banner87
Flaş Haber
Kapat

CHP'de o vekil disipline sevk edildi

Öztürk Yılmaz disipline sevk edildi

CHP'de o vekil disipline sevk edildi

Öztürk Yılmaz disipline sevk edildi

08 Kasım 2018 Perşembe 16:07
CHP'de o vekil disipline sevk edildi

CHP, Öztürk Yılmaz'ı Türkçe ezan söylemleri gerekçesiyle disipline sevk etti.

CHP Ardahan Milletvekili Öztürk Yılmaz, parti yönetimine bilgi vermeden katıldığı televizyon programında yaptığı ‘Türkçe ezan’ açıklamasının ardından disiplin kuruluna sevk edildi.

Gazeteci Didem Arslan Yılmaz’ın moderatörlüğündeki Türkiye’nin Nabzı programına katılan Yılmaz, programda, “Ezan Türkçe okusun ben anlayım. Kur’an okunsun. Benim dilim her tarafta konuşulsun” demişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.11.2018 16:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Galeyana gelmeden! 2018-11-08 19:02:46

düsüncesini korkusuzca hic bir menfaat gözetmeksizin aciklayan bir sahisa insafsizca davaranmakdan cekinirim . tayyip Müslümanligi ne kadar seviyor inaniyor ve tahrip ediyorsa ve kullaniyorsa bu bey de ikiyüzlülük yapmadan fikrini söyleme hakkina sahiptir.

Misafir Avatar
ezan türkçe okunmalı diyen zibidi 2018-11-09 10:36:32 @Galeyana gelmeden!

orası almanya ... o zaman defol git almanyaya ... gavur zihniyetli... arapca bu ülkede bir manevı deger .. peygamberi sevmedıgınız için işiniz gücünüz piçlik.. hadi kapatın su konuyu canımı sıkmayın kötü yaparım sizi... dandikler

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
cehaaapeee 2018-11-09 09:39:27 @Galeyana gelmeden!

ulen anguslar size mi kaldı ezanın türkce okutulması anguslar ... ne kadar asalak zihniyet varsa hepsi cehape denen salak partide toplanmıs ATATÜRK hayatta olsa sopa ile kovalar sizi

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
. 2018-11-09 04:34:57 @Galeyana gelmeden!

Gerçek Kabe Petra'da
https://www.youtube.com/watch?v=5-4wIAmNxIs

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-11-09 02:28:10 @Galeyana gelmeden!

http://halktv.com.tr/iki-annem-ve-ataturku-hedef-alan-iftiralar-345509

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-11-09 02:14:06 @Galeyana gelmeden!

https://tarihturklerdebaslar.wordpress.com/2011/12/03/hazreti-muhammed-arap-degildir/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
disiplin cok sacma olmus 2018-11-09 00:12:55 @Galeyana gelmeden!

ne gerek vardi ??? aslinda tartisilmasi gereken bir konu ama secimlerden sonra

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mustafa Kemal ATATÜRK 2018-11-08 21:57:56 @Galeyana gelmeden!

"Türk milletinin dili Türkçedir. Türk dili dünyada en güzel, en zengin ve en kolay olabilecek bir dildir. Onun için her Türk, dilini çok sever ve onu yükseltmek için çalışır Türk dili, Türk milleti için kutsal bir hazinedir. Çünkü Türk milleti geçirdiği sayısız felaketler içinde ahlâkının, geleneklerinin, hatıralarının, çıkarlarının, kısaca bugün kendi milliyetini yapan her şeyin dili sayesinde korunduğunu görüyor. Türk dili, Türk milletinin kalbidir, zihnidir."

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
PEYGAMBERIMIZ BILE NE DEMIS 2018-11-08 21:55:24 @Galeyana gelmeden!

Kaşgarlı Mahmud, Türklerin üstünlüğüne kanıt olarak, Divânü Lugâtit-Türk”te, Hz. Muhammede ait olduğunu iddia ettiği bir hadise gönderme yapar; buna göre, peygamber Türklerin lisanını öğrenin, çünkü onların saltanatı uzun sürecektir,” demiştir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ezan Turkce Okunmali 2018-11-08 21:51:49 @Galeyana gelmeden!

bizlerin DIL I TURKCE ARAPCA DEGIL BUNU TARTISMAK BILE COK SACMA ALMANYAYADA PAPAZLAR KENDI DILLERINDE IBADET YAPIYOR ALMANCA INGILIZLER DE OYLE TUM DUNYADA OYLE ANLAMADIGIN DILDE IBADET E CAGRILMA OLURMUYMUS KIM NE ANLIYOR ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ezan Turkce Okunmali 2018-11-08 21:50:39 @Galeyana gelmeden!

bizlerin DIL I TURKCE ARAPCA DEGIL BUNU TARTISMAK BILE COK SACMA ALMANYAYADA PAPAZLAR KENDI DILLERINDE IBADET YAPIYOR ALMANCA INGILIZLER DE OYLE TUM DUNYADA OYLE ANLAMADIGIN DILDE IBADET E CAGRILMA OLURMUYMUS KIM NE ANLIYOR ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ezanin Turkce okunmasi 2018-11-08 21:46:13 @Galeyana gelmeden!

daha saglikli ...anlamadigin dilde ibadet mi olur ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali 2018-11-08 17:15:27

yaşasın dilimiz

Avatar
M.duman 2018-11-08 17:17:58

lafın nereye vardığını bilmeyen ve brokrat kalmalıydı.istanbul adayı Abdullatif şener olmalıdır.doğruları söylemekten çekinmeyendir.

Avatar
Yalan dünya 2018-11-08 19:55:37

Bunu söylemenin nesi kötü...yerli ve milli olanların yerine CHP'li kardeşim söylemiş..doğrusu çok güzel söylemiş...Türküm. Doğruyum çalışkanım varmı bundan ötesi?....

Avatar
Yalan dünya 2018-11-08 19:57:37

Seninle gurur duyuyorum, Gerçek milli ve yerli sensin...Yaşasın düşünce özgürlüğü.....

Avatar
Yusuf 2018-11-08 20:33:41

Öztürk yılmaz, Ezan konusunda onun görüşünü Rahatça söyliyebilir. Allah (cc) inglizce veya Türkçe veya Kürtçe bilir. Fakat islam ezanı Arapça,dır. Yılmaz Öztürk bir insan olarak Türkçeyi Talep edebilir, fakat bir Milletvekili olarak önce seçmeninden izin alması lazım.
O zaman Mardinde ezan kürtçe olur. Antakya, da Arapça ve Ankara,da Türkçe. Bu kadar ekonomi sorunlar varmı, bu Milletvekili neyle uğraşıyor ?

Misafir Avatar
hadi ya amerikada 2018-11-09 00:10:41 @Yusuf

kac etnik koken var ibadet dili ingilizce iyice sacmaladin yani

Beğenmedim! (1)
Avatar
kartel bir numara 2018-11-08 16:56:34

SURATA BAKARMISIN ... BOZULMUŞ PEYNİR GİBİ.. SANANE BE ADAM .. KAÇ DEFA NAMAZA GİTTİN KAC DEFA KURAN OKUDUN MAYMUN.. BU ADAM BU ŞEKİLDE KONUŞTUKÇA CEHAPEYE ZARAR VERİYOR... AMA CEHAPE ZİHNİYETLİLER BUNU ANLAYAMAZ ÇÜNKÜ ONLARDA KAFA YOK..

Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-11-09 09:37:36 @kartel bir numara

ulen sizde zihin olsa buralara takılmazsınız sananne be salak size mi kaldı bu durum... cehape zihniyetliler bu davranısınız ile akp ye oy kazandırıyorsunuz... nede olsa bozuk zihniyet angus cehape zihniyeti

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
kartel bir numara ----------soru 2018-11-08 19:50:51 @kartel bir numara

Cami cami dolasan soyguncular akp ye zarar vermiyorda dogruyu söyleyenmi partisine zarar veriyor?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gunther 2018-11-08 18:37:12

CHP ye oy vermeye dusunen cok insanlar var fakat bunun gibi gundemde kalmak icin toplumun tepkisini cekecek laflar edererek, partiden uzaklastirirlar.

Misafir Avatar
Gunther katki 2018-11-08 19:04:46 @Gunther

Gereci söylemek ile chp den oy verenler kacacaksa yollari acik olsun!

Beğenmedim! (1)