banner58

CHP'de 6 saat 40 dakikalık kritik toplantı

CHP TBMM Grubu, halk oylamasının sonuçlarını değerlendirmek üzere, Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında toplandı. Parti genel merkezinde, basına kapalı gerçekleşen toplantı, 6 saat 40 dakika sürdü.

CHP'de 6 saat 40 dakikalık kritik toplantı

CHP TBMM Grubu, halk oylamasının sonuçlarını değerlendirmek üzere, Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında toplandı. Parti genel merkezinde, basına kapalı gerçekleşen toplantı, 6 saat 40 dakika sürdü.

22 Nisan 2017 Cumartesi 22:14
4754 Okunma
CHP'de 6 saat 40 dakikalık kritik toplantı

Sonrasında bir açıklama yapılmayan toplantıda, 16 Nisan'da gerçekleştirilen halk oylamasının sonuçları masaya yatırıldı. Milletvekillerinin söz alarak değerlendirmelerde bulunduğu toplantıda, sonuçlara ilişkin sunumlar da yapıldı. 

Grup toplantısında 50'ye yakın milletvekili söz aldı. Bu milletvekillerinin her biri referandum sürecine ilişkin değerlendirmeler yaparken, bundan sonra yapılması gerekenler hakkında da fikirler sundu.

Toplantıda "Hayır" oylarına verilen oyların önemine dikkat çekilirken, bundan sonraki süreçte ise bütün Türkiye'yi kucaklayan bir dil geliştirilmesi gerektiği anlatıldı. Grup toplantısında, CHP'nin tüm kesimlerin hukukunu koruması gerektiği vurgulandı.

MECLİS'TEN ÇEKİLME KONUSU ELE ALINDI

Toplantıda MYK'nın yapıldığı gün tartışmalara neden olan CHP'nin TBMM'den çekilme konusu da ele alındı. CHP TBMM Grubu, Mecliste daha aktif bir mücadaleyle bundan sonraki sürecin yürütülmesi konusunda mutabık kaldı. Halk oylaması sonuçlarına ilişkin yapılan itirazlar da toplantıda değerlendirildi.

Bu konuda da partinin hukukçularıyla görüşmeler yaparak, hem "Evet" hem "Hayır" diyen bütün seçmenlerin hukukunu korumak için her türlü hukuki mücadaleyi bundan sonrada sürdürme kararı alındı. 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-23 02:13:12

1-
Bozdağ’dan ‘YSK’ Açıklaması: Danıştay ve AYM Kararı Bozamaz
-----------
AKP destekçisi borozan radyo ve tv.lerden AKP yöneticileri sürekli olarak CHP'yi, millet iradesine saygıya davet eden haksız çağrılarda bulunuyorlar zavallıca ! İyi de be kardeşim, bu milli irade yalnızca % 40-45 gerçek oranlı evet oylarından mı yalnızca oluşmaktadır yani ?! Peki bu mllet iradesinin, bu referandum oylamasındaki % 55-58 gerçek oranlı hayır oyları, ne yani başka milletin iradesinin mi oylarıdır yani ?! Yaptığınız büyük ve affedilmez bir ayıptır ! CHP'ye, ''Artık seçim sonucunu ve yenilgiyi kabul et !'' deniyor ! İyi de, bu seçim CHP'nin seçimi değil ki ! CHP, bu açık ve belgeli ispatlı olan hile ve haksızlıklarınız karşısında sussa bile , AKP zulmünden illAllah etmiş olan % en az 60 oranlı bu milletin sessizce kanayan vicdanını nasıl susturacaksınız peki ?! Sizin esas muhatabınız konuşan ve itiraz eden CHP değil, tersine konuşamayan ve maalesef bir itiraz yolu ve yöntemi de bulama

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-23 02:15:21

2-
yan milletin kendisidir doğrudan ki, esas anlamda bunun farkında değilsiniz öncelikle !!!... Sizin, istenmeyen ama zorla dayatılan bu tek adamlık rejiminize muhalif olan bu % 60'lık bu milli irade oylarını da ikide birde terör örgütleriyle bir tutma saygısızlığından da vaz geçin, ters teper, çünkü iyice can sıkmaya başladı gibi ! Dürüst ve yasaya kurallara uygun bir oy sayımı isteklerinden ya da tekrarlı dürüst bir seçim taleplerinden neden ısrarla kaçıyorsunuz peki ?! Dürüstlüğünüze, mertliğinize inanıyorsanız şayet bundan çok eminseniz ve bu konuda yenilgiye doymadığını iddia ettiğiniz CHP'yi tekrardan milletin önünde rezil etmek üzere neden yeni ve dürüst seçimi göze alamıyorsunuz acaba ?! Tekrar tekrar belirtiyorum ki ben CHP'li değilim ama bu seçim de CHP'nin seçimi değil, doğrudan milleti ilgilendiren ve milletin kendisine ait olan bir kader, rejim belirleme seçimidir !
Vatan Partisi'nin ve Bağımsız Türkiye Partisi'nin bu milletimizin yönetim kaderini belirleyici

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-23 02:16:53

3-
nitelikli olan bu referandum seçimdeki hileli sonuçlara karşı yeterli olmayan itirazsızlığını ve milletin yenilmiş olan hakkını aramamış olmalarını, parlamenter rejimin elimizden kayıp gitmesine karşı çok manidar bulduğum bu sessizlil ve itirazsızlıklarını da kınıyorum doğrusu ! Vatan Partisinin ileri sunmuş olduğu , ''Milletin bu demokratik ve barışçı protesto ve itiraz hakkını kullanmasını, hak talebi arayışlarını, şuna buna yarayacak ve sanki ortada ABD ve NATO karşıtı vatansever bir AKP iktidarı varmış ve bu iktidar zarar görecekmiş gibi koruyucu, sessiz destekçi konuma girmesini gerçekten çok yanlış bulmaktayım ! Referandum seçim sonuçlarında adalet gerçekleştiğinde sanki ANTİ ABD VE ANTİ NATO'cu AKP iktidarı (!) değişecekmiş gibi bir tavır takınmasını ve bu nedenle adalet isteklerine duyarsız tavırlar sergilemelerini gerçekten anlamakta zorlanıyorum ! Bu zaten bir hükumet seçimi değil, rejim değişimi seçimiydi, onun için bu gereksiz ve adil olmayan endişenin nedeni

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-23 02:17:20

4-
neydi ki ?! Üzüldüğüm en önemli konu nedir biliyor musunuz saygıdeğer okur kardeşlerim, daha önceden sırasıyla oy vermiş olduğum CHP, BTP ve VP'ye oy vermiş olmama rağmen bundan sonrasında gerçekten şöyle gönül rahatlığıyla gidip de oy vereceğim bir partinin kalmamakta olmasına üzülüyorum doğrusu !...
-------------------------------------------------------
AKP Yönetimine son olarak sesleniyorum :
Çok tehlikeli işler yapıyor ve seçim sonuçlarını tepetaklak hilelerle tersine çeviriyor ve bu saygıdeğer milletimizin sizin zulüm yönetiminizden seçimle kurtulma gibi barışçı haklı ve saygı duyulması gereken bu demokratik çabalarının, yollarının önünü tıkıyorsunuz ! Bu tutumunuz insani olmadığı gibi saygı duyulacak bir tutum da değildir ! Çok ama çok tehlikeli, yakıcı bir tutumdur doğrusu ! Köşeye sıkıştırılmış çaresiz bir kedinin, tırnaklarını dışarı çıkarmış durumunu önemle ve saygılarımla hatırlatmak isterim algılayabilen beyinlere !!!...

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-23 02:19:44

1-
Bakan Çelikten ABye Rest
—————
ABYE REST ÇEKERKEN AVRASYA CEPHESİNİ YANINIZA ALABİLMEYİ BAŞARARAK YAPINIZ YANİ ALT YAPINIZ SAĞLAM OLSUN !
YOKSA AB VE ABD, CİN ÇARPMIŞ GİBİ ÇARPAR SİZİ UNUTMAYIN !!!
---------------------------------------------------------------
VAllahi AKP gerçekten Türk Milli iradesine çok saygısızdır !!!
15 Temmuzda hain FETÖcü darbenin arkasında ABD ve CİAnın bulunduğu belgeli olmasına ve FETÖnün hain ele başının da ABDde utanmazca ağırlamakta olmasına rağmen, milletimizin evlatlarının, kendi canlarını hiçe sayarak ve gözünü dahi kırpmadan son derece özverili bir biçimde ezici tank paletlerinin önüne seren ve şerefli gencecik göğüslerini, darbeci askerlerce atılan mermi ve bombalara siper ederek kurtarmış oldukları memleketin ve AKPnin bu kurtarılmış onurunun bu fedakarca karşılığı, acaba bu AKP iktidarınca tekrardan bu hain ve darbeci katil ABD kapılarındaki zavallıca dostluk arayışları mı olmalıydı, bu katillerle stratejik işbirliklerine gitme

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-23 02:20:30

2-
rışları mı olmalıydı fedakar Türk gençliğinin AKP’yi bu katillerden kurtarmasının onurlu anlamı ve karşılığı bu mu olmalıydı gerçekten ?! Türk milleti bu darbeci katillerin destekçileriyle tekrardan dostluk çabaları gibi küçültücü zillet tutumlarınız için mi kurtardı sizi bu millet, bu onurlu gençlik ?! Tekrar bu darbeci, kazıkçı ABD’nin kucağına düşüp, tekrarlı kazığıyla ve yine tekrarlı bir biçimde muhatap kılındığınızda Allah muhafaza, sizi tekrardan yine işini gücünü ve canını tekrardan bir tarafa bırakacağını düşündüğünüz bu saf millet mi kurtaracak acaba ?! Peki bu kadarlık yanlışınız, bu asil millete fazla olmaz mı, yazık değil mi bu millete ?!…

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-23 02:22:24

Trump: ”İran Nükleer Anlaşmanın Özüne Aykırı Adımlar Atıyor”
————
Kurt ile kuzunun, yani yukarıdan aşağıya doğru akan su gözesinin (kaynağının) başındaki kurtun, gözenin daha aşağısında su içmekte olan kuzuyu , içilmekte olan suyu bulandırmakla suçlanması muhabbetini, hikayesini bilir misiniz ? Halbuki daha aşağılarda su içmekte olan ve suyun bulanmasıyla ilgisi olmayan zavallı kuzunun kendisini umarsızca savunarak dediği gibi , ”Kurt kardeş, anlaşılan sen bu alakasız suçlamandan anlaşıldığı üzere beni yemeyi kafana koymuşsun bir kere ! Ben sana ne cevap versem de boş !!!
Halbuki bilindiği kadarıyla, yanlışımız varsa lütfen düzeltilsin, bu nükleer anlaşmasında en büyük kazığı yemiş olduğunu ve kutsal kendini savunma hakkını yitirmiş ve şu anda savunmasız durumda biçare olduğunu düşündüğüm Şerefli İran Milletinin bizzatihi kendisidir ne yazık ki !

DEVAMI RAST HABER YORUM'DADIR...

Avatar
Erson ERKOÇ 2017-04-23 08:33:51

Bizler CHP'nin sineyi millete gitmesini Geçici olarak İşlevsiz hale gelen TBMM'sinden Protesto amacı ile 10-15 günlük için çekilmesini istiyoruz.

Misafir Avatar
ersonerkoç... dinle 2017-04-24 08:48:05 @Erson ERKOÇ

Bu meclisten çekilmek kimlik değiştirmek niyetli insanların fikridir. sen chp adına bir teklif yapma. . chp adına yapıyorsan, chpdende yapanlar var. ama Türk halkı asla ayrımcılık bölücülük istemiyor

Beğenmedim! (0)