CHP'de imza hareketliliği... 3'üncü gün...

CHP Genel Merkezi 120 demişti; CHP'de olağanüstü kurultay için toplanan imzalarda son durum ne?

CHP'de imza hareketliliği... 3'üncü gün...

CHP Genel Merkezi 120 demişti; CHP'de olağanüstü kurultay için toplanan imzalarda son durum ne?

18 Temmuz 2018 Çarşamba 18:17
CHP'de imza hareketliliği... 3'üncü gün...

Muharrem İnce'nin ekibinden CHP Bilecik Milletvekili Yaşar Tüzün, dün akşam itibarıyla olağanüstü kurultay için toplanan imza sayısının 466 olduğunu söyledi.  Genel Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan ise dün, toplanan imza sayısının 120 olduğunu açıklamıştı.

İnce'nin ekibinden CHP Bilecik Milletvekili Yaşar Tüzün,  pazartesi günü TBMM'de düzenlediği basın toplantısının ardından olağanüstü kurultay için imza kampanyasını başlatmıştı. 

"625 SAYISINI FAZLASIYLA AŞACAĞIZ"

CHP Bilecik Milletvekili Yaşar Tüzün, dün akşam itibarıyla 466 delegenin noterden olağanüstü kurultay için imza verdiğini bildildi. Tüzün, "Olağanüstü kurultay için 625 imza gerekiyor ancak biz bu sayıyı fazlasıyla aşacağımız için rakamlara takılmıyoruz" dedi. 

"GRUP BAŞKANVEKİLLERİNİN BÖLEGELERİNDEN 110 İMZA GELDİ"

CHP Genel Merkezi tarafından imzaların 120 civarında olduğu açıklamasının da gerçeği yansıtmadığını belirten Tüzün, şöyle konuştu:

"Notere giden bir delege üç nüsha imzalıyor. Biri noterde kalıyor, ikisini de kendisi alıyor veyahut da birini muhatabına gönderiyor. Bazı arkadaşlar muhatabına göndermiş olabilirler yani CHP Genel Merkezi'ne. Dolayısıyla sayı orda o şekilde çıkıyordur. Şöyle bir örnek vereyim; partimizin üç grup başkanvekili var biliyorsunuz. Bir tanesi Manisa Milletvekilimiz Özgür Özel. Onun seçim bölgesinde 18 delege var, 18 imza atıldı. Diğeri Engin Özkoç, Sakarya Milletvekilimiz, onun seçim bölgesinde 14 delege var, 14 imza attı. Diğeri Engin Altay, İstanbul Milletvekili, 70'in üzerinde delege imza attı. Üçünü topladığımızda dahi sayı 105-110 oluyor. Diğerlerini saymaya gerek yok herhalde, onu da 120 oldu diyenler saysın."

PARTİ İÇİ DESTEK ARTIYOR

Öte yandan parti içinde "değişim" isteyen Yaşar Tüzün, Gaye Usluer, Erdal Aksünger, Necati Yılmaz gibi isimlere her gün yenileri ekleniyor.

Dün Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu'nun seçim bölgesinden seçilen İzmir Milletvekili Mehmet Ali Çelebi, değişim talebinde bulunarak, "Ulusun geleceği için, ihtirassız yalnız vatan ve memleket selametini gaye edinerek: Değişim için + 1." açıklamasını yaptı.

CİHANER BE BÖKE DE ÇAĞRI YAPTI

CHP içinde ve özellikle son olağan kurultay öncesi çok konuşulan iki isim olan İlhan Cihaner ile Selin Sayek Böke de "Gelecek İçin Biz" başlığı ile olağanüstü kurultay çağrısı yaptı.

Söz konusu çağrıda, CHP'yi tekrar umut haline getirecek yeni bir yönetim iradesinin oluşmasına olanak sağlanması gerekliliği vurgulanarak, "Genel Merkezimizin bu olumsuzluklar karşısındaki kayıtsız duruşu, parti içinde de hoşnutsuzlukları artırmıştır. Faşizme karşı omuz omuza mücadele etmesi gerekenlerin karşı karşıya gelmesine, yoldaşlık hukukunun bozulmasına izin vermemiz mümkün değildir." ifadesi kullanıldı. 

SÜRENİN TAMAMLANMASINA 12 GÜN KALDI

Bu arada, değişim isteyenlerin sayısının çoğalması, "Genel Merkez yönetimi üzerinde olağanüstü kurultay toplama baskısını giderek artırdığı" yorumlarına neden oluyor.

CHP Tüzüğüne göre imza süreci başladıktan sonra 15 gün içinde toplam delege sayısının salt çoğunluğu yani 625 kurultay delegesinin imzasının parti genel merkezine bir hafta içinde verilmesi gerekiyor. Buna göre imzaların toplanması için 12 günlük süre daha bulunuyor.

Parti genel merkezi imzaların ulaşmasının ardından 45 gün içinde olağanüstü kurultayı toplamak zorunda. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.07.2018 21:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
H. Mahalli (alinti) 2018-07-18 19:13:51

Muhalefet ve muhalif medya aynı : Durmadan Erdoğan ve İktidarın yaptıklarını anlatıp duruyorlar. Artık bu yöntem işe yaramaz vazgeçin. 16 yıldır aynı şeyi yapıyorsunuz Erdoğan da söylediği herşeyi yapıyor ve siz hiç bir şeye engel olamıyorsunuz. Bıkmadınız mı? Değişin artık!!!!

Misafir Avatar
KILIÇDAROĞLU VE BAHÇELİ HABERLERİNİN YORUM BÖLÜMLE 2018-07-20 22:13:45 @H. Mahalli (alinti)

Rİ NİYE KAPALI LAN ??? NE GÜZEL KÜFÜR EDECEKTİM !!!! miiyuv..???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
amin. diyelim. 2018-07-20 08:45:56 @H. Mahalli (alinti)

KAHROLSUN PKK EŞKİYASI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp de kurultay. KK ve İNCE 2018-07-20 08:42:44 @H. Mahalli (alinti)

Kılıçdaroğlu bak sana ale vera dale vera kurdular. hadi koş aym ye koşşşşş. baktın kanunla bişe yapamıyorsun hadi sahte dekontlar hazırla iftira et bitir şu ince yi. oda olmuyorsa adamın adı zaten tacizci yap bir kaset sür piyasaya bitir şu ince yi.. adın nasıl olsa PİNOKYO ya çıkmış, sahtekearlığa çıkmış, ihanete çıkmış, terör sevici ve terör savunucuzu ajanlık her moka çıkmış. hadi yap bi numara bitir şu incenin işini.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Fikrettin -----e cevap -fikrettin 2018-07-19 23:21:26 @H. Mahalli (alinti)

lan akilisin diye sana yazdim kafan basmiyormus. Soru sormadan önce komunizmin de dinsizligin ne oldugunu ögren sonra sor . söz sana cevap yazacagim! Simdiye kadar yazdiklarim bir kulagindan girip diger kulagindan cikmis, iki kulagin arasinda biraz gri organ olsaydi bu soruyu bana sormazdin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KOMİNİST-MÜSLÜMAN CHP'Lİ GAZİ 2018-07-19 14:29:49 @H. Mahalli (alinti)

CHP ACİLEN BU SİYONİST-PKK VE DERSİM SEVİCİLİĞİNDEN KURTULMALIDIR ! ATATÜRK'ÇÜ OLMAYANLARIN BİLETLERİ TAA CEHENNEME... KESİLMELİDİR !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yok yok. chpli 2018-07-19 09:23:49 @H. Mahalli (alinti)

chp de br değil iki değil, kılıçdroğli değil mince değil TÜMÜÜÜÜÜ SİYASET ÇÖPLÜĞÜNE ATILMALI. CHP DE İŞE YARAYAN BİR TANE ... YOK.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fikrettin -----e cevap 2018-07-19 09:16:30 @H. Mahalli (alinti)

Fikrettin**********************CHP li değilsin pekiii, hadi birde dinsiz imansız kızıl kominist olmadığını söyle . hadiii görelim seni.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
dememişmiydim 2018-07-19 09:13:49 @H. Mahalli (alinti)

Kılıçdaroğlu ile Mİncenin el ele poz vermelerine bakmayın ellerinden gelse bir birlerini bir kaşık suda boğacak . diye. buyrun. bunların hayatı sahte kardeşim hayatları alavet-ra dalevera.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hayırlı olsun Devam 2018-07-18 18:38:16

Mesele Kılıçtaroğlu meselesi deyil Vatan elden gidiyor şanlı CHP eriyip bitiyor.dolaysıyla Değişim şart

Misafir Avatar
Hayırlı olsun Devam x----bak senn 2018-07-19 09:20:04 @Hayırlı olsun Devam

@Hayırlı olsun Devam x-- hasttir len manyak. siz en iyisi bir pkk yı sevmekten vazgeçin. birde aklınıza göre hareket edin sizi yinlendiren faşist emperyalist ve dinsiz imansız güruhun dediği yöne değil. ALLAH yoluna yönelin kazanırsınız .

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
erow 2018-07-19 01:41:58 @Hayırlı olsun Devam

ne kadar değişim olsada reis yaşadığı sürece bu koltuğu başkasına kaptırmaz kendisnizi kandırmayın bende chp liyim ama artık siyasetle ilgilenmiyorum son seçim bitmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
nn rumuzlu sefil soysuz 2018-07-18 18:40:14

Sen yalanın ve Ülkenin milyarlarca nasıl uğratıldığını öğrenmek istiyorsan Akapeye git onlar sana öğretir

Misafir Avatar
Arkadas ne diyon, 2018-07-18 19:21:43 @nn rumuzlu sefil soysuz

ne yani o soysuz akp ye gitsin rüsvet nasil alinir devletin parasi nasil ic edilir onumu ögrensin?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Fikrettin 2018-07-18 19:26:36

Bu sayfadaki yorumlara bakdimda milletin derdi vatan ,devlet, millet, parti degil . Hep kisiler ve kisisel fikirler. iktidari almasi icin partiye destek olup care ve cikis yolu arayacaklarina .Futbol takimi tutar gibi sahislarin arkasinda duruyorlar. Bu ülkeye yazik ediyorsunuz yazik.

Avatar
Söz konusu Vatansa.CHP 2018-07-18 19:30:56

Fikrettin öneri söyleseydin aslında sen daha fazla tarafsın güya caktırmıyorsun

Misafir Avatar
Fikrettin 2018-07-18 20:30:39 @Söz konusu Vatansa.CHP

cok basit bir öneri sokaga cikarak yapilanlara tepki göstermen en dogal ve yasal hakkin degilmi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-07-18 20:28:33 @Söz konusu Vatansa.CHP

ben chp li degilim sadece soyguncu akape ye karsiyim ve demokrasiden yanayim diktatör tayyipin karsisindayim. Solculugumun zekatini sana versem cenete gidersin. Biz 72 lerden sonra sokak mücadelesi verdik, siz klavye arkasinda mücadele ediyorsunuz, farkimiz bu!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Akparti Vatanın Vidalarını Söktü 2018-07-18 18:42:00

Asıl şimdi CHP.her zamandan daha çok CHP.Türkiyemiz Bir kişinin esiri oldu

Misafir Avatar
@Akparti Vatanın Vidalarını Söktü--### 2018-07-18 20:21:57 @Akparti Vatanın Vidalarını Söktü

tamam ak parti ülkenin vidalarını söktü tamam da sende seyrettin. Seyredene iktidarmi verilir. Lan biraz akillanin be!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Değişim isteyenler 2018-07-18 18:48:59

Geçen dönem milletvekilliginde belirleyen belediye başkanlığını belirleyenler aynı tas aynı hamam bunlar sonra miletvekilli il baskani olmayınca belediye başkanı olmiyacakendi çıkarları için mücadele ediyorlar değişim bumu biz salakmiyiz

Misafir Avatar
@Değişim isteyenler x*********C 2018-07-18 19:19:03 @Değişim isteyenler

Evet salaksin, 17 sendir tayyip her dedigini yapti, akiliysan nesini engelledin? Neden oldugunu kendi kendine hic sorma kafan basmiyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
nn 2018-07-18 18:31:39

Bunların alayı yalancı, alayı kandırıkçı. bunların şerrinden Rabbim ülkemizi korusun. AMİN. düşünsenize seçimi chp kazanmıştı!!!!. Türkiyeyi şimdiye 25 günde tirilyon dolar zarar uğratmış halkı sokağa çıkarmışlardı bile. ALLAH korumuş ülkemizi. bunlar yem bulmayıncada birbirlerini yiyor görüyorsunuz. biz Türk halkı olarak ne kendimiz nede devletimiz bu chp ye yem olmayacak.