CHP'de imza toplama sürecinde 10'uncu gün... Tarih verdiler

CHP'de olağanüstü kurultay için imza toplama sürecinde 10'uncu gün.

CHP'de imza toplama sürecinde 10'uncu gün... Tarih verdiler

CHP'de olağanüstü kurultay için imza toplama sürecinde 10'uncu gün.

25 Temmuz 2018 Çarşamba 19:20
CHP'de imza toplama sürecinde 10'uncu gün... Tarih verdiler

CHP Bilecik milletvekili Yaşar Tüzün dün yaptığı açıklamada kurultay için gerekli imzaların toplandığını duyurmuştu.

TÜZÜN: PAZARTESİ 17:00'YE KADAR ÇALIŞMALARIMIZ SÜRECEK

CHP PM üyesi Gaye Usluer ve CHP Bilecik Milletvekili Yaşar Tüzün kurultay süreciyle ilgili bugün yaptıkları açıklamada, "Değişim ve Umut Kurultayımız için delegelerimizin noter tasdikli imzaları bugün de gelmeye devam etti. İmza vermenin son günü Pazartesi saat 17.00’ye kadar büyük DEĞİŞİM için çalışmalarımızı sürdüreceğiz. #değişimumuttur #DeğişimVeUmutKurultayı #değişimi̇cinartıbiri̇mza" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.07.2018 22:57
Anahtar Kelimeler:
ImzaKurultayCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DEĞİŞİM 2018-07-25 20:02:45

Değişim-Değişim-Değişim Değişim.

Misafir Avatar
CHP nin patronu CIA VE FBI dır. 2018-07-26 12:42:37 @DEĞİŞİM

chp liler sizi kullanoyorlar. vatanınıza milletinize, dostlarınıza değerlerinize karşı sizi kışkırtıyorlar.. uyumayın chp bir Türkiye parisi değil. DEĞİŞİM NARALARI GÖZ BOYAMADIR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vay be 2018-07-26 12:40:38 @DEĞİŞİM

KILIÇDAROĞLUNUNDA SONU GELDİ. AĞA PATRONLAR ÖYLE KARAR VERDİ. DENİZ BAYKALIN AKİBETİ GİBİ OLMASADA KILIÇDAROĞLUNUDA BAŞKA BİR TÜRLÜ ETKİSİZ HALE GETİRİYORLAR. KADER. DENİZ BAYKALIN SONU VE KILIÇDAROĞLUNUN SONU. HANGİSİ HAYIRLI?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÇOK KORKUYORUM chp li 2018-07-26 12:38:55 @DEĞİŞİM

Kurultay krizindeki CHP, Büyükada'da ikna kampı kurdu! Delegeleri tehdit ediyorlar
CHP'de işler iyice karıştı... CHP’nin eski kurmaylarından 81 yaşındaki Önder Sav, Kartal Belediyesi’nin Büyükada tesislerinde, delegeleri kurultay ikna etmeye başladı. Deniz Baykal ise Halk TV’yi muhaliflere açtı. Öte yandan hem Kılıçdaroğlu tarafından hem de muhalifler tarafında delegelerin, belediyede çalışan yakınları üzerinden tehdit edildiği öğrenildi. Kılıçdaroğlu tarafı “İmza verirsen işten atarız”, muhalif kanat ise “İmza vermezsen işten atarız” diyor. Delegeler Aziz Kocaoğlu, Erdoğan Toprak ve Tekin Bingöl tarafından bu metotla ikna edilmeye çalışıyorlar.
.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2 aç ikiside YEM ek peşinde 2018-07-26 12:19:30 @DEĞİŞİM

Kılıçdaroğlu ve İnce haydı bakalım 2 aç, 2 YEMek peşinde olan 2 side dış güçlerin taahütleri ile beslemeleri ile gazı ile ayakta duruyor. seçin bakalım hangisi otursan YEeyin başına.. birini seçmeyin ikisine bir koltuk verin birbirilerini yesinler:-)))))))))))))))))))))))) çok komik bunlar yav. gülmek isteyen bu tiyatroculara baksın. :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şşşşşt len chp li 2018-07-26 12:16:43 @DEĞİŞİM

Çek bi ayran ama ekşi olsun. yoksa döverim. (HDP) ********** CHP çok yerde HDP ye hizmet etmiştir. İYİ partiyede hizmet etmiştir. İsraile hizmet etmiştir, teröistlere , terör besleyenlere hizmet etmiştir. bir tek Türkiye halkına Türkiye devletine hizmet etmemiştir. bunları siyaset çöplüğüne atacağız inaşAllah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEĞİŞİM, ve chp 2018-07-26 12:13:03 @DEĞİŞİM

CHP deki değişim ekşimiş yoğurt ayran yapılır. başka bir cacık olmaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Genel merkeze verin 2018-07-25 21:50:11

Niye geciktiriyorsunuzkurultay istemiyör musunuz genel merkez çağrı yapiyor

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-07-26 09:14:25 @Genel merkeze verin

ben kemal gidiyorum yeterlen partiyi alevi cemaatinin partisi yaptın atatürk bir cemaatin değil halkın partisi yaptı ve cumhuriyet halk partisi koydu adını sen kendine başka parti kur cumhuruyet alevi cemaati partisi her zaman mecliste kalıp orda oturursun aldığın maaşıda ammo şıhlarla paylaşırsın ehlennnnnnnn

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
2018-07-25 23:30:45 @Genel merkeze verin

bunlar, aldiklari milli piyango cekini gösterir gibi neden siritarak poz veriyorlar anlamadim!

Beğenmedim! (3)
Avatar
şov bırakın 2018-07-25 21:56:14

3 arkadaş şov bırakın genel merkez imzalari bekliyor.kurultayi niye geciktiriyorsunuz kurultay imzalarıni genel merkeze verin şov bırakın

Avatar
YILDIRIM 2018-07-25 22:02:17

CHP Delegeleri 8 - 9 Seçim Kaybetmiş Birisini Hala DEĞİŞTİRMEMEK İstiyorsa, Bunun Tek Sebebi Olabilir, CHP Kurultay Delegeleri de Kemal Bey Gibi AKP nin İKTİDAR da Kalmasını ve CHP nin İKTİDAR Olmaması için ÇALIŞIYORLAR. Saygılarımla

Avatar
YILDIRIM 2018-07-25 22:09:44

CHP li Kardeşlerim; CHP nin İKTİDAR Olamamasındaki sebep olarak Seçmeni, Sandık Hilelerini, Vb. nin olduğunu sakın DÜŞÜNMEYİN. CHP nin İKTİDAR Olamamasındaki TEK ve EN BÜYÜK SEBEP, CHP nin TUZU KURU Delegeleri. 9 Seçim Kaybetmiş, 2019 Mart Ayındaki Yerel Seçimleri Kaybedeceği ve Seçim Yenilgisini 10 a tamamlayacağı Bilinen Kemal Beyi GENEL BAŞKAN OLARAK TUTMAK için değil, AKP yi İKTİDAR da Tutmak için DEĞİŞİME KARŞILAR.

Avatar
bırakın şovmenler 2018-07-25 22:25:47

İmza topladı nisa kuruma vereceksiniz chp kurumda genel merkeze verecenizki kurultay süreci başlasın ama ne gezer sizde imza yok 363 toplam imza kalmış kurultay delegeleri baktılar siz bunu belediye başkanlığı kötü için yapıyorsunuz imzalarıni çektiler pazartesi gününe kadar sifir olursunuz.kurultay için imza veren kurultay delegeleri imzasını çekmek noterden sıraya girmişler kemal bey getirin işlem yapalım sizde tis yok şov var.

Avatar
gaye hanima Eskişehir belediye başkanı yapacağız demisler 2018-07-25 22:42:28

Gaye hanima değişimçiler söz vermiş seni Eskişehir büyük şehir belediye başkanı yapacağız demişler incede gaye hanima söz vermiş gaye dogrumu yanlısı.yılmaz buyukersen yerine gözüm diktin.hocam sana yerini vermez boşuna ugrasiyon

Avatar