banner87

Binali Yıldırım istifa edecek

AKP toplanıyor!

Binali Yıldırım istifa edecek

AKP toplanıyor!

06 Aralık 2018 Perşembe 18:07
Binali Yıldırım istifa edecek

AK Parti'de, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adaylığı için TBMM Başkanı Binali Yıldırım'ın açıklanması beklenirken, yeni TBMM Başkanı'nın kim olacağı şimdiden tartışılmaya başlandı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, 23 Aralık’tan sonra milletvekillerini gruplar halinde toplayarak, Yıldırım'dan boşalacak koltuğa kimin oturacağını istişare edecek.

Binali Yıldırım'ın, AK Parti’nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adaylığının ilan edilmesinin ardından, istifa edip etmeyeceği tartışılıyor. Yıldırım'ın istifa etmemesi durumunda, milletvekilliği ve Meclis başkanlığı görevini 31 Mart'a kadar sürdürmesi bekleniyor. Ancak, Binali Yıldırım’ın buna sıcak bakmadığı öğrenildi. Yıldırım'ın, adaylığının ilan edilmesinin ardından istifa edeceği belirtildi. Bu durumda Meclis Başkanlığı seçim süreci başlayacak.

ADAYLIĞI 22 YA DA 23 ARALIKTA İLAN EDİLECEK

Meclis’te 21 Aralık’ta tamamlanacak bütçe görüşmelerinin ardından, Binali Yıldırım’ın adaylığının 22 veya 23 Aralık tarihinde ilan edilmesi bekleniyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın da beklemeden, yeni meclis başkanının kim olacağı konusunu 23 Aralık’tan sonra milletvekilleriyle yapacağı istişare toplantısında değerlendireceği belirtildi. Bu kapsamda Erdoğan ve Yıldırım'ın önümüzdeki günlerde bir araya geleceği bildirildi.

Öte yandan AK Parti'de, Binali Yıldırım’dan sonra boşalacak Meclis başkanlığı koltuğu için süpriz isimler gündeme gelmeye başladı. Grup Başkanı ve Amasya Milletvekili Naci Bostancı, Meclis Başkanvekili ve İstanbul Milletvekili Mustafa Şentop, Sivas Milletvekili İsmet Yılmaz ve Adıyaman Milletvekili Ahmet Aydın, güçlü adaylar olarak değerlendirildi.

DHA

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BinAli deyince biniyor 2018-12-06 19:01:52

In Ali deyince iniyor.

Misafir Avatar
@BinAli deyince biniyor x---cevap 2018-12-07 08:46:47 @BinAli deyince biniyor

Ülke çıkarları kişisel çıkarların çok üstündedir . Allah için görev herşeyin üstündedir. İnsanlık için görev kutsaldır. AK PARTİ de görev kutsaldır . CHP deki gibi koltuk için bir birlerini yemek değil. DENİZ BAYKALI koltuk için yiyenler hala chp de yönetici. ECEVİT i hasta edenle hala chp de görevde. siz kendi kıçınızdaki kazığı görmeyin elin gül gibi yüzüne tertemiz ellerine söz söyleyin öylemi?
sizi sapıklar siziii.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Bakalim bu sefer 2018-12-06 19:13:50 @BinAli deyince biniyor

Ali atina binip uskudari gececek mi. Ekonomi felaket.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ayni Alfabedeki gibi 2018-12-06 19:11:04 @BinAli deyince biniyor

ali bana topu at
gel ali gel
git ali git
koş ali koş

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adil 2018-12-06 18:52:00

Bin Ali Bin, in Ali in adama nedeseler yapıyor. İnsanda biraz onur karakter olmalı. Yoksa bir Amip hücredn ne farkı var.

Avatar
Kara Fatma 2018-12-06 19:22:11

Akepenin kendi anketçileri bile oy kaybını saklayamıyorlar. Önümüzdeki seçimlerde akepenin ciddi hasaralacağını söylemi bile hepsini çileden çıkarıyor. Kaybetme endişesi hepsinin yüreğini sarmış bu kez. Anketlerde Türkiye’nin en önemli sorunu sıralamasında birinci yüzde 54.6 oranla ekonomi, ikinci sırada ise yüzde 13.4 oranla işsizlik gelirken, buna göre seçmenin yüzde 68’i ekonomiden kaynaklı sorunları Türkiye’nin en önemli sorunu olarak görüyor. Akepeli seçmenleri arasında refah seviyesinin düştüğünü söyleyenlerin oranı yüzde 42.2 oldu.

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-12-06 19:22:34

Açıkladıkları 100 gün oldu, ne oldu? Vatandaş perişan edildi. Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları karşı vatandaş lehine hiç bir şey yapılmadı. Vatandaş enflasyon canavarına ezdirildi. Mutfaktaki yangın söndürülmedi. Masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları bir yere kadar vatandaş artık itibar etmiyor.

Avatar
HADE BE !.... 2018-12-06 19:22:50

Geride kalan dönemde ama asıl son 16 yılda, hava hariç, her şeyi özelleştirdiler. Özelleştirmedikleri bir tek hava kaldı... Bakalım sıra ona ne zaman gelecek? 

Avatar
YILDIRIM 2018-12-06 19:35:08

Binali Bey;
Reklamlardaki gibi,
Hem AKP Kurucusu,
Hem Milletvekili,
Hem Ulaştırma Bakanı,
Hem İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Adayıydı,
Hem TBMM Başkanı,
Hem İstanbul Belediye Başkanı Adayı,
Hem
Hem
Hem,
Binali bey;
MAŞALLAH REKLAMLARDAKİ Çocuğun EBEBEYNİ Gibi.
AKP de TEK Adamlıktan Sonra;
Her Yere Tek Kişinin (Binali Beyin) Adaylığı Dönemi,
Saygılarımla

Avatar
DÜŞK PROFİLLİ ŞAHSİYETSİZ ADAM . 2018-12-06 20:22:24

Düşük profilli,ZAVALLIadam şahsiyetsiz duruma düştü .Bu adamı habire tayyip kullanıyor kendi menfaatler için .

Avatar
Dogru Söyler 2018-12-07 00:25:30

Yok ya, niye istifa ediyorki, efendisi hem Cumurbaskani, hem de Parti Baskani, BinAli' de hem Meclis Baskani, hem de Belediye Baskani olsun, nasil olsa Demokrasi rahmetlik oldu