CHP'de ibre Gürsel Tekin’e döndü

CHP İstanbul’da ibre Gürsel Tekin’e mi döndü?

CHP'de ibre Gürsel Tekin’e döndü

CHP İstanbul’da ibre Gürsel Tekin’e mi döndü?

29 Kasım 2018 Perşembe 17:26
CHP'de ibre Gürsel Tekin’e döndü

Gelecek hafta adaylarını açıklaması beklenen CHP’de İstanbul için her gün yeni isimler ortaya atılıyor.

Anket çalışmalarında Gürsel Tekinin en güçlü aday olarak çıktığı iddia edilirken, Tekin’in her kesimden oy alabileceği formülü üzerinde duruluyor. Gürel Tekin’in yanı sıra Beylikdüzü Belediye Başkam Ekrem İmamoğlu’nun da ismi kulislerde konuşuluyor.  

Muharrem İnce’nin sandık şartına CHP’den geçtiğimiz gün olumsuz cevap geldi. İstanbul için adı geçen diğer isimler ise CHP Genel Sekreteri Akif Hamzaçebi, CHP Genel Başkan Yardımcısı Aykut Erdoğdu ve İstanbul Milletvekili Mahmut Tanal…

83953fd4aa05ef20

Son Güncelleme: 29.11.2018 17:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yücel 2018-11-29 17:32:47

Gürsel Tekin aday olursa oyum akp ye

Misafir Avatar
erow 2018-11-29 21:57:28 @Yücel

sıktir git akp ye

Beğenmedim! (3)
Avatar
aydın 2018-11-29 18:39:36

chp e bu bukelemuna kaldıysa

Misafir Avatar
001 2018-11-29 21:57:59 @aydın

bukelamun babandır

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ülkücü Aydın 2018-11-29 21:09:45

Neden hep kibir fırtınası adamlar chpli oluyo.uygar bi ailenin gazi unuversitesi evladıyım.chp her zaman bana 2 beden küçük gelmiştir.her uygar insanin dedigi gibi chp elitizm partisi.hani nasil anlatayım hiçbişey olmayıpta kendini çok fazla ust sınıfa koyan bi ebru şallı gibi v.s

Avatar
despina 2018-11-29 21:21:30

M.Sarıgül'ün 2014'te Chp'ye kazandırdığı rekor oy sayısını tam tersine çevirir,rekor oy kaybına sebebiyet verir.

Avatar
barış 2018-11-30 09:06:19

başarısız olunda muharrem ince partinin başına gelsin ,hepinizden kurtulmuş oluruz ,ayrıca muharrem incenin aday olmamasına sevindim...

Avatar
Yorumcu 2018-11-29 23:21:26

Demek ki CHP nin İSTANBUL iddiası da fossss imiş. Kılıçdaroğlu ve avanesi yine iflasta ama partilerinde iktidardalar. 620 genel kurul üyesi seçim istiyor, partide demokrasi var bahanesiyle geri çevriliyor. Bunlar sosyal demokratım diye caka satıyor. Nerde demokrasi? Hani bir zamanlar önseçim güzellemeleriniz vardı.

Avatar
Mehmet 2018-11-30 00:06:07

Chp Istanbulu alırmı sorusu kolay değildir. Zor alabilir, alırsa ancak yüzde 51 % ile alabilir.
Fakat sayın Kılıçdaroğlu, sayın Muharrem ince, ye kızmış. Belkide haklı kızmış. Fakat sayın Kılıçdaroğlu profesionel çalışmalar yapıp, Muharrem, i affetip. Istanbulu geri almaktır