Başbakan Yıldırım: ABD bayrağı öpüyorlar; kiliselerden medet umuyorlar

Başbakan Binali Yıldırım, 15 Temmuz darbe girişiminin kilit isimlerinden firari Adil Öksüz'ün kayınbiraderi Abdulhadi Yıldırım'ın ABD bayrağı öpmesine ilişkin olarak "Milleti dinle, imanla aldatmaya çalışan FETÖ'cüler, şimdi Amerikan bayrağını öpüyorlar. Bunların gerçek kimliği ortaya çıktı. Kiliselerden medet umuyorlar" dedi.

Başbakan Yıldırım: ABD bayrağı öpüyorlar; kiliselerden medet umuyorlar

Başbakan Binali Yıldırım, 15 Temmuz darbe girişiminin kilit isimlerinden firari Adil Öksüz'ün kayınbiraderi Abdulhadi Yıldırım'ın ABD bayrağı öpmesine ilişkin olarak "Milleti dinle, imanla aldatmaya çalışan FETÖ'cüler, şimdi Amerikan bayrağını öpüyorlar. Bunların gerçek kimliği ortaya çıktı. Kiliselerden medet umuyorlar" dedi.

14 Haziran 2018 Perşembe 16:43
Başbakan Yıldırım: ABD bayrağı öpüyorlar; kiliselerden medet umuyorlar

Yıldırım, Sancaktepe'de kanaat önderleri ve STK temsilcileriyle bir araya geldi.

Yıldırım, burada yaptığı konuşmada "Milleti dinle, imanla aldatmaya çalışan FETÖ'cüler, şimdi Amerikan bayrağını öpüyorlar. Bunların gerçek kimliği ortaya çıktı. Kiliselerden medet umuyorlar." ifadelerini kullandı.

'TEK TEK HESAP SORUYORUZ'

"Kürt-Türk etle tırnak gibidir." diyen Yıldırım, "Bizi birbirimizi düşürmeye çalışan kalleşlerden teker teker hesap soruyoruz. Yurt içinde terör belasını gündemimizden çıkardık, şimdi sıra dışarıdaki uzantılarında. Kürtlerin tek sorunu var o da PKK'dır. PKK bölücü terör örgütünden başka Kürtlerin sorunu yoktur." şeklinde konuştu.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Binali YıldırımFetö
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AMERİKAN BAYRAĞI ÖPEN BU KÖYLÜ-YAHUDİ'LERDEN !!!!! 2018-06-16 12:40:07

BU SİYON-MAYMUNLARINDAN MASON-KIROLARINDAN TİKSİNÇ GELDİ AQ !!!!
BEN ATATÜRK TÜRKİYE'SİNİ GERİ İSTİYORUM LAN ! YAŞA KUTSAL TC VE TSK !

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-14 18:39:42

VAY TERBIYESİZLER VAY.DEMEK BAYRAK ÖPÜYORLAR HA.KUMPAS DAVALARINDA AYNI TABAKTAN YIYORDUNUZ.AYNI YAĞMURLARDA YIKANDINIZ.SİZ KENDINIZI TEMIZMI ZANNEDIYORSUNUZ.GENELKURMAY BAŞKANINI TERÖRİST DAMGASIYLA
HAPISE ATTINIZ.DÖNDE BU HASRET DINSIN...SIZ BUNLARI TÜRK MILLETININ UNUTTUĞUNUMU ZANNEDIYORSUNUZ.SANKI
ADIL ÖKSÜZLERDEN KALIR BIR TARAFINIZ VAR.MILLET FARKINDA,OLMAYANLARDA YAVAŞ YAVAŞ UYANIYOR HABERINIZ OLA.

Avatar
Oyum HDP e.. 2018-06-14 16:54:25

Bu ülkeye dini AKP getirmedi. Dini istismar etmek sadece AKP’nin işidir. Bu ülkede Müslümanlar var, Ermeniler var, Süryaniler var Aleviler var. Herkesin inancına saygı duyan bir parti var, o parti HDP’dir. Bize terörist diyorlar, bu ülkede barış isteyen tek parti biziz, bu ülkede kardeş kanının akmasına vesile olanlar, esas teröristler sizlersiniz, kendinize bakın geçmişinizle yüzleşin.

Misafir Avatar
HDP SİYONİZM MAŞASIDIR !!!!!! 2018-06-16 12:53:38 @Oyum HDP e..

FETÖ-PKK-ASALA-IŞİD... VS. GİBİ SADECE MAŞA !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy yildirim bey 2018-06-14 22:04:28 @Oyum HDP e..

BU MILLET NE YIYECEK NE ICECEK ..ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp 2018-06-14 21:48:37 @Oyum HDP e..

AKP YATMA GARANTISI VERMIS ( sehir hastanelerine hazine garantili dolar bazinda yuzde 70 % hasta garantisi verilmis galiba 25 senelik ) AKP UCMA GARANTISI VERMIS ( havaalani icin ucanda ucmayanda oduycek hepimiz ucucaz ) AKP GECME GARANTISI VERMIS ( kopru icin hazine garantili dolar bazinda gunluk 40.000 arac garantisi verilmis kimbilir kac sene ?gecende gecmeyende oduycek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TEK COZUM 2018-06-14 21:31:09 @Oyum HDP e..

MUHARREM INCE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Oyum HDP e.. x haklisin itiraz yok.***** 2018-06-14 19:08:00 @Oyum HDP e..

Kiclarini verirler derken; müritler zaten bir seyhe kendilerini serbetlendiriyordu. Seyhin savunmasida : ben müritlerime hayir deme lüksüm yok diye ifade vermisti!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Oyum HDP e.. x haklisin itiraz yok. 2018-06-14 19:03:40 @Oyum HDP e..

Herifler imamhatip okulu acip camii yaptirinca sigirlar sevindirik olup gözleri birsey göremez oluyor. Tesettürde olunca ooohhhhh kiclarini dahi verirler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-06-14 18:57:30 @Oyum HDP e..

Dini akp getirmedi ama batirdi! Dini hirsizliklari soygunlari icin kullandilar bakara makara diye kuran ayetleri salladilar. Hirsizliklarina ayet uydurup günah isleme özgürlügü kattilar.Baskanlari tayyipi Allaha benzettiler ve Allahin vasiflarini tayyipde buldular. Baska birileri bunlari yapsalardi sigirlar ayaklanirdi simdi narkozdalar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Murtazaaa 2018-06-14 16:58:28

Amerikan bayrağını siz de öpüyorsunuz. Öyle olmasaydı, Erdoğan; BOP EŞBAŞKANIYIM! diye özvünmezdi. Türk ordusunu Amerika'nın ve İsrail'in çıkarına, Irak'ta, Libya'da ve Suriye'de kullandırmazdınız. Bu devletlerin bölünmesine yardım etmezdiniz.

Avatar
ali 2018-06-14 17:59:39

çok yakın amana kadar ortağınızdı

Avatar
Fikrettin 2018-06-14 18:51:38

Baska caresi kalmayan kendi kendini lav eden bir herifin son cirpinisi iftira at izi kalsin ! Bu herif cukkaladigi soygundan elde ettigi paralari saglama alma derdinde.

Avatar
Kukla 2018-06-14 18:30:18

Kutla fato tayo ortagi bu soysuz. Bir4 insan bu kadar onursuz olumu ya . 1 Bahceli ikincisi bu soysuz . Erdogan domal dese domaliyor pic. Hirsiza soysuza yolsuza oy yok verende soysuzdur. Kukla az kaldi kendi ne köpru alti bul

Avatar