banner87

Başbakan Yıldırım’dan Kılıçdaroğlu'na 'aday ol' çağrısı

Başbakan Yıldırım "Seçime giriyoruz ana muhalefet partisinde tık yok. Kardeşim o mu bu mu aday olsun Ay'dan mı Mars'tan mı getirelim uzaydan mı gelsin? İçinizde Cumhurbaşkanı adayı olacak elemanınız yok mu? Kemal Bey sana yakışan aday olmaktır" dedi.

Başbakan Yıldırım’dan Kılıçdaroğlu'na 'aday ol' çağrısı

Başbakan Yıldırım "Seçime giriyoruz ana muhalefet partisinde tık yok. Kardeşim o mu bu mu aday olsun Ay'dan mı Mars'tan mı getirelim uzaydan mı gelsin? İçinizde Cumhurbaşkanı adayı olacak elemanınız yok mu? Kemal Bey sana yakışan aday olmaktır" dedi.

29 Nisan 2018 Pazar 14:05
Başbakan Yıldırım’dan Kılıçdaroğlu'na 'aday ol' çağrısı

AKP Genel Başkanvekili ve Başbakan Binali Yıldırım, Yahya Kemal Beyatlı Kültür Merkezi'nde düzenlenen AKP İstanbul Gençlik Kolları 5. Olağan İl Kongresi öncesi parti otobüsünden halka hitap etti.

Tek millet, tek bayrak, tek devlet, tek vatan vurgusu yapan Yıldırım, "Milli mutabakat da cumhur ittifakıyla inşallah Türkiye'nin aydınlık yarınlarını daha güçlü inşa etmek için 24 Haziran'da sandıkları tıka basa doldurmaya var mısınız gençler? Yeni bir destan yazacak mıyız? İstanbul'da yeni bir zafere hazır mısınız?" diye kendisini dinleyen halka seslendi.

Vatandaşların "Evet" cevabına karşılık Yıldırım, "İstanbul işi bitirmiş. İstanbul tamam diyorsa, Türkiye tamamdır. İstanbul Türkiye'nin özetidir. İstanbul demek, Anadolu demek, İstanbul demek Trakya demek, İstanbul demek Evladı Fatihan demek. Evladı Fatihan olan gençler, sizlerle gurur duyuyoruz." dedi.

Seçim için artık günlerin sayıldığını ifade eden Yıldırım, konuşmasına şöyle devam etti:

"Gün sayıyoruz ana muhalefet partisinde tık yok. O mu aday olsun, bu mu aday olsun, Ay'dan mı getirelim, Mars'tan mı getirelim, uzaydan mı gelsin, sizin içinizde Cumhurbaşkanı adayı olacak elemanınız yok mu? Kemal bey, sen parti başkanısın, ana muhalefet partisinin genel başkanısın, sana yakışan aday olmak 'Ben de varım.' demektir, 'Türkiye'yi yönetmeye ben de talibim.' demektir. Niye kapı kapı geziyorsun, aday arıyorsun, niye kendin çıkmıyorsun, çık karşıya. Eğer parti lideriysen, milletin senden beklediği aday olmaktır, aday aramak değildir. Millet sana oy versin, partine oy versin. Türkiye, geleceğine, aydınlık yarınlarına ne gibi projelerin var onları duysun istiyor."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.04.2018 14:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-29 14:17:54

Sayın başbakan Kemal KILIÇDAROĞLU' NA niye sen aday ol diyorsun sen elindeki başbakanlığı vermek için mitingler düzenledin benden başbakanlığı alın diye sen bir başbakansın sen niye olmuyorsun aday bunu söyleyecek en son kişisin sen

Misafir Avatar
neler duyuyoruz abuuu 2018-04-30 03:29:41 @Vatandaş

ALMAN AÇIKÇA SÖYLEDİ TÜRKİYE CUMHURİYETİ 24 HAZİRANDA YOK OLACAK / Yaşar Okuyan / 27 Nisan 2018
https://www.youtube.com/watch?v=Ru_hYf-QNIg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYYY BINALI BEY 2018-04-30 02:38:45 @Vatandaş

KILICDAROGLUNA AKIL VERECEGINE SEN CUMHURBASKANI ADAYI OLSANA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYYY AKP 2018-04-30 02:37:15 @Vatandaş

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarının yayınlamasını talep ediyoruz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-29 14:11:40

Varsa yoksa BAY KEMAL. İşinize bakın iktidar imkanlarını kulllanarak kendi Kutsanmış Adam'ınıza çalışın değerli yalnızlığı yaşamasın.

Misafir Avatar
erzincanlı akbulut versiyonu 2018-04-29 19:32:56 @Vatandaş

adam açıkladı neden aday olmadığını ben şerefsiz olamam dedi namusum ve şerefim üzerine tarafsız olacağıma dair yemin edemem ben bir parti lideriy,im ama saraydaki bu yemini etmiş ve yeminini bozmuştur ne olduğunuda söylemme gerek yok dedi deyyus sen hala çocukmu gaza getireceksşin t yürrü işine bak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Camur deryası Akape 2018-04-29 14:36:46

Acınacak durumda zavallı haberi yok

Avatar
celal 2018-04-29 14:52:16

aday olmuyor size ne oluyor .chp de sembolik cumhurbaskani adayi cikaracak ey akp sizin gibi tekadam sistemi istemiyor chp kim olursada fark etmez sembolik olacak .akp kaybederse secimi yeniden parlementer sisteme dönülecek .

Avatar
Kılıçtaroğlunun Ayakkabısı etmez.boş adam 2018-04-29 14:35:12

Allahın kapı kulu Erdoğan otur dese otur kalk derse kalk.

Avatar
murat 2018-04-29 14:42:25

papagan gibi tekrar et,millet sizden artik oyle tiksinmiski,kimle konussan mutlaka bir haksizliga ugramis,ekonomiden dertli, nerdeyse insanlari acliga mahkum ettiniz,satmadiginiz fb kalmadi sira ormanlara geldi,bir suru liyakatsiz insanlari yandaslari kurumlara doldurdunuz,ogullar gemicik aliyor vergi vermemek icin sirketleri baska ulkelerde kuruyorsunuz,bilinmedik adalara kara para transferi yapiyorsunuz,ondan sonrada baskalarini hedef tahtasina oturtuyorsunuz,tabi oyununuz bozulacak Allah size oyle bir ceza kesecekki bir daha bu millet akpli olnadigini ispata calisacak ayni fetocular gibi,gerci en buyuk fetocu sizlersiniz,daha pislikleriniz temizlenmedi,Allah size bu iktidari nasip etmesin amin

Avatar
Er ka 2018-04-29 15:23:06

Siz bir kere konuştuklarınızın birileri tarafından boşa çıkartılmasına bakın sayın başbakan siz başbakansınız,
Zaten muhalefet gül ü aday yapmak için uğraşmakla hatayı baştan yaptı
Ama akşener hanımın bu konuda duruşu yerinde tavır bence.

Avatar
Nurali Boz 2018-04-29 14:24:47

Sanane kemal aday olmamali cunku siz muaviya zihniyeti tasiyan bir kavimsiniz sen kendini basbakanmi sanirsin be du mbuk kemal 55 metreden koyunca nasil koydu len bu deyip feryadi figan dasiniz kemaller hep boyledir kodumu yiyenin beyni sulanir alevidir borazanini kullandirmayacaktir size