Bekaroğlu'ndan Erdoğan'a: Sen Veda Hutbesi'ni nasıl ağzına alıyorsun

Bir televizyon programına konuk olan CHP İstanbul Milletvekili Mehmet Bekaroğlu, insanların artık yakınlarından dolayı suçlandıklarını söyleyerek Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a Peygamber Efendimiz'in Veda Hutbesi üzerinden mesaj gönderdi.

Bekaroğlu'ndan Erdoğan'a: Sen Veda Hutbesi'ni nasıl ağzına alıyorsun

Bir televizyon programına konuk olan CHP İstanbul Milletvekili Mehmet Bekaroğlu, insanların artık yakınlarından dolayı suçlandıklarını söyleyerek Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a Peygamber Efendimiz'in Veda Hutbesi üzerinden mesaj gönderdi.

03 Haziran 2017 Cumartesi 21:52
5773 Okunma
Bekaroğlu'ndan Erdoğan'a: Sen Veda Hutbesi'ni nasıl ağzına alıyorsun

KRT'de Çağlar Cilara'nın "Haber Merkezi" isimli programına konuk olan CHP İstanbul Milletvekili Mehmet Bekaroğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, "Sadece Peygamber Efendimizin Veda Hutbesi'ndeki tavsiyelerini hakkıyla yerine getirmek dahi Müslümanları kurtuluşa götürmeye yeter" açıklamasına tepki gösterdi. Bekaroğlu, insanların yakınlarından dolayı suçlandığını, Erdoğan'ın veda Hutbesi'nin tam tersini uyguladığını ileri sürdü ve şöyle konuştu:

"Sen nesin sayın Erdoğan, 4. Murad böyle değildi sen kimsin ya"

"Veda Hutbesi'nde suç ve cezanın şahsiliğinden söz ediyor. Hiçbir anne baba çocuğundan dolayı, hiçbir çocuk, anne ve babasından dolayı suçlanamaz diyor. Ne yapıyorlar, FETÖ ile mücadele adı altında 150 bin kişiyi ihraç ettiler, 50 bin tutuklu var, hukuk tanımıyorlar, 7'den 70'e gidiyorlar. Sen nesin sayın Erdoğan, 4. Murad böyle değildi sen kimsin ya. Hukuk diye bir şey yokki, sen Veda Hutbesi'ni nasıl ağzına alıyorsun ancak istismar edersin Veda Hutbesi'ni. Veda Hutbesi'nde şöyle bir şey var mı; 'acımayın acırsanız siz acınacak duruma gelirsiniz.' Devlet siyaseti. Böyle bir şey olur mu? Acıyacaksın, merhamet edeceksin, hukuka bağlı olacaksın, ilkelere bağlı olacaksın, FETÖ ile de böyle mücadele edilir. Sulandırıyorlar. FETÖ ile böyle mücadele edilir mi?"


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2017-06-04 01:03:13

Geri zekali malcolm. Bu firsati da chpye b.k atmak icin kullan. Sakin kacirma :D

Misafir Avatar
ALİ e cvp 2017-06-04 15:17:05 @Ali

Ali chp de yönetimde bir tane senin gibi düşünen varmı? onlar yep doğruların tersini söyler. kafa karıştırır, milleti, halkı sokağa çağırıır. yıkmaya isyana çağırır. onlar bizi varupa insan hakları mahkemsine şikayet eder. onlar sana benzemiyor. çünkü sen HALK sın onların kur sıkılarına bakma. onlara boşuna taraftar olma . dostaca tavsiyem sana.

Beğenmedim! (2)
Avatar
MALCOLM-XX 2017-06-04 00:50:30

Bekaroğlu'ndan Erdoğan'a: Sen Veda Hutbesi'ni nasıl ağzına alıyorsun
Bir televizyon programına konuk olan CHP İstanbul Milletvekili Mehmet Bekaroğlu, insanların artık yakınlarından dolayı suçlandıklarını söyleyerek Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a Peygamber Efendimiz'in Veda Hutbesi üzerinden mesaj gönderdi.
-------
TAMAM, İSLAMİ ANLAMDA TEVHİTÇİ OLMAYAN HİÇ BİR YAKLAŞIM, 'Veda Hutbesi'ni AĞZINA ALMASIN AMA, CHP'DE ARTIK, TÜRKİYE'DE DEHŞETLİ BİR İHANET (CİA) YAPILANMASI OLAN 'FETÖ^YÜ VE FETÖCÜLERİ SAVUNUYOR GÖRÜNMEKTEN BİR KURTULSUN ARTIK !!!... BUGÜN TÜRKİYE'DEKİ SOLCULARIN, İLERİCİ VATANSEVERLERİN ÖLDÜRÜLÜP, YOK EDİLMELERİNİN BAŞ MÜSEBBİPİ OLAN KATİL NATO'YU SAVUNMAK, DOLAYISIYLA TÜRKİYE HALKINA İŞKENCEYİ SAVUNMAK, KALA KALA BUGÜN SOL GÖRÜNÜMLÜ CHP'YE, KILIÇDAROĞLU'NA MI KALDI ALLAH AŞKINA ?! NE ACI, NE TRAJİK BİR DURUM GERÇEKTEN !!!... KABUL EDİLEBİLECEK GİBİ DEĞİL DOĞRUSU !!!...

Avatar
MALCOLM-XX 2017-06-04 01:32:34

Ali rumuzlu kardeşimizin, birilerini düzeyli eleştirilerine saygım olur doğrusu ama birilerine düzeysizce hakaret ederek aslında farkında olmadan kendi yüce isim ya da kullanmış oldukları rumuzlarının yazı düzeylerini düşürmelerine de gönlüm razı olmaz doğrusu ; çünkü düzeyli eleştiri haktır, hakaret değil ! Düzeyli fikir ya da eleştirileri olmayanlar, bu açıklarını kapatmak üzere, kendi düzeylerini de düşürmek pahasına, bu tür hakaret yoluna baş vururlar yalnızca ! Bırakın bu düzeysiz işleri; düzeyli ve yapıcı eleştirileriniz varsa, saygıyla bekliyorum; selamlarımla.

Avatar
MALCOLM-XX 2017-06-04 01:42:17

AYRICA MALCOLM-XX, KILIÇDAROĞLU CHP'NİN BAŞINA İLK GELDİĞİ ZAMAN, '2.KEMAL' GELMİŞ OLDUĞUNU, OLABİLECEĞİNİ ZANNEDEREK OY VERMİŞ BİR İNSANDIR AYNI ZAMANDA ! UNUTMAYALIM LÜTFEN !!!...

Avatar
YILDIRIM 2017-06-04 12:46:08

Birileri TEK ADAM olmak için TEK ADAMLIGA Karşı çıkarak siyasette ilerledi, ilerledi, ilerledi, ilerledi. Önce siyasetteki hocasını, sonra TEK ADAMLIGA Karşı BERABER Yürüdükleri Arkadaşlarını tek tek siyaset sahnesinden uzaklaştırdı. Birileri için hiç fark etmez. Sayın BEKAROĞLU Bana göre Eleştiren insanın en azından ELEŞTİRİLECEK yanı olmamalı diyorum. Hepimiz bir aynaya bakmalıyız. Saygılarımla

Avatar
sarhat kars 2017-06-04 15:04:01

mehmet bekaroğlunun sözünü PİŞMİŞ tavuğa anlatsan katıla katıla güler. yahu sen kim Tayyip Erdoğan kim.! kalkmış EFENDİMİZİN veda hutbesini R tayyip Erdoğana soruyorsun. kendince millete kendini dindar gösteriyor. bende gülerim buna kasaptaki hatta fırındaki tavuklarda.

Avatar
MALCOLM-XX 2017-06-05 21:20:05

BURALAR TOP SAHALARI DEĞİL, ER MEYDANLARIDIR ER, VE DÜZEYLİ KARŞI YANITLAR DA HALA GELMİŞ DEĞİLDİR MAALESEF ! SELAM VE SAYGILARIMLA !

Avatar
Bulut hak 2017-06-08 13:35:04

Sayın cbaşkanı kıdem tazminatı yasası konusunda da dik dur . Kıdem tazminatı yasasını çıkarın paralar devlette biriksin. SSK,bes , işsizlik parası gibi bunların neresi kötü.....ey işçi uyan