CHP, bu 5 isimden kurtulmadıkça adam olmaz

Erol Mütercimler, katıldığı bir TV programında yaptığı açıklamada, 'CHP, şu 5 isimden kurtulmadıkça adam olmaz' diyerek 5 ismi tek, tek saydı.

CHP, bu 5 isimden kurtulmadıkça adam olmaz

Erol Mütercimler, katıldığı bir TV programında yaptığı açıklamada, 'CHP, şu 5 isimden kurtulmadıkça adam olmaz' diyerek 5 ismi tek, tek saydı.

14 Şubat 2019 Perşembe 00:12
CHP, bu 5 isimden kurtulmadıkça adam olmaz

Eski asker ve araştırmacı yazar Erol Mütercimler, katıldığı bir TV programında CHP'nin seçim stratejisini eleştirdi.

Mütercimler, Ekrem İmamoğlu'nun ev hanımlarına ulaşmadan seçimi kazanamayacağını iddia etti.

CHP 5 İSİMDEN KURTULMADIKÇA
CHP'nin aday belirleme stratejisini de eleştiren Mütercimler, "CHP, şu 5 isimden kurtulmadıkça adam olma şansı yoktur." diyerek Gamze İlgezdi, Canan Kaftancıoğlu, Erdoğan Toprak, Seyit Torun, Okan Konuralp isimlerini saydı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Chp yi Kötüleyen 2019-02-14 00:27:12

Troller iş başında çamur atmak iftiradır iftira dinimizde en büyük günahtır öbür alemde hesabı çok ağırdır

Misafir Avatar
siyaset 2019-02-14 09:26:39 @Chp yi Kötüleyen

dünkü habertürk türkiyenin nabzı proğramı na çıkan akp yandaşlarını seçip aradınmı diğdem arslan adamlar tam bir pit bul .chpli kardeşler ersan şen,fikri sağlar siz kendi seviyenizde insanlarla neden seviyeli proğramlara çıkmıyorsunuz.proğrama davet edilirken kimlerin olacağını sormuyormusunuz ,da bu yeni yetme akpnin militanlarını muhatap alıyorsunuz.seviyenizde insan yoksa kabul etmeyin kendilerine muhatap arasınlar sizin gibi adamlara yakışıyormu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ordu bitmiştir artık 2019-02-14 09:00:45 @Chp yi Kötüleyen

idris naim şahin chp ve mhpye hesap soracak.fındık için söz verenler şimdi neden döt verdi diye.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp nasıl kurtulur? 2019-02-14 08:30:44 @Chp yi Kötüleyen

Kendini fesh ederse kurtulur. öyle 5 isimle falan temizlenecek gibi değil. chpkk kampına dönmüş, chp fetö sığınağı olmuş. chp Türkiye düşmanlarının aanları ile dolmuş. yani chp nin kurtuluşu yok.

Beğenmedim! (20)
Avatar
HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'den CHP ile ittifak açıklaması  2019-02-14 00:28:41

Aydın çomarı dikkatle oku !....HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli, CHP ile HDP'nin ittifak yaptığı iddialarıyla ilgili "Bir söylemedikleri ‘HDP MHP ile görüşüyor’ kaldı. AKP dışında Kimseyle görüşmedik, görüşmek de istemediler, nezaketen de olsa görüşülebilirdi" dedi.

Misafir Avatar
koç 2019-02-14 11:26:05 @HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'den CHP ile it

chp yi kötüleyen değiliz biradr. chp nin kötülüklerini yazanlarız. uyuma . chp pkk nın chp düşmanların, chp fetönün işgaline uğramış. Türkiyenin ve Türkiye halkının asla iyiliğini istemeyen bir chp var karşımızda. buna nasıl tahammül edelim birader?

Beğenmedim! (7)
Avatar
Baki Karakol 2019-02-14 00:37:14

Be güzel kardeşim, asıl kişiyi yazmamışsın!.. Neden yazmadın ki?!. Onu da ben yazayım: CHP'nin başındaki Soroscu "adı lazım değil"... Adlarını yazdığın, bu adamım ekibi... Onlardan gene saymadıkların var... Onları niye söylemedin?!. Senin de yanlışlarından biri de, eksik düşünmen, yazıp çizmen, konuşman... Kendini bir gözden geçir Karslı hemşerim...

Avatar
Yusuf 2019-02-14 01:05:16

Sayın Erol Mütercimler, bazen sizin çok güzel yazılarınızı okuyorum. Youtube, ten sizi takip ediyorum.
Fakat bir kişinin gitmesini istiyorsanız gereçesini verin ,bizde anlıyalım.
Bütün seçimleri kaybeden ve ayakta uyuyan Kemal Kılıçdaroğlu nun listenizde ismi yok.
Bütün seçimleri kaybediyor. O cesareti göstermediniz. Ancak CHP partisi daha fazla zayıflatmakmı istiyorsunuz. Zaten chp sistemi çalışmıyor

Avatar
aydın 2019-02-14 00:20:05

eksik saymış hdp sevici çok yönetim kadrosunda terör sevici var,bunlar temizlenmese chp e her gun batar,murat karyalçın,oguz kagan salıc,gürsel tekin,muharem ince,bekaroglu,tanrıkulu,bunun gibi hdp e sevici çok,işin ilginç yanı chp e ilkelerini benimsemezler,baş köşeye otururlar

Avatar