banner87

CHP'de son perdeden kurultay sesleri... İşte toplanan imza sayısı

CHP'de kurultay için imza toplama sürecinde muhaliflerin sözcüsü haline gelen CHP PM üyesi Gaye Usluer, imzalara ilişkin açıklama yaptı.

CHP'de son perdeden kurultay sesleri... İşte toplanan imza sayısı

CHP'de kurultay için imza toplama sürecinde muhaliflerin sözcüsü haline gelen CHP PM üyesi Gaye Usluer, imzalara ilişkin açıklama yaptı.

23 Temmuz 2018 Pazartesi 19:23
CHP'de son perdeden kurultay sesleri... İşte toplanan imza sayısı

Gaye Usluer, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Olağanüstü kurultaya yönelik imza sürecinde yüzdük, sonuna geldik. Gerekli sayının üzerine ulaşmadan sayısal açıklama yapmayacağız. Katkı sunan ve değişime inanan tüm delegelerimize teşekkür ediyoruz. 30 Temmuz son imza günü olacak... #değişimum #DeğisimveUmutKurultayı" dedi.

GAYE USLUER: SAYI 618 OLDU

Usluer daha sonra yaptığı açıklamada sayının 618 olduğunu duyurdu. Usluer'in son açıklaması şöyle: 

"Sayı vermeyelim dedik ama ????sabırsızlandığınızı da görüyoruz. Madem öyle bugünkü rakamı açıklayalım; tam 618 delegemiz noter tasdikli imzalarını ulaştırdılar. #değisimumuttur #DeğişimVeUmutKurultayı #DegişimİçinArtıBirİmza"

İLK 5 GÜNDE 604 İMZA TOPLANMIŞTI

CHP PM üyesi Gaye Usluer cuma günü yaptığı açıklamada kurultay için toplanan imza sayısının 604 olduğunu duyurmuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.07.2018 22:08
Anahtar Kelimeler:
KurultayGaye UsluerImzaCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sil baştan 2018-07-23 20:55:06

chp sonu nereye çıkarsa çıksın sil baştan değişmeli atatürk çizgisinden çıkmadan üye seçimiyle yönetimi sil baştan yenilyerek içindeki atatürkçüler dışındaki tipleri temizlemeli yok saaaa oy yok proje olduğunuzu düşünüyor bu milet baraj altı sizi bekliyor

Misafir Avatar
Bu KILIÇDAROĞLU 2018-07-24 08:34:24 @sil baştan

ŞİMDİ NOTERİ DE TANIMAZ. NOTERİNDE YETKİSİ YOK DER, BELKİDE NOTER HİLE YAPTI DİYE AYM YE VEYA AHİM e gider. bu keMAL yapar kardeşim. hainlik postunun üstüne takım elbise giymiş kılıçdaroğlu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
: @sil baştan x---yok kalmadı 2018-07-24 08:31:30 @sil baştan

: @sil baştan x------------chp e Atatürkçü yok, kalmadı. aklı başında insan bile yok chp de. AJAN kaynıyor, koltuk çıkarı, rant elde etmek gayesi içinde olan insanlarla dolu. görüyoruz yaptıklarını ve yapmak istediklerini.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siyaset ve görüş 2018-07-24 08:29:41 @sil baştan

Kontrolden çıkmış bir kamyon tekeriister yağmurda iste kuru havada, ister taşlı ister düz yolda ister asvalt ister toprak yol olsun başı boş yuvarlanıp gider hzı kesilincede yan üstü yatar durur. hurdacı alıp imha yerine götürür yad çocuklar oyuncak olsun diye yaka o kamyon lasiğini. şimdi CHP aynen kamyon tekeri gibi kontrolsüz bir şekilde yuvarlanıyor. ister genel başkan değişsin ister değişmesin bir seçimde baraj altı kalacak millet kurtulacak . umarım halk zarar girmeden bu chp den tez zamanda kurtuluruz. chp yi yenilenmekte kurtarmaz beddualı ah almış bir parti. milletin ahı bu partiği iflah etmez.

Beğenmedim! (1)
Avatar
köylü 2018-07-23 20:42:40

chp de başkan değişince oylar artacak sanıyorlar bunlar daha türklerin nasıl millet olduklarını bilmiyorum türklere millet bile denmez çünkü şeriatçı ümmetçi arapçı bir ümmettir muharremin havasınıda seçimde alsınlar zaten artık şeriatçılar milletten silah zoruyla oy alacaklar

Avatar
Bizde inceyi üye istiyoruz nokta. 2018-07-23 21:50:16

Chp genel baskani kemal kilicdaroglu daima kalacak ince de bizim gibi parti üyesi olarak partide istiyoruz. Milletvekilliz deyil başka bir sıfatıyla yok

Avatar
urfa ...ceylanpınar,lı muho..memo..azmo..vesair.. 2018-07-23 19:57:24

eskiden chp.ye oy verdik..artık vermeyiz..hele hele tay sepeti ile taşınan muharreme asla oy vermeyiz..bizim ilçenin ve köyün oyları iyi partiyedir..bundan sonra..korkusundan itiraz dahi edemedi..muho..

Avatar
51 kişi geri çekmiş imzalarıni 2018-07-23 20:06:01

51 kişi kurultay delegesi imzaları ni geri cekmis

Misafir Avatar
hy 2018-07-23 21:02:38 @51 kişi geri çekmiş imzalarıni

Yalan söyleyenin ._____ nokta koyayımmı şerefsiz

Beğenmedim! (0)
Avatar
gaye usluer 2018-07-23 20:09:03

Eskişehir belediye başkanı adayı olacakmisiniz.?Yılmaz buyukersen in yerine aday olacağınız söyleniyor. Eskişehir büyük şehir belediye başkanı olacakmisiniz.yılmaz.lütfen açıklayın iz.

Avatar
Genel merkez imzalari bekliyor 2018-07-23 20:21:16

Genel merkez imzalari bekliyor neden imzalari genel merkeze teslim etmiyorsunuz.bu imzaların 1 nüshası noter tasdikli genel genel merkeze posta yoluyla gidiyor.imza karsiligi postacı teslim ediyor.eğer 618 imza noter tasdikli neden facebookve twitter bu imza kişileri yayinlamiyorsunuz. Resmi imza sayısının 409 adet olduğu söyleniyor noter tasdikli belgeleri yayinlamadilar kimse size inanmaz..

Misafir Avatar
bb 2018-07-23 21:07:17 @Genel merkez imzalari bekliyor

O yüzdenmi delegeleri tehdit ediyorsunuz . Adi kılınçdaroğlu ve yalaka ekibi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sayı vermeyelim 2018-07-23 20:49:23

Doğruyu soylemiyorlar taktik yapıyoruz diyorlar.noter gidin sorun noter işlemleri yapan arkadaşlar bilir kurultay istedikleri için muhatap genel merkez noter tasdikli kurultay delegeleri bir imza örneği posta yoluyla genel merkeze postacı tarafından teslim ediliyor her imza kurultay delegesinin bir imzalı kağıt noter posta yoluyla genel merkeze teslim ediyor kaç kişi imza genel merkezin elinde Lütfen imza verenleri liste halinde yayinlayin ğerçekti olun belediye başkanlığı pazarlığı ni bırakın chp liler bunu yutma.