banner58

Binali Yıldırım'ın partisinden haberi yok mu?

Binali Yıldırım'ın "olağanüstü kongre söz konusu değil" açıklamasına rağmen, AKP'nin olağanüstü kongre kararı alması ve bu kararın ilk kez iktidara yakın kalemler tarafından dile getirilmesi akıllara "süreçten Binali Yıldırım'ın geç mi haberi oluyor" sorusunu getirdi.

Binali Yıldırım'ın partisinden haberi yok mu?

Binali Yıldırım'ın "olağanüstü kongre söz konusu değil" açıklamasına rağmen, AKP'nin olağanüstü kongre kararı alması ve bu kararın ilk kez iktidara yakın kalemler tarafından dile getirilmesi akıllara "süreçten Binali Yıldırım'ın geç mi haberi oluyor" sorusunu getirdi.

28 Nisan 2017 Cuma 16:17
2232 Okunma
Binali Yıldırım'ın partisinden haberi yok mu?

16 Nisan referandumu sonrası Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın ve AKP’nin yol haritası belli oldu. Referandum sonrası Başbakan Binali Yıldırım’ın yaptığı “olağanüstü kongre söz konusu değil” ve AKP Teşkilatlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Ataş’ın “süreç Ramazan’dan sonraya bırakıldı” açıklamalarına rağmen süreç hızlandı AKP 21 Mayıs’ta olağanüstü kongre kararı aldı.
Başbakan Yıldırım’ın olağanüstü kongre yok” açıklamasına rağmen başta Abdülkadir Selvi başta olmak üzere iktidara yakın kalemlerin kongre ve AKP’nin yol haritası ile ilgili bilgileri paylaşması tartışma yarattı. Hürriyet yazarı Selvi, 26 Nisan’da yazdığı ve gazetesinin 27 nisan tarihli sayısında yer alan yazısında dile getirdiği “Erdoğan’ın kongreyi 2017’de bitirin talimatı’nın doğru çıkması akıllara sürecin Başbakan Binali Yıldırım’dan önce iktidara yakın kalemlerle paylaşıldığı iddialarını getirdi.

ATAŞ: RAMAZAN’DAN SONRA

AKP Teşkilatlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Ataş’ın, kongre sürecinin Ramazan’dan sonra başlayabileceğini açıkladığı gün yayınlanan Hürriyet gazetesinde, Abdülkadir Selvi’nin köşesinde Erdoğan’ın ‘kongreyi erkene alın’ talimatı aktarması dikkatlerden kaçmadı.

ERDOĞAN’IN ÜYELİĞİNİ AÇIKLADI

Öte yandan Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın AKP’ye 2 Mayıs’ta üye olacağının 24 TV Ankara temsilcisi Melik Yiğitel tarafından duyurulması ve Başbakan Yıldırım’ın bu açıklamayı onaylaması şüpheleri doğrular nitelikteydi.

19 NİSAN 2017- BAŞBAKAN: OLAĞANÜSTÜ KONGRE SÖZ KONUSU DEĞİL

Başbakan Binali Yıldırım, yaptığı açıklamada resmi sonuçların açıklanmasının ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı AKP’ye davet edeceğini açıklayıp AKP’nin kongre sürecine girdiğini ancak olağanüstü kongrenin olmayacağını, 2018’de olağan kongre olacağını açıklamıştı. Binali Yıldırım konuya ilişkin, “AK Parti zaten bir kongre sürecine girmiş durumda. İlçelerimizden illerden başlayarak bu yıl içerisinde bu yıl sonuna kadar bütün kongrelerimizi yenileyeceğiz. Bir kan tazelemesi yapacağız. Heyecan tazelemesi yapacağız. 2018’de de inşallah olağan kongremizi gerçekleştireceğiz. Ve ondan sonra da 2019 Mart Yerel Seçimleri, 3 Kasım 2019 birleştirilmiş Meclis ve Cumhurbaşkanlığı seçimine hazırlıklarımızı sürdüreceğiz. Süreç bu şekilde işleyecek. Dolayısıyla bu arada herhangi bir olağanüstü kongre söz konusu değil” demişti.

27 NİSAN 2017: AKP GENEL BAŞKAN YARDIMCISI: RAMAZAN’DAN SONRA

AKP Teşkilatlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Ataş, AKP'nin kongre sürecine ilişkin olarak, AKP Genel Başkanı ve Başbakan Binali Yıldırım'ın, “Ramazan ayını atlatalım ondan sonra süreci başlatalım” talimatı verdiğini söylemişti. Ataş, basında yer alan, “Ak Parti'nin olağanüstü kongre yapacağı” yönündeki iddialara şaşırdıklarını belirterek, partinin yetkili kurullarında bu yönde alınmış bir karar olmadığını bildirmişti.

27 NİSAN 2017- ABDÜLKADİR SELVİ: “ERDOĞAN, ‘KONGRE TAKVİMİNİ ÖNE ALIN’ DEDİ”

“…
Cumhurbaşkanı, değişim ve yeniden yapılanma süreçlerinin 2018'e sarkıtılmamasını istiyor. Bu açıdan çok önemli bir talimat daha veriyor. “AK Parti'nin olağan kongresini 2018'e sarkıtmayın. Kongre takvimini öne alın. 2017'de olağan kongreyi tamamlayın” diyor.
Bu durumda AK Parti, 2018 yılı Eylül-Ekim ayı içerisinde tamamlanacak olan olağan kongre takvimini öne çekecek. Böylece hem yorulan İl başkanları ve İlçe yönetimleri yenilenecek hem de 2018 yılının kongre yılı olmasına izin verilmeyecek. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın talimatı doğrultusunda AK Parti MKYK toplanarak, kongre takvimini yeniden düzenleyecek.
…”

28 NİSAN- 24 TV ANKARA TEMSİLCİSİ MELİK YİĞİTEL: ERDOĞAN 2 MAYIS’TA AKP’DE

Referandum süreci sonrasında Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın 2 Mayıs’ta AKP’ye katılacağını 24 TV Ankara temsilcisi Melik Yiğitel canlı yayında açıkladı. Haber merkezlerine bomba gibi düşen bilgiyi, Cuma namazı çıkışında gazetecilerin sorularını cevaplayan Başbakan Binali Yıldırım da doğruladı.(Sözcü)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.04.2017 16:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KARA TOPRAK ALSIN SENİ TEZ ZAMANDA İNŞALLAH AMİN 2017-04-28 17:54:43

Alzaymır oldu bunadıda ondan geri zekalı akıl ve bilinç düzeyini billal velet SIFIRLAMIŞ babasının 35 milyon doları gibi hoş gibisinde fazla .Dolayısıyla patronu tayyipden her halde günlük rapor almayı unutmuş olaki ne ler olduğunu bilmiyor başbakanlığı parti liderliğini tayyip be erkenden devir etmiş bu bunak alzaymır salak 1000 ali demeki tayyip bindiğin gibi in lan düşük profili çook tan demiş olaki hiiç bişeyden haberi yok gerizekalı 2000 ali .Bunak ali hala patorondan haber alamamışki hiç bir şeyden haberi yok patron dayyip bin ali deyince biniyor inali deyşnce iniyordu hala haber bekliyor patron teyyipden ne yapacağını bilemediği için gerizekalı ali salak ya bunlar kimin ne yaptığını veya yapacağını tayyipin azına bakarak hareket edecek kadar kukla bunların hepsi 1 tek adam karar veriyor bunların her konuşmalarına hareketlerine oturup kalmalarına yoksa bunlar tayyipden haberdiz hel a ya bile gidemez altlarına sıçarlar daha bunlar iyi günleri hele padişah partiyide eline alsında görün tek adam höööd dedimi korkudan kaçak delik arayacaklar işde bunların hepsi bu kadar düşük profililer ALLAH YARDIM ETSİN TÜRK VATANIMIZA VE BŞZ TÜRK MİLLETİNE BİZ TÜRK MİLLETİNİ VE TÜRK VATANIMIZI ÇOOK BÜYÜK FELAKET FACIA DEHŞET BEKLİYOR YOLUN SONUNA GELDİK BİR DELİNİN ELLİNDE OYUNCAK OLDUL ALLAH TÜRK MİLLETİ OLARAK SONUMUZU HAYIR ETSİN DEHŞET YAŞIYACAĞIZ FELAKET FACİA BİZİ BEKLİYOR .

Misafir Avatar
karatoprak alsın a cevap 2017-04-28 18:14:02 @KARA TOPRAK ALSIN SENİ TEZ ZAMANDA İNŞALLAH AMİN

yine bir mundar , pislik bir küründen içmişsin bu pis iftiraları ağzından salyalar akıtarak dökmüşsün. elbet kuduz olan bir müddet etrafa saldırır sonra o dertten geberir gider.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Dalavereci muhalefet 2017-04-28 18:10:21

iftira ile hakın gözüne girmeye çalışıyor. bir plan yok proje yok. şimdiden , özgürlük , hürriyet yalanlarıyla 2019 da iktidar olmayı hayel ediyorlar. tabi Türk milletide bunları yutacak. bu millet öyle bir milletki çamur atanın çamurunu kim attıysa onun yüzüne geri atar kapkara suratlı olur. kuyruğu sıkışan kedi gibi bağırmaya başlar sonrada. çareyide AHİM E gitmekte bulur.

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-28 19:07:02

1-
Türk-Rus ilişkilerinde ya çözüm, ya kördüğüm!
Yeni Mesaj Gazetesi:
‘’… Her iki ülke (ABD ve Rusya) de Ankara'nın tüm uyarılarına rağmen terör örgütü PKK uzantısı PYD-
YPG'ye açık destek veriyor. …’’

-----------
Bu iddia çok çok anlamsız gibi görünmektedir maalesef !
Çünkü, kesine çok yakın bir yaklaşımla söylememiz çok daha doğru olur ki, Rusya'nın, Türkiye'yi anlamsızca karşısına aldığını, ya da aptalca PYD'ye (Kürt politikalara) destek vermiş olmak gibi bir politikası olduğunu ileri sürmek, açıkçası Rus yönetim politikalarını tanımamaktır ki, ve sanıyorum çevreye yansıdığı görülen bu hissiyatın anlamı da, Rusya'nın, Suriye ve bölge barışını savunma ve hedefe ulaştırma amaçlı bir gard alma durumudur yalnızca ! Son dönemlerde oldukça problemli bir gidişat arzeden bu Türk-Rus problematiğinin temel müsebbibi olarak AKP’nin, müstakbel bölge barışına destek konularında göstermiş olduğu bu Amerikancı tereddütleri ve Direniş Dostları’na da fazlaca bir güven vermeye

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-28 19:07:44

2-
n ve de AKP’nin bu konudaki, bölge meyilli net tavırlarını da içermeyen ve her an için, bölge ortak çıkarlarının sırtını, ansal bir olası boşa getirişle, emperyal ABD ve İsrail çıkarlarına değişebilecek görünüm arzeden mevcut mütereddit dış politik zikzaklarına karşılık, Rusya’nın çok haklı bir seçenek saha tedbiri yaklaşımı olabileceği düşünülmektedir sanıyorum ! Yani buradaki Türk-Rus ilişkilerini baltılıyor olduğu iddia edilen bu temel sorunun asıl kaynağı, ortak bölge çıkarları ve barışı aleyhine ve Türkiye’nin aleyhine aptalca, yararsız ve anlamsızca bir dış politik tercihleri olduğu iddia edilen Rusya’dan kaynaklı bir dış ilişki sorunu olmayıp, ve maalesef tam tersine, AKP üst yönetiminin rasyonaliteden çok çok uzak bir duygusallıkla, mezhepçi ve maalesef bölge ve daha da önemlisi de, Türkiye’nin de çıkarlarını da zerrece gözetmeyen bu irrasyonel intikamcı ve güven yok edici bu zikzakyaklı yaşımlarıdır Türk-Rus dış politika sorunlarını baş müsebbipi şüphesiz !!!...
Son

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-28 19:08:11

3-
söz bağlamında, şayet bu konudaki haklılığımıza icazet buyurusanız, Rus’un gözündeki çöpten önce, AKP’nin gözündeki dış politika merteğine odaklanalım lütfen !!!...
Sonsuz selam ve saygılarımla.

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-28 19:10:12

HAKLI ELEŞTİRİLERİMİZ BİR YANA, OLASI BİR TÜRK-ABD-PYD-YPG SAVAŞINDA, KANIMIZIN SON DAMLASINA KADAR AKP HÜKUMETİNİN YANINDAYIZ TEREDDÜTSÜZCE !!!...

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-28 19:36:46

Cb. Erdoğan, ”Suriye’nin Toprak Bütünlüğünün Korunmasından Yanayız.” dedi.
—————–
Sn. Cumhurbaşkanının bu ifadesi tek başına yetersizdir şüphesiz !!!
Dosdoğru ifade, güven verici bir biçimde aslında,
”Suriye’nin Meşru Yönetiminin Yanındayız ve Toprak Bütünlüğünün de Kesinlikle Korunmasından Yanayız.” olmalıydı !!!…
TÜM BÖLGEYE BARIŞI, REFAHI, HUZURU VE KALICI DOSTLUĞU GETİRECEK OLAN SİHİRLİ İFADE BUYDU ŞÜPHESİZ !!!…

Avatar
cuma 2017-04-29 10:07:53

varmı?