Bomba iddia: İstanbul adayı Bilal Erdoğan mı?

T24 yazarı Mehmet Yılmaz bugün köşesinde dikkat çeken bir iddiayı gündeme getirdi.

Bomba iddia: İstanbul adayı Bilal Erdoğan mı?

T24 yazarı Mehmet Yılmaz bugün köşesinde dikkat çeken bir iddiayı gündeme getirdi.

16 Kasım 2018 Cuma 11:02
Bomba iddia: İstanbul adayı Bilal Erdoğan mı?

Yazar Mehmet Yılmaz son günlerde Bilal Erdoğan üzerinden yürütülen kampanyaya dikkat çekerek, "İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı’na göstereceği sürpriz aday Bilal Erdoğan mı?" diye sordu.

Yılmaz'ın köşesinden ilgili bölüm şöyle;

Bir arkadaşımın uyarısıyla kendime geldim: AKP’nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı’na göstereceği sürpriz aday Bilal Erdoğan mı?
Son günlerde ciddi bir halkla ilişkiler kampanyası yürütüyor.

Radyoda İtalyanca şarkı söyledi. Yetmedi bir de Ala Turka şarkı patlattı.
Best FM’de hayat hikâyesini anlatırken 'acıların çocuğu Bilal' izlenimi yaratacak anılar da paylaştı. Ne de olsa seçmen mazlum seviyor!
Bu arada yandaş köşe yazılarında da daha görünür hale geldi.
Bütün bunları bir arada düşününce sanki profilini yükseltmek için sürdürülen bir halkla ilişkiler kampanyası ile karşı karşıyayız gibi geliyor.
Türkiye’de seçmenin bu durumdan çok hazzetmediğini biliyoruz.
Rahmetli Aydın Menderes ve Ahmet Özal örnekleri hafızalarımızda hâlâ taze.

Onun için Erdoğan da oğlunu bu yola sokar mı, yoksa şimdilik sadece damat ile mi idare eder, tahmin etmek kolay değil.
Ama görünen o ki Bilal Erdoğan, 'okçuluktan' çok daha fazlasına talip gibi! 
    
 
 
 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
PEKI GEMICIKLER NE OLACAK 2018-11-16 13:36:11

hemde askerlikten curuk raporu ile yirtanlara bu halk oy verirmi bilmem.

Misafir Avatar
Hatay 2018-11-16 17:08:08 @PEKI GEMICIKLER NE OLACAK

Halk oy vermez ama bu ülkede yüzde elli iki sigir yasiyor...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-11-16 11:27:43

Biz CAHILLERE GUVENIYORUZ diyen akp'li prof,bos konusmuyor.

Avatar
Kula kulluk Etmeyen Müslüman 2018-11-16 11:44:48

Hodri meyden, keşke aday olsa da BOYU KAÇ SANTİM görse!!!

Avatar
Daret Dik 2018-11-16 12:21:22

aynı tapınakçılara benziyor ne türke benzerliği var ne müslümanlara arkasındaki adamın.

Avatar
HADE BE !.... 2018-11-16 11:36:22

Yakışır Bilal oğlana.

Avatar
salkimsacak 2018-11-16 12:34:04

Ha sunu bileydiniz ,Bosunami

Avatar
Tevfik Fikret ( Han-i Yağma ) 2018-11-16 16:34:50

Bu sofracık, efendiler - ki iltikaama muntazır Huzurunuzda titriyor - bu milletin hayatıdır;  Bu milletin ki mustarip, bu milletin ki muhtazır!  Fakat sakın çekinmeyin, yiyin, yutun hapır hapır... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Efendiler pek açsınız, bu çehrenizde bellidir Yiyin, yemezseniz bugün, yarın kalır mı kim bilir?  Bu nadi-i niam, bakın kudumunuzla müftehir!  Bu hakkıdır gazanızın, evet, o hak da elde bir... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Bütün bu nazlı beylerin ne varsa ortalıkta say Haseb, neseb, şeref, oyun, düğün, konak, saray, Bütün sizin, efendiler, konak, saray, gelin, alay;  Bütün sizin, bütün sizin, hazır hazır, kolay kolay... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Büyüklüğün biraz ağır da olsa hazmı yok zarar Gurur-ı ihtişamı var, sürur-ı intikaamı var. Bu sofra iltifatınızdan işte ab u tab umar. Sizin bu baş, beyin, ciğer, bütün şu kanlı lokmalar... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Verir zavallı memleket, verir ne varsa, malını Vücudunu, hayatını, ümidini, hayalini Bütün ferağ-ı halini, olanca şevk-i balini.  Hemen yutun düşünmeyin haramını, helalini... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Bu harmanın gelir sonu, kapıştırın giderayak!  Yarın bakarsınız söner bugün çıtırdayan ocak!  Bugünkü mideler kavi, bugünkü çorbalar sıcak, Atıştırın, tıkıştırın, kapış kapış, çanak çanak... Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Avatar
ABDÜLHAMİNT OROSPU PİÇİ VATAN HAYİNİDİR . 2018-11-16 12:34:03

Geleceğin,tayyibi.Adam veletini..Siyasete hazırlıyor ki padişah yapacak peder gidecek velet bilal SIFIRLAMAYA devam.!!Yakında küçük,,damadıda savunma bakanı yapar.tayyip oğlan imamın kayığına..binmeden yani göbermeden..Camiye kılıf hazırlıyor.Hırsızlar,dalavereciler,sahtekarlar KATLEDİCİLER YANI KATİLLER. Etrikacılar sülâlesi bir kere TÜRK VATANIMIZI ELLERİNE GEÇİRMİŞLER kendi babalarının çiftliği zannediyorlar kimseye yar etmeyiz diyorlar.Bu köşe yazarı bence haklı öyle veya böyle kesindirki tayyip çocuklarından bir kaçını kesin siyasete dolacaktı bu da KESİN bilal velet olacak çünki bu velet,Babasının koplexsini taşıyor aşağılı,koplexsi,,var mevki,makam,menfaatler, gösteriş ben hep ben ,benden bahsetsinler koplexli,,olduğu,,gibi bir ÖBÜR MESLEĞİ ki bu meslete profösyönel HIRSIZLIK,HIRSIZLIK bu mesleğe tıp da ÇALMA ,PSİKOLOJİSİ DİYORLAR .