.

Avatar
DEVLET BAHCELI Bey 2018-06-04 13:28:14

af maf istemiyoruz suclular cezasini ceksin

Avatar
koçaktan 2018-06-04 13:31:29

daha önce katillerin affını sağlayan bahçeli ,şimdi de hırsızların affını sağlamaya çalışıyor. zaten bütün bunları "üst akılın" isteği ile yapıyor,kendi fikri değil.
zaten bu tutarsızlıklarının sonucu da koca bir partiyi uydu haline getirdi,ülkücüleri kandtırdı.

Avatar
Tabii 2018-06-04 13:29:19

Zindanlar genc cocuk kadin yasli doldu tasiyor. Erdogan baskan oldugunda okadar cok muhalif olacak ki hapsedilecek. Onlara yer acmak lazim:((

Avatar
Mahkum eşi 2018-06-04 14:12:56

Af istiyoruz af yeter artık bitsin bu hasret iki bayramı bir arada yaşayalım çocuklarımız sevinsin af varsa oy da var.. devlet babam rabbim senden razı olsun sonuna kadar seninleyiz

Misafir Avatar
mahkum esi 2018-06-04 14:26:38 @Mahkum eşi

karinizmi hapiste ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
Akın TÜRK 2018-06-04 14:48:57

Diyelim af çıkmadı 23 Haziran günü Bahçeli heyt ülen bi dedeğimizi yapmadınız ben seçmenleri serbest bırakıyorum diyecek mi acaba ?

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-04 14:51:15

Af bekleyenler boşuna bekler.İki ortak ters manyelle oy devşirme peşinde.Bu hükümet devam ederse af yapacak umudunu pompalayarak oy peşindeler.İnsanların umudunu istismar etmek kadar ahlaksızca bir şey olabilirmi?.

Avatar
Efe35 2018-06-04 15:07:11