Bugün de yine acayip mağduruz...

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, 'Askıya çıkan seçmen kütüklerini incelediğimizde AK Parti üyelerinden 504 bininin kayıtlarının olmadığı gördük. Geçen seçimden beri ilçe değiştiren 1.5 milyon kişinin 222 bini de AKP üyesi' dedi.

Bugün de yine acayip mağduruz...

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, 'Askıya çıkan seçmen kütüklerini incelediğimizde AK Parti üyelerinden 504 bininin kayıtlarının olmadığı gördük. Geçen seçimden beri ilçe değiştiren 1.5 milyon kişinin 222 bini de AKP üyesi' dedi.

13 Ocak 2019 Pazar 16:24
Bugün de yine acayip mağduruz...

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, AKP Sakarya Aday Tanıtım Toplantısı'nda konuştu. Erdoğan, CHP ve HDP ilçelerindeki on binlerce hayali seçmeni görmezden gelerek en çok kendilerinin mağdur olduğunu açıkladı.

Erdoğan konuşmasında şunları söyledi:

"Askıya çıkan seçmen kütüklerini incelediğimizde AK Parti üyelerinden 504 bininin kayıtlarının olmadığı gördük. Geçen seçimden beri ilçe değiştiren 1.5 milyon kişinin 222 bini de AKP üyesi. Seçmen kütüklerinde yer almayan üyelerimizin adreslerini bulup kayıtlarını yaptıracaksınız. Adres değiştiren üyelerimizle hemen irtibat kuracaksınız."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İsmet İnönü 2019-01-13 16:49:20

Bir memlekette, namuslu insanlar da en az namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memleket için kurtuluş yoktur.

Misafir Avatar
Türkiyem diyorki liderler bunlar 2019-01-14 12:54:50 @İsmet İnönü

LİDER TİPİ BU İŞTE

ATATÜRK

ÖZAL

ERDOĞAN

BÜYÜK TÜRKİYE İÇİN BÜYÜK LİDER. ATATÜRK, ÖZAL, VE ERDOĞAN. YOLUN AÇIK OLSUN TÜRKİYEM.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
bunumu kastetti acba 2019-01-14 11:39:58 @İsmet İnönü

YAŞLI ADAM OY KULLANDIKTAN SONRA SANDIK GÖREVLİSİNE SORMUŞ.:KARIM OYUNU KULLANMIŞMI?GÖREVLİ:AMCACIĞIM İSMİ NE TEYZEMİN?YAŞLI AMCA :MUALLA GÖREVLİ LİSTEYE BAKIP EVET AMCA KULLANMIŞ! AMCA:GENE GÖRÜŞEMEDİK DESENE!GÖREVLİ:AMCA TEYZEMDEN BOŞANDINMI? AMCA:YOK EVLADIM TEYZEN 10 SENE ÖNCE ÖLDÜ.GEÇEN SEÇİMDEDE GÖRÜŞEMEDİK.BENDEN ÖNCE GELİP OYUNU KULLANIYOR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
roja velad 2019-01-14 10:50:23 @İsmet İnönü

la bu seçmenler geçen seçimlerde mezardan çıkan seçmenler olmasın onumu kastediyor yani oy çıkmıyor şu mezardakileri tekrar göreve çağırın emtri mi veriyor acabaç.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
halkın lideri ERDOĞAN 2019-01-14 09:00:57 @İsmet İnönü

Tüm Türkiyeyi kucaklayan ADAM
içten, samimi, dürüst, çalışkan, seven, sevilen LİDER.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
halkın lideri 2019-01-14 09:00:26 @İsmet İnönü

Tüm Türkiyeyi kucaklayan ADAM
içten, samimi, dürüst, çalışkan, seven, sevilen LİDER.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
hastir ordan soytari 2019-01-13 23:49:02 @İsmet İnönü

insanlik onurunu bu kadar düsüren ne idügü belirsiz bir yaratiksin sen.
yalan ve iftira senin ve yanindaki köpeklerin hayati. üzücü olan senin gibilerin Türkün makamini calmis olmasi.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Takkeci 2019-01-13 16:32:49

Mağdurunda mağdurum edebiyatına devam.

Misafir Avatar
lider kime denir? 2019-01-14 08:46:03 @Takkeci

LİDER TİPİ BU İŞTE

ERDOĞAN

ERDOĞAN

ERDOĞAN

BÜYÜK TÜRKİYE İÇİN BÜYÜK LİDER. ATATÜRK, ÖZAL, VE ERDOĞAN. YOLUN AÇIK OLSUN TÜRKİYEM.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Takkeci---katki 2019-01-13 17:49:11 @Takkeci

sanki iktidarda baska biri var üc kagitcilik yapmis da serzenis icerisinde , bir daireden 727 secmenin cikmasi ile kici tutusmaya basladi!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Lütfen 2019-01-13 18:53:43

‘Mermiye değil ekmeğe indirim yapın’

Avatar
nnnnn 2019-01-13 19:20:33

BIRTEK MADUR VAR ODA KANDIRILMIS YÜCE TÜRK MILLETI ABD ISRAIL KENDI GETIRDIKLERI ADAM SAYESINDE ÜLKENIN CIVISINI CIKARDILAR YALANDA ABD YE CIKISLAR FALAN FILAN ABD NIN ISI BITSIN REISIN BES DAKIKA O SARAYDA OTURMASI IMKANSIZ

Avatar
İslâm 2019-01-13 18:20:45

Âdil olmayı emreder.

Avatar
kurban olun REİS' e 2019-01-13 16:47:47

chdp( cumhuriyet halkın düşmanı partis) yine yenilecek yine rezil olacak.

Avatar
kurban ulun REİS'e: 2019-01-13 17:03:05

Senin akli dengesi veleti tarafından SIFIRLANAN İĞRENÇ MALÜKAT tayyibin biz TÜRK ULUSA KURBAN OLSUN Bu mahl0kat geberdiği zaman mezarında ters dönüp cehendemin odun ateşinde çayır çayır yanacak çığlıkları dünyada çınlıyacak ölümlerin en faciası felaketini yaşıyacak uçan sarayı UÇAN TABUTU OLACAK bizden sıfırladığı paralarla soyuna kendisine MEZAR OLACAK LEŞİNİDE KANALİZASYONLARA SÜPÜRECEĞİZ KAFASI İLEDE PUTBOL OYNUYACAĞIZ LEŞİ ÇÜRÜYECEK

Misafir Avatar
şizofrensiniz 2019-01-13 17:08:59 @kurban ulun REİS'e:

hiç birinizde beyin yok.birileri size anır diyince Eşşşşşek gibi anırmaktan başka bir işe yaramıyorsunuz.ipleriniz kimin elindeyse gidin onların yanına.ülkemizde terörist istemiyoruz.Kurban olun REİS'e

Beğenmedim! (7)
Avatar
kurban ulun REİS'e: 2019-01-13 17:04:05

Senin akli dengesi veleti tarafından SIFIRLANAN İĞRENÇ MALÜKAT tayyibin biz TÜRK ULUSA KURBAN OLSUN Bu mahl0kat geberdiği zaman mezarında ters dönüp cehendemin odun ateşinde çayır çayır yanacak çığlıkları dünyada çınlıyacak ölümlerin en faciası felaketini yaşıyacak uçan sarayı UÇAN TABUTU OLACAK bizden sıfırladığı paralarla soyuna kendisine MEZAR OLACAK LEŞİNİDE KANALİZASYONLARA SÜPÜRECEĞİZ KAFASI İLEDE PUTBOL OYNUYACAĞIZ LEŞİ ÇÜRÜYECEK

Misafir Avatar
kurban ulun REİS'e-----C. 2019-01-13 17:51:59 @kurban ulun REİS'e:

reisine Anan kurban olsun sen de binaliye !! götveren sigirlar yüzünden ülke batiyor. Ipne 31 martdan sonra götüne girecekleri tahmin bile edemezsin!

Beğenmedim! (4)