Bugün seçim olsa partiler büyükşehirlerde ne kadar oy alır?

ADA Araştırma tarafından yapılan son yerel seçim anketine göre, bugün seçim olsa partilerin büyükşehirlerde alacağı oylar...

Bugün seçim olsa partiler büyükşehirlerde ne kadar oy alır?

ADA Araştırma tarafından yapılan son yerel seçim anketine göre, bugün seçim olsa partilerin büyükşehirlerde alacağı oylar...

21 Şubat 2019 Perşembe 00:02
Bugün seçim olsa partiler büyükşehirlerde ne kadar oy alır?

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mansur yavaş 2019-02-21 08:06:37

Ankara’da Mansur yavaş havada suda kazanır
Bunun aksini söyleyen
Hayindir

Misafir Avatar
@Mansur yavaş x---dinle 2019-02-21 08:53:22 @Mansur yavaş

@Mansur yavaş x----çok salaksın çokk. akıl yok, vicdan yok, idare yok. inanç zayıf görünüyor tam bilmesemde itikatın bozuk gibi yazmışsın.

Beğenmedim! (5)
Avatar
52 2019-02-21 01:43:30

bencede hassssiktirin tek bildiğiniz algı ve cahilleri yönlendirmek 17 senede gerçek anlamda ne verdiniz ülkeye de hala soyulacak yermi keşvetinizde koltuğu bırakmıyorsunuz *** tekrar hassssiktirin 00**

Misafir Avatar
@52 x-------------adli yorumcu ya cvp 2019-02-21 08:51:17 @52

Senin kıçında sürekli acı veren bir kazık var. o kazığı haketmişsinki yemişsin. bu yüzden kin ve nefretle yazıyorsun. küstah. sana daha büyük kazık girecek bekle gör.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ATEİST 2019-02-21 00:19:24

Hadi SİKTİR ORADAN eşolueşşek yalancı yalaka yaltakcı götveren ler .31 martta görüşeceğiz ..!!

Misafir Avatar
GÜLÜNÇ 2019-02-21 08:49:36 @ATEİST

Ben bir chp li olarak bu anketlerin yine abartı olduğuna inanıyorum. bu iş bilmez kadro yalan yanlış yazıp seçmeni etkilemeye çalışıyor. seçimden sonrada kendimizi aldatılmış salak hissediyoruz. ama bu salaklara artık inanmıyorum chp ye oy vermeyeceğim.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Metin 2019-02-21 03:57:55

Ulan milletin akliyla Dalga gecmeyi birakin iktidar bu zamanda kadar en Derin ekonomik krizde hala yuzde 40 oy orani var yalanci hilekarlar.O anket sonuclari icin kac para aldiniz sahsiyetsizler.

Avatar
arastirmacilar 2019-02-21 07:59:23

Anketcilerle, Nasrettin hoca arasinda inanilmaz beraberlik var. HEr ikiside PARAYI VEREN DUDUGU CALAR diyor.

Avatar
Yanıltmaca 2019-02-21 08:57:12

Gerçek anket halkın seçim günü ortaya çıkan ankettir.Bizdeki anketler yanıltmaca

Avatar