banner58

Bakan Özhaseki: Mızıkçılık yapmayın

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, referandum sonuçlarına yapılan itirazlara ilişkin, "Eğer sonuç yüzde 50,1 olarak 'Hayır' çıksaydı Allah aşkına elini vicdanına koy, bu itirazları yapacak mıydın? Bugünkü bahaneleri uyduracak mıydın? Bir tek cümle söyleyecek miydin? Hayır. 'Türk milletinin kararına saygılıyız, hayırlı olsun' deyip devam edecektin. O zaman şimdi niye mızıkçılık yapıyorsun? Hiç mızıkçılığa gerek yok. İşimize bakalım" diye konuştu.

Bakan Özhaseki: Mızıkçılık yapmayın

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, referandum sonuçlarına yapılan itirazlara ilişkin, "Eğer sonuç yüzde 50,1 olarak 'Hayır' çıksaydı Allah aşkına elini vicdanına koy, bu itirazları yapacak mıydın? Bugünkü bahaneleri uyduracak mıydın? Bir tek cümle söyleyecek miydin? Hayır. 'Türk milletinin kararına saygılıyız, hayırlı olsun' deyip devam edecektin. O zaman şimdi niye mızıkçılık yapıyorsun? Hiç mızıkçılığa gerek yok. İşimize bakalım" diye konuştu.

19 Nisan 2017 Çarşamba 12:48
4067 Okunma
Bakan Özhaseki: Mızıkçılık yapmayın

Mehmet Özhaseki, Harbiye'deki İstanbul Kongre Merkezi'nde düzenlenen '5. Uluslararası İstanbul Akıllı Şebekeler ve Şehirler Kongre ve Fuarı'nın açılışına katıldı. Programda bir konuşma yapan Mehmet Özhaseki, geçen pazar günü yapılan referandumu ve sonuçlarını değerlendirdi. Bakan Özhaseki, pazar günü yapılan referandumda Türk halkının istikrarın sağlanacağı, güçlü hükümetlerin olacağı bir hükümet sistemini tercih ettiğini söyledi.  

"İSTİKRAR BUNDAN SONRA KAÇINILMAZDIR"

Yeni sistemle vesayetçi yapının yok olacağını belirten Özhaseki, "1946'da çok partili sisteme geçtikten sonra Ankara'da bekleyen eli silahlı şebekelerin gelen her siyasi iktidarın ensesinde boza pişirdiği, canlarının istediği olmadığı zaman ihtilal ortamı hazırlayarak, faili meçhuller işleyip ihtilal yaptıkları ortamı toprağa gömmüştür. Zayıf, güçsüz, ne zaman düşeceği belli olmayan, pazarlıklarla gün geçirmiş, gece vakti insanların evlerinde pazarlıkların yapıldığı, kumar borçlarının ödendiği, insanlara bakanlıkların dağıtıldığı sistem toprağa gömmüştür. İstikrar bundan sonra kaçınılmazdır. Bu her parti için bir şanstır" diye konuştu. 

REFERANDUM SONUÇLARINA YAPILAN İTİRAZLAR

Mehmet Özhaseki, referandum sonuçlarına yapılan itirazlara da değindi. Özhaseki, şunları söyledi:

"Bu itirazları şöyle değerlendiyorum; spor kulübü başkanlığım var. Maçtan sonra aslında sakin olmak lazım. Eğer hele hele yenildiyseniz biraz daha sakin olmak lazım. O maçın heyecanıyla herşeyi söylediğinizde başınıza iyice bela olabilecek sözler dilinizden çıkabilir"

"EĞER SONUÇ YÜZDE 50,1 'HAYIR' ÇIKSAYDI BU İTİRAZLARI YAPACAK MIYDIN?" 

"Bugün itiraz eden Hayırcı cephesinde yer alan anamuhalefet partisi genel başkanı dahil olmak üzere çok net soruyorum; eğer sonuç yüzde 50,1 olarak 'Hayır' çıksaydı Allah aşkına elini vicdanına koy  bu itirazları yapacak mıydın? Bugünkü bahaneleri uyduracak mıydın? Bir tek cümle söyleyecek miydin ? Hayır. 'Türk milletinin kararına saygılıyız, hayırlı olsun' deyip devam edecektin. O zaman şimdi niye mızıkçılık yapıyorsun? Hiç mızıkçılığa gerek yok. İşimize bakalım. İnşallah aydınlık günler bizi bekliyor."

Konuşmaların ardından Mehmet Özhaseki '5. Uluslararası İstanbul Akıllı Şebekeler ve Şehirler Kongre ve Fuarı'nın açılış kurdelesini kesti. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.04.2017 13:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cafer 2017-04-19 12:51:17

Bakanmı soytarımı aşikar olan olay var hille var hurda var utanmadan mızıkçılık yapmayın çıkın hırsızlığınızı açıklayın zaten dediniz atı alan üsküdarı geçti

Avatar
qwert 2017-04-19 12:54:24

Bu da Fetullah Gülen tarafından vaftiz edilen bakanlardan.Hani, nerede Fetöyle mücadele?

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-19 13:12:55

1- BAŞBAKANIN BU SON AÇIKLAMASI MİLLETİMİZCE DEĞERLENDİRİLDİ : Başbakan Binali Yıldırım'ın bu en son konuşmasını ve CHP liderini de anlamsızca suçlamalarını ibretle izledim ! Özetle, konuyla alakasız, anlamsız anlamsız sözler sarfetti maalesef ! Ne ilgisi varsa artık, çünkü milletin zaten hileli bu seçimle yenilmekte olan hakkını CHP lideri yeterince aramadığını düşündüğünden dolayı bu millet tam tersine etkisiz savunusu ve mücadelesinden, yeterli itirazsızlığından dolayı Kılıçdaroğlu'nu eleştirmekte ve kızmaktaydı zaten kendisine ! Başbakan, Kılıçdaroğlu'na, ''Milletin iradesine saygı duy !'' diyor. Milli iradenin yarısından fazlasının iradesine saygı duymayan bu korkunç hileli seçim sonucunu dayatan ve bu açık haksız dayatmaları, oldubittileri de kabul etmeyip, onurlu, barışçı ve hak arayan bu demokratik direniş hakkını da, milli irade filan demeden ezmeye, bu ülkenin onurlu muhaliflerini haksız ve hukuksuz bir baskıcı, ezici yöntemlerle tutuklayıp, susturmaya çalışılıyor

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-19 13:13:29

2- da, siz neden bu haklı milletin iradesine neden saygı duymuyorsunuz ?! ''Ana muhalefet lideri, milli iradeyi sokağa çağırıyormuş ve bu asla kabul edilemezmiş '' diyor Başbakan ! Demokratik, Anayasal medeni ve barışcı bir protesto hakkın savunmaya çalışıyor anamuhalefet lideri de peki bu milleti Anayasal hak aramanın dışında nereye savaşa mı çağırıyor ki Kılıçdaroğlu'nun bu çağrısı büyük ayıpmış, hukuksuzmuş sanki ya da doğru değilmiş güya bu çağrı ! Ne alaka ?! Konuyu tüm sıcaklığı ve can yakıcı olan bu durumuyla, neden buzdolabına soğumaya koyuyorsunuz ve sabırla beklenmesini ve unutulmasını istiyorsunuz ki ? Bu gayri adil tutuma hakkınız var mı ?!... UZUN SÖZÜN KISASI, TÜRK MİLLETİ SİZ HUKUKSUZLARA ÖZETLE, ''O SAYGIDEĞER MAKAMLARA HİLEYLE, HURDAYLA, DEVLET GÜCÜNÜ ARKANIZA ALMAYI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ BASKI VE CEBİRLE, HAKLI MUHALEFETE, MİLLİ İRADEYE SAYGI DUYMAYAN BU GAYRİMEŞRU YÖNTEMLERLE EZMEYE VE SUSTURMAYA ÇALIŞARAK O SAYGIDEĞER MAKAMLARA OTURAMAZSINIZ ! BU TUTUM,

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-19 13:13:52

3- SAYGIDEĞER VE BAŞ TACI EDİLECEK BİR TUTUM DEĞİLDİR NOKTA !!!... BUNUN DIŞINDAKİ HİÇ BİR GEREKSİZ AÇIKLAMA VE MESNETSİZ SUÇLAMALARINIZIN DA , BASKINCI YAKLAŞIMINIZI YANSITMA VE ZORLA KABUL ETTİRMEYE ÇALIŞMA DIŞINDA HER HANGİ BİR KIYMETİ HARBİYESİ VE TATMİN EDİCİ, VİCDANLARI RAHATLATICI BİR TARAFI DA YOKTUR ŞÜPHESİZ !!!... MİLLİ İRADEMİZ, AKP HÜKUMETİNDEN, MİLLETİMİZİN YARISINDAN FAZLASININ BU ONURLU İRADESİNE SAYGI DUYMASINI VE KORKUSUZCA HİLESİZ BİR REFERANDUM SEÇİMİNE YENİDEN GİTMESİNİ BEKLEMEKTE VE BU HAK TALEBİNDE ONURLU VE SON DERECE DE HAKLI OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜ BU ISRARINI SÜRDÜRMEKTEDİR, BİLİNE !!!...

Avatar
GİT İŞİNE BE ADAM ..!! 2017-04-19 13:31:36

S..ktir lan onun bunun tayyipin yalakacısı yaltakcısı kaç paraya satın aldınız TÜRK MİLLETİNİN TÜRK VATANIMIZIN OYLARINI AKP DEN namusuz ŞERFSİZLER adi karektersiz TÜRK VATNI MİLLETİ HAYŞNLERİ p..şut lar sizi ne b.,klar yediğinizi araştırıyoruz ve bulacağız az kaldı 15 senedir ÇEVİRDİĞİNİZ ERİKSLARI HIRSIZLIKLARI TÜRK VATANINDA YAPMIŞ OLDUĞUNUZ HAYİNLİKLERİ SAHTEKARLIKLARI hemsşni tayyipde dahil hepinizşn bğttün akp lilerin ne dalavere düzanbazlık hırsızlık namusuzluk şerefsizliklerinin hesabını vermeye az kaldı senelerimizş akdı ama sizş takip etmek ne b..klar yediğinizi İHALELERE KARIŞTIRMİŞ OLDUĞUNUZ HİLLELERİ çaldığınız paraları düzen bazlıkları katiyen peşini bırakmıyacapız az kaldı g.,tğnüze tekmeyş atmayı senelerdir araştırdık ensonunda yaklaştık akp 15 senedir ne ETRİKALRLA (( İKTİDARDA KALDIPINI BUNUN HESABINI tayyipde dahil hepiniz ((( LAGEYDE VE AVRUOA İNSAN HAKLARINDA VERECEKSİNİZ )) YEMİN EDİYORUZ 1 deyil 3 beş kişi deyil tam 500 kişi çok uğraştık ve yaklaştık hepiniz ama hepiniz ((( LAHEYDE YARGILANACAKSINIZ )) AVRUPA ŞNSAN HAKLARI MAHKEMESŞNDE DE HESABINI VERECEKSİNİZ dolayısıyla kapa LAPIM KOKAN AZINI DEYYUS

Avatar