'Binali Yıldırım'ın istifa etmesine gerek yok çünkü...'

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Binali Yıldırım’ın TBMM Başkanlığı görevinden ayrılmadan AKP’nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı olmasını değerlendirdi. Kılıçdaroğlu, “İstifa etmesine gerek yok zaten tekrar Ankara’ya gelecek” değerlendirmesini yaptı.

'Binali Yıldırım'ın istifa etmesine gerek yok çünkü...'

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Binali Yıldırım’ın TBMM Başkanlığı görevinden ayrılmadan AKP’nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı olmasını değerlendirdi. Kılıçdaroğlu, “İstifa etmesine gerek yok zaten tekrar Ankara’ya gelecek” değerlendirmesini yaptı.

10 Ocak 2019 Perşembe 00:34
'Binali Yıldırım'ın istifa etmesine gerek yok çünkü...'

TBMM Başkanı Binali Yıldırım'ın görevinden istifa etmeden AKP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı olarak açıklanmasına ilişkin tartışmalar sürüyor. Yıldırım, İstanbul'da medya temsilcileriyle biraraya geldiği toplantıda, "Hukukun olduğu yerde etik konuşulmaz. TBMM Başkanlığından istifa etmeme konusunda kararımda değişiklik yok" diyerek, bir kez daha istifayı düşünmediği mesajını verdi

'ZATEN TEKRAR ANKARA'YA GERİ DÖNECEK'
Sputnik'ten Yurdagül Şimşek'in haberine göre CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, TBMM'de  bir grup gazeteciyle sohbetinde, TBMM Başkanı Yıldırım'ın istifa etmeden belediye başkan adayı olmasına ilişkin tartışmaları değerlendirdi. Kılıçdaroğlu, "Binali Bey'in istifa etmesine gerek yok zaten gelecek tekrar buraya. Yani biz kazanacağız" dedi. Anayasa'nın 94. Maddesi de hatırlatılarak hukuksal açıdan değerlendirmesinin sorulması üzerine de CHP Lideri, "Bu yetiyor bize, bu yetiyor, onu hukukçular zaten yapıyorlar. Binali Bey zaten gelecek tekrar Ankara'ya gelecek. Binali Bey de farkında o da görüyor zaten. Tabloyu görmemesi mümkün değil" diye konuştu.

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener de, "İstifa etmesi gerekir o başka bir şey. Sayın Binali Yıldırım başbakanlık, bakanlık yaptı, şimdi TBMM Başkanı. 1955 doğumlu, son derece tecrübeli bir insan. Kim bilir kaç kere seçim geçirdi. Ben, İstanbul'u kaybedeceğini gördüğüne inanıyorum" dedi.

İyi Parti Balıkesir Milletvekili İsmail Ok'un TBMM Başkanlı Divanı'nda Katip Üye olduğunu hatırlatan Akşener, Ok'un Balıkesir'den belediye başkan adayı olduktan sonra bu görevinden istifa ettiğini söyledi. Kendisinin İsmail Ok'tan istifasını istemediğini kaydeden Akşener, Ok'un ise ‘ben istifa edeceğim, birini de yerine katip üyeliğe gönderin, ben alacağım, kazanacağım" dediğini ifade etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2019 12:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP + İYİ Parti 2019-01-10 02:33:00

Turkiyenin tek umudu

Misafir Avatar
SON SÖZ---c 2019-01-10 16:24:07 @CHP + İYİ Parti

Godos arincin i. melih icin ne demisti? " ankarayi parsel parsel fetöcülere verdi"
Yavsaklar unutur ama biz unutmayiz!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sigirlar!!! 2019-01-10 16:22:03 @CHP + İYİ Parti

a ka peli salak troller yine her secim öncesi gibi , yirtik dondan cikma misali ortalikdalar!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SON SÖZ 2019-01-10 16:12:04 @CHP + İYİ Parti

CHP belediyeleri TALAN etmek için almak istiyor. bunlarda hizmet anlayışı yokkk.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
chp ve destekçileri YUNAN aşık ı ,OKU LÜTFENNN 2019-01-10 14:51:56 @CHP + İYİ Parti

YUNANCA VE BULGARCA AFİŞLER HAZIRLATTI Gürkan, yeni yıl öncesi "2019 dünyaya barış ve mutluluk getirsin" mesajını Yunanca ve Bulgarca da hazırlattı. Bu çok dilli kutlama afişleri Saraçlar Caddesi'ne asıldı. Afişlerden Yunanca yazılı olanda Edirne isminin "Adrianoupolis" olarak yer alması tepki çekti

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
koç 2019-01-10 14:08:45 @CHP + İYİ Parti

VAllahide blllahide bunlar iktidar olursa Türkiye geri gider, eldeki kazanımlarda yok olur. bunlar idareci değil bunlar düşman dostları üstelik uçuk ve kaçıklar. birde bunların ortağı hdp var. üç işgal parti, üç düşana çalışan ajanslar ofisi. aman bunlardan uzak duralım.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
doğru be kardeş 2019-01-10 10:17:14 @CHP + İYİ Parti

Bu KK ve Meral ın yanında eşkıyaların başı SELO eksik,. hatta avrupanın Türkiye düşmanlarıda EKSİK. . bu resimde birlikte olmasalarda gönülleri, kalpleri duygu ve düşünceleri birdir. hatta tek hedefleri Türkiyeyi zayıflatmakır. bunlardan ülkemizi korumak boynumuzun borcudur.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
ege 2019-01-10 08:40:55 @CHP + İYİ Parti

CHP ve İYİ parti Türkiyenin önünde PRANGADIR. Türkiyeyi engellemek isteyen faşist güçlerin temsilcileridir. CH ve İYİ partiyi sandığa gömmezsek iç işlerimize tekrar IMF karışacak, Yahudi karışacak., Fetö hortlayacak, PKK eşkiyaları tekrar cırıt atacak . ona göre vatanımıza sahip çıkalım kardeşlerim.

Beğenmedim! (9)
Avatar
müneccim 2019-01-10 09:36:00

ege ye cevap: gözü kapalı arkadaşım gerçekleri göremiyorsan gerçekten sen ve senin gibiler için yapacak birşey yok.

Avatar
Kemal 2019-01-10 08:01:26

Ulan yine yüksekten uçuyorsun daha anlamadınmı Kılıçdaroğlu senin karşında normal bir siyasetçi yok normal şartlarda seçime girmiyorsun adam ülkenin tüm olanağıyla yarışa giriyor basit şekilde anlatayım düşün bir senin sltında 150 beygir gücünde araban var ama karşındaki rakibinin altındaki arabanın gücü 700 beygir sen bu yarışı nasıl ve hangi şartlarda kazanacan bir söyle bakalım o nasıl olur biliyormusun tek bir alternatif var oda bu yarışı Tayyip’in kazanamaması için o 700 beygirlik arabanın önünde set olmaları vatandaşların artık bir yerden bu düzene dur demeliler yoksa sen böyle basit açıklamalarınla tayyibe ders vereceğini ancak yattığında rüyanda bile zor görürsün

Avatar
urungu 2019-01-10 12:14:39

Hukuka önce kanun yapıcılar inanmaz ve gereğini yapmazlarsa, halk ne yapsın.

Avatar
Kara Fatma 2019-01-10 08:53:39

İYİ Parti ve CHP ince eleyip sık dokuması ve partiler arası paslaşması iyi idare ediyorlar. Vatandaşın umutlanmasın sebep oluyor. Seçim için güzel hazırlanıyorlar.

Avatar
Hacı Yatmaz 2019-01-10 08:55:39

Millet ittifakı gümbür geliyor. Bazılarının uykusu kaçtı ve sağa sola saldırıyor, gölgesi ile kavga ediyor. Yeni gerilimler ve düşmanlar yaratma peşinde.

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-10 08:54:27

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Misafir Avatar
@Uyan artık yeter!..... x cvppp 2019-01-10 14:39:02 @Uyan artık yeter!.....

Uyan artık yeter!..... xYORUM *****ıt: @Uyan artık yeter!..... x---önce sen uyan salak. AK PARTİ öncesi öğretmenler geçine bilmek için limon satıyordu, ek iş yapmadan öğretmen geçinemiyordu. sen uyan sen .

Beğenmedim! (0)
Avatar
The İmam 2019-01-10 09:38:09

Ayçiçeği misali, hep güneşe çevireceksin yüzünü..
ruhun aydın olacak, gözün aydın.