Baykal karar değiştirdi! TBMM açılışında oturumu kim yönetecek...

TBMM açılışında oturumu Deniz Baykal'ın yerine Durmuş Yılmaz'ın yöneteceği açıklandı.

Baykal karar değiştirdi! TBMM açılışında oturumu kim yönetecek...

TBMM açılışında oturumu Deniz Baykal'ın yerine Durmuş Yılmaz'ın yöneteceği açıklandı.

03 Temmuz 2018 Salı 14:30
Baykal karar değiştirdi! TBMM açılışında oturumu kim yönetecek...

Pazar günü TBMM açılışını yönetmesi beklenen Deniz Baykal kararını değiştirdi. Meclis'in açılışta ilk oturumunu İYİ Partili Durmuş Yılmaz yönetecek.

Merkez Bankası'nın eski başkanı olan 1947 doğumlu Yılmaz en yaşlı üye sıfatıyla 8 Temmuz'daki oturumda açılışı yapacak.

Daha önce Deniz Baykal'ın açılış oturumunda yer alması bekleniyordu. Ancak Baykal kararını değiştirdi.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.07.2018 14:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Oldukden sonra 2018-07-03 14:57:37

Kemiklerini iskeletini kafatasini toplayip aday yapin yine milletvekili olsun yaziktir ya .ben bu chp beyninin tam ortasina SIÇAYIM Allahin belelari

Misafir Avatar
antalya 2018-07-04 09:16:57 @Oldukden sonra

chp Eceviti harcadı, Deniz Bykalı harcadı. vay beee Ecevit i ne duruma düşürdüler. ülkeyi soyup soğana çevirdiler. Baykalın hayatını bitirdiler. Bu kılıçdaroğlundan korkulur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-07-03 15:08:27

Artık nezaketen bir oturumun açılişını dahi yapamayacak kadar sağlığı yerinde olmayan sn.Baykal neden tekrar m.v. yapıldı acaba?Bu chp'mi bu millete umut olacak Kemal Bey?..

Misafir Avatar
adam geberiyor 2018-07-03 19:01:30 @Okur

neyin aklı bu.siyaset hırsızlık zanatı oldugu için bu geberikten medet umuyorlar.siyaseti demokrasi ve ülke kazanımları ve vatandaşın refah seviyesi için yapmış olsalardı gençlere yer verilirdi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-07-03 16:48:10

"Atatürk dirilse ve chp'den aday olmak istese kapısından içeri almazlar.."diye boşuna çekiyormuş Haydar Baş..

Avatar
Yok ya 2018-07-03 15:05:38

Deniz beyin bülug...nü oldukden sonra meclis salonuna asalim

Avatar
HAKAN 2018-07-03 16:53:50

YAHU ADAMI RAHAT BIRAKIN GÜNAHIYLA SEVABIYLA ONCA SENE SIYASETTEYDİ.BUNDAN SONRAKI EV HAYATINDA RAHAT BIRAKIN ADAMI.BU NEDIR NASIL BIR DOYMAZLIKTIR.KOLTUĞA OTURAN KALKMAK ISTEMIYOR.MEMLEKET VE HALK İÇİN
ÇALIŞSALAR GAM YEMEYECEĞİM. FAKAT SADECE DÜNYALIKLARINI ÇOĞALTMAK İÇÎN O KOLTUKLARI SEÇÎYORLAR.HALK YINE FAKIR,HALK YINE MUHTAÇ.NIYE SEÇİYORUZ ULAN BIZ SIZI.!!?????

Misafir Avatar
BEDAVALAR VARKEN...! 2018-07-03 21:46:34 @HAKAN

iki sebep var..kalkmayanlarda..1...havası var..herşeye karışırlar.....2...parası var herşey bedava...bundan başka nedenleri varmı? uçak bedava..gittikleri yer parası var bedava...lokantalarda 30 lira olan yemek mecliste 3 lira..bedava..ve bol bol milleti aldatmak bedava..yani haram ile kalkıp oturuyorlar..VEBAL ALMAKTA BEDAVA..

Beğenmedim! (0)
Avatar
ferit yurt 2018-07-04 11:32:23

bu adamı milletvekili yapanın yaptıranın kafasına göktaşı düşsün bir pırıl pırıl insanı bunun yerine milletvekiili yapsanız da millete hizmet etseydi günahamı girerdiniz yazıklar olsun

Avatar
Yüzüne... 2018-07-03 15:24:24

...isedigimin serserisi gitmedi bir türlü. 80 yasindasin ve agir hastasin. Bu ne koltuk sevdasiymis arkadas?

Avatar
Chp 2018-07-03 15:34:05

Ceset partisi hepsi koltuk icin geliyor herbiri ayni sicayim bunlara cesetlerle iktidar olacaklar