"Bazen o kadar çok eleştiririm ki, 'Neptün vallahi eve gelmek istemiyorum' der"

CHP tarafından İzmir Büyükşehir Belediye Başkanlığı'na aday gösterilen Tunç Soyer'in eşi Neptün Soyer, aile yaşantısına dair açıklamalarda bulundu.

"Bazen o kadar çok eleştiririm ki, 'Neptün vallahi eve gelmek istemiyorum' der"

CHP tarafından İzmir Büyükşehir Belediye Başkanlığı'na aday gösterilen Tunç Soyer'in eşi Neptün Soyer, aile yaşantısına dair açıklamalarda bulundu.

14 Şubat 2019 Perşembe 12:22
"Bazen o kadar çok eleştiririm ki, 'Neptün vallahi eve gelmek istemiyorum' der"

"Tunç’a en ciddi muhalefeti ben yaparım" diyen Soyer, "Bazen o kadar çok eleştiririm ki, 'Neptün vallahi eve gelmek istemiyorum' der. Çünkü bütün günün raporuyla karşısına çıkarım" ifadesini kullandı.

CHP'nin İzmir adayı Tunç Soyer'in eşi Neptün Soyer, Hürriyet'ten Aynur Tartan'a konuştu.

Neptün Soyer, "Tunç Soyer nasıl bir aile reisi, nasıl bir büyükşehir belediye reisi olacak?" sorusuna "Tunç’un evde sesi hiç yükselmez. Mesleki deformasyondan olacak, benim sesim daha yüksek çıkar. Bir kere su istememiştir çocuklarından. Ama mutfağa giderken 'Bir şey istiyor musunuz?' diye sorar. Bizlere çok düşkün ve paylaşımcıdır. Evde nasılsa büyükşehir belediye reisliğinde de öyle olacak. Evet; belki zarafeti, sakinliği, dinginliği alıştığımız Türk siyaset yapısından farklı. Ama o, bu özellikleriyle fark katacak, fark yaratacak" yanıtını verdi.

Eşine en ciddi muhalefeti kendisinin yaptığını belirten Neptün Soyer, "Her yaptığını alkışlayacak, 'Bravo' diyecek, sırtını sıvazlayacak bir eş olamam, olmamalıyım da" ifadesini kullandı.

Soyer, şöyle devam etti:

- Bir İzmirli olarak objektiflikle yanlışsa "Yanlış" derim. Bazen o kadar çok eleştiririm ki, "Neptün vallahi eve gelmek istemiyorum" der. Çünkü bütün günün raporuyla karşısına çıkarım. "Neptün şöyle bir ödül aldım duymadın mı, görmedin mi?" diye sorar. Ben de, "Tamam, ödülü alkışlamışlar. Biz yanlışları, eksikleri düzeltmek zorundayız" derim. Ama Tunç beni eleştirmez, çünkü fırsat vermiyorum. 

'HAKSIZLIĞA TAHAMMÜL EDEMEZ'

Neptün Soyer, "Tunç Bey'in efeliği ne zaman tutar?" sorusunu da şöyle yanıtladı:

— Ortak akılla verdiği kararların tekrar sorgulanmasına… Haksızlığa tahammül edemez. İşte o zaman efeliği tutar.

'ŞÖYLE BİR TWEET OKUDUM: “İZMİR KIZIMIZIN ASKERDEN SEVGİLİSİ TUNÇ SOYER GELDİ”, ÇOK HOŞUMA GİTTİ' 

Soyer'in 'Bazı kentler daha eril, bazıları daha dişi… İzmir de o dişi kentlerden biri. Peki, nasıl bir dişi, nasıl bir kadın İzmir?' sorusuna yanıtı ise şu oldu:

— Bazı şehirlerin yüzü, bazı şehirlerin de ruhu vardır derler. İzmir de ruhu olan şehirlerden… Ruhu derin, alımlı, çalımlı bir kadın İzmir. Şöyle bir tweet okudum: “İzmir kızımızın askerden sevgilisi Tunç Soyer geldi”, çok hoşuma gitti. Biz bu kadını, İzmir’i çok seviyoruz. Ve Tunç’un da dediği gibi, “Bu uyuyan güzeli uyandırmamız lazım.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gereksiz 2019-02-14 12:49:42

Yolunuz ve bahtınız açık olsun Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı

Misafir Avatar
izmirlii 2019-02-15 11:24:02 @Gereksiz

NEPTÜN hanımm. isme bak hizaya gel. NEPTÜN. ve tunç. sahi bunlar nerden gelmişler? Tükiyeli olamazlar. ama Türkiyedeler. def edelim gitsinler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu resme iyi bakın 2019-02-15 09:04:39 @Gereksiz

Bu adam İzmiri teslim edelimmi şimdi? admda feraset yok bee. adamda can yok be, adamda iştah yok be, adamda güç yok be, adamda esaret mahcubiyet, bastıılmışlık, ölü bir ruhu taşıma belirtileri var. İzmiri bumu yönetecek?
BU SEFER AK PARTİ DİYORUZ. İzmirimiz layik olduğu güzelliye kavuşacak.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kızmış tunça . 2019-02-14 18:09:47 @Gereksiz

NEPTÜNNNN TUNÇ A NE YAPTIN :-)))))))))))))))))

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sihi o NE 2019-02-14 18:08:54 @Gereksiz

neptün? bunlar türkmü? yoooooo hiç böyle isim duymadım. İzmire belediye başkanı olmak isteyenin karısı NEPTÜN. . Madımak otelinin yanmasında Sİvas belediye başkanı olan Temel karamollaoğlunun karısıda İngilizdir. Temel o zaman Refah partiliydi, bu gün saadet ama chpkk, hdpkk iypkk ile ortaklıkkurmuş. bu temelmollaoğlda casusdur. bu Tunç soyerde. uyuma kardeşim uyumaaaa.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp İzmirede yatırım yapılmasını istemez. DİKKAT 2019-02-14 17:07:02 @Gereksiz

Marmaray açılıncada alay etmişlerdi. tren üç beş saniye sadece 3 veya 5 saniye geçikince alkışlı protosto yapıyorlardı. dört dakikada gelen tren 3 beş saniye gecikmeye alay ediyorlardı tren gelince süt dökmüş kediye dönüyorlardı. ama pes etmiyordular ellerndeki pet şişelerle istasyona su döküp basına sızdırıyorlardı yandaş gazetelerde başlık geçiyordu ".MARMARAY SU SIZDIRIYOR, ELLERİNDE PATLADI" GİBİ KÜSTAH YAYINLAR YAPTILAR AMA SONUNDA KUZU KUZU KAÜLLENDİLER HEMDEEE MARMARAYI TEPE TEPE KULLANIYORLAR. ŞİMDİ TANZİM LERE TAKMIŞLAR. BUNLARI FENA YAAA

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
DİKKAT DİKKAT 2019-02-14 17:06:00 @Gereksiz

Neptün soyer, Tunç soyer in eşi. İSME BAKARMISINIZ? kim bu nereli, nerden geldi, bunlar bizden değil kardeşlerim. bunlara yetki verilmezzz.bunlar AJAN AJANNN.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
BAKINIZ... 2019-02-14 13:48:41 @Gereksiz

Ev işlerinde bile huysuz, uyumsuz, beceriksiz, geçimsizki eşi hep hemde aşırı derece eleştirirmiş. ve eve bile gelmek istemiyormuş bu adam Buyrun İzmiri bu herife teslim edin!!!!

Beğenmedim! (6)
Avatar
aydin denen gavat 2019-02-14 15:24:00

bu ülkede seningibi orosbu dölleri katil sürüleri kürt düsmani.perincekciler ve irkcilar terörittir.

Avatar
g. 2019-02-14 12:30:58

SEFERİHİSAR HALA DERİN UYKUDA ..............

Avatar
aydın 2019-02-14 13:57:54

soruyom sana hdp nin pkk ya terör örgütü dedigini duyduun mu,cevap ver

Avatar
HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'den CHP ile ittifak açıklaması   2019-02-14 15:54:22

Aydın çomarı dikkatle oku !....HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli, CHP ile HDP'nin ittifak yaptığı iddialarıyla ilgili "Bir söylemedikleri ‘HDP MHP ile görüşüyor’ kaldı. AKP dışında Kimseyle görüşmedik, görüşmek de istemediler, nezaketen de olsa görüşülebilirdi" dedi.

Avatar
aydin denen aydinlikci pic 2019-02-14 15:21:51

HDP ye 6 milyon insan oy Verdi son secimlerde. tümü senin anani üzeriden gecsin.

Avatar
aydin denen pic 2019-02-14 15:27:35

maras,sivas, corum, gazi katliamlarini amarikanin kurumu mit ve cia ülkücü ve mhp ile beraber yaptilar.bunlara terörist diyen oldumu.

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-14 19:01:01

Tecavüzcü coşkunuda bodrumdan aday yapın chp:-) tasarım ve fikir benden hediyem olsun:-) sedat bucaktan sonra her türlüüü