CHP'den Erdoğan'a jet 'Kürdistan' yanıtı

CHP'li vekil Gürsel Tekin, AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın CHP ve İYİ Parti'yi HDP ile ittifak yapmakla suçlayıp "Türkiye'de Kürdistan diye bir bölge mi var?" sorusuna yanıt verdi.

CHP'den Erdoğan'a jet 'Kürdistan' yanıtı

CHP'li vekil Gürsel Tekin, AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın CHP ve İYİ Parti'yi HDP ile ittifak yapmakla suçlayıp "Türkiye'de Kürdistan diye bir bölge mi var?" sorusuna yanıt verdi.

24 Şubat 2019 Pazar 17:40
CHP'den Erdoğan'a jet 'Kürdistan' yanıtı

CHP İstanbul Mİlletvekili Gürsel Tekin, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "Türkiye'de Kürdistan diye bir bölge mi var?" sorusuna geçmişteki sözlerini hatırlatarak yanıt verdi.

Erdoğan, bugünkü Kayseri mitinginde HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'nin "Kürdistan'da kazanacağız" açıklamasını hatırlatarak, "Türkiye'de Kürdistan diye bir bölge var mı? Peki bu Bay Kemal bu açıklamayı yapanlarla nasıl oluyor da beraber gidiyor? Bu İYİ Parti nasıl oluyor da bu ülkeyi bölmek isteyenlerle beraber yürüyor?" ifadelerini kullandı.

CHP'li Tekin, Erdoğan'a geçmişte yaptığı konuşmaların haber metinlerinin ekran görüntülerini kişisel Twitter hesabından paylaşarak yanıt verdi.

Tekin, tweetine "Prompter değişince Erdoğan da değişir." notunu düştü.

İlgili haber:

Erdoğan, CHP ve İYİ Parti'ye yüklendi: Türkiye'de Kürdistan diye bir bölge mi var?

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cahil 2019-02-24 18:06:48

PEKI KURDISTAN YOKTUDA MEGRILER DIYARBAKIRDA NERDEN CIKTI BARZANI KÜRDİSTAN BAYRAGIYLA NASIL KARSILANDI NASIL YUNANISTAN BULGARISTAN VARSA KURDISTANDA VAR INANMAYAN BOP ESBASKANLARININ BOP HARITASI DESINLER INTERNET CEVAP VERIR

Misafir Avatar
koç 2019-02-25 08:38:23 @Cahil

Türkiyede pkk ve tüm teröristler yok olacak. siz kıçınızı yırtsanızda eşkiya Türkiyeye hükümdar olamaz. AK PARTİ yi canla başla destekliyeceğiz vatanımız için, bayrağımız için Ezanımız için. kahrolsun terör ve terörü destekleyenler.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Merak ediyorum 2019-02-25 08:35:59 @Cahil

Bu gürsel tekin kendisini neden YIRTIYOR?. ulan chp de bile yerin yok itibarın yok be manyak . neden yırtınıyor batağa batıyor hemşehrilerin ve insanlığın önünde küçülüyorsun?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Doğrucu Davut 2019-02-24 19:23:45

Gazeteci arkadaşlar, (Gürsel Tekin'in paylaştığı) Tayyip Erdoğan'ın geçmişte Kürdistan dediği sözleri burada paylaşmamışsınız. Gürsel Tekin'in sözleri iddiaymış gibi havada kalmış. Lütfen, Gürsel Tekin, Erdoğan'ın geçmişte ................. dediğini videolarla gösterdi diye yazar mısınız.

Avatar
Tekinsiz Gürsel 2019-02-24 20:02:53

Kesinlikle siktiriboktan bi cevap vermiş ezik gürsel..kürdistan diye bi bölge asla olmadı anadoluda sadece kürtlerin yaşadığı bölge var.dunyada kurdistan diye tanımlayacağımız tek yer barzani bölgesidir.bunun dışında bi yer yoktur olması halinde karsilarinda TSK vardır.hendege fare gibi gomeriz

Misafir Avatar
hadi siktir pus oglu pust 2019-02-24 22:12:38 @Tekinsiz Gürsel

yalacinin amina koyummu derler nasil yok kurdistan orta asya pici suruleceksin bu soytariliginla isgalle kondun deden buralara kim kime gomecek goreceksin gebermeden bekle

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ah Vatan 2019-02-24 22:45:35

P nin kürt devleti bayrağını Ankarada dalgalandırdığını unutmadk bin alinin arkasında kürt devleti bayrağını dalgalandırdığını unutmadık

Avatar