banner58

CHP'den Erdoğan'a sert yanıt: Tehditlere pabuç bırakmayız

CHP Grup Başkanvekili Levent Gök, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, Kılıçdaroğlu’na yönelik “Sokağa çıkamaz hale gelirsin” sözlerine yanıt verdi.

CHP'den Erdoğan'a sert yanıt: Tehditlere pabuç bırakmayız

CHP Grup Başkanvekili Levent Gök, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, Kılıçdaroğlu’na yönelik “Sokağa çıkamaz hale gelirsin” sözlerine yanıt verdi.

13 Temmuz 2017 Perşembe 17:50
1376 Okunma
CHP'den Erdoğan'a sert yanıt: Tehditlere pabuç bırakmayız

CHP Grup Başkanvekili Levent Gök, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, Kılıçdaroğlu’na yönelik “Sokağa çıkamaz hale gelirsin” sözlerine ilişkin, “AK Parti Genel Başkanı dün CHP liderini tehdit etti. AK Parti Genel Başkanı ve iktidar çevreleri bilmelidir ki CHP bu tehditlere pabuç bırakmaz. CHP tehditle, baskıyla sindirilecek bir parti değildir” dedi.Gök, TBMM’de düzenlediği basın toplantısında, Adalet Yürüyüşü’nü ve ardından gerçekleştirilen mitingin, iktidarın Cumhurbaşkanının “kimyasını” bozduğunu ileri söyledi. “Bunu içlerine sindiremiyorlar” diyen Gök, Erdoğan’ın dünkü açıklamarıyla ise Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu’nu tehdit ettğini iddia etti. 

“CHP BU TEHDİTLERE PABUÇ BIRAKMAZ”

“Hiçbir olay gerçekleşmeden anayasal hakkımızı meşru sınırlar içerisinde kullanarak yaptığımız bu yürüyüşle ilgili AK Parti Genel Başkanı dün CHP liderini tehdit etti; ‘Sokağa çıkamaz hale gelirsin’ diye çok önemli bir tehdit sözü söyledi. CHP hiçbir vesayeti ve tehdidi kabul etmez ve pabuç bırakmaz. Cumhurbaşkanının bu söylemleri bir dikta özlemidir. Ana muhalefet partisini ve liderini tehdit etmek başka türlü izah edilemez.AK Parti Genel Başkanı ve iktidar çevreleri bilmelidir ki CHP bu tehditlere pabuç bırakmaz. CHP tehditle, baskıyla sindirilecek bir parti değildir. AK Parti Genel Başkanı’nın bu tehditlerine pabuç bırakmayız.”

“NANKÖRLÜK YAPIYORLAR”

15 Temmuz’un yıl dönümü etkinlikleryle ilgili de Gök, “Şimdi nankörlük yapıyorlar. Kelimenin tam anlamıyla nankörlük yapıyorlar. O gün iyiydik, şimdi törenleri bile ayrıştıran bir anlayışı nankörce bir anlayışı sergiliyorlar. Hepimizin parasıyla oluşturulan, vergisiyle oluşturulan paraları Meclis bahçesinde bir tören adı altında kullanıyorlar. İşin içinde CHP yok. Çünkü CHP o gün için iyiydi onlar için, ondan sonra ‘CHP’yi bertaraf edelim’, öyle mi, bu kadar ucuz mu, bu kadar bedava mı Sayın Meclis Başkanı, bu törenin hesabını vereceksin” dedi.Başbakan Binali Yıldırım’ın, “Biz herhangi bir davet almadık, kendiliğimizden gidiyoruz” açıklamasını da “akla ziyan” olarak niteleyen Gök, “Başbakan güya CHP’lilerin ve yurttaşların aklıyla alay ediyor. Devlet aklının bu kadar kokuştuğu, çürüdüğü ve iflas ettiği başkaca bir dönemi hatırlamıyoruz” diye konuştu.

“REŞAT PETEK, ÇIKART MASKENİ”

TBMM 15 Temmuz Darbe Girişimi Araştırma Komisyonu Raporu’na ilişkin de Gök, Komisyon Başkanı ve AK Parti Burdur Milletvekili  Reşat Petek’e sert çıkarak, şöyle dedi:“Akla ziyan bir rapor yazmışlar. FETÖ’nün Türkiye’deki can simididir Reşat Petek. Bu kişi FETÖ’nün darbe ayağını araştıran komisyonun başkanı. FETÖ’yü çetecilikle suçlayan, teröristlikle suçlayan CHP, onu can siparene savunan Reşat Petek ve avaneleri. Bu zat 2014 tarihinde yani daha 17-25 Aralık’tan hemen sonra da FETÖ’cüler tarafından kurulan Medya Etik Konseyi Derneği’nin en iyi köşe yazarlığı ödülünü alıyor. Reşat Petek, sen çıkart maskeni. Bu ucuz söylemlerinle sen aslında kendini FETÖ bağından kurtarmaya çalışıyorsun. Sen boğazına kadar FETÖ’nün içine gömülmüşsün, boğazına kadar.”

“BAYRAĞIMIZA SAYGISIZLIK EDİYORLAR”

Gök, Cumhurbaşkanlığı tarafından hazırlanan 15 Temmuz afişleriyle ilgili ise, “Çalıntı olan bir afiş üzerine yine rızası olmayan bir yurttaşımızın fotoğrafını koymak suretiyle afişler dolaşıyor şu anda. Afiş çalıntı. Bir de milyonların kanıyla oluşmuş Türk Bayrağı üzerine bir logo kullanıyorlar. Hem Türk Milletine saygısızlık ediyorlar hem bayrağımıza saygısızlık ediyorlar” eleştirisinde bulundu.

“DARBE KOMİSYONU OLARAK RANDEVU TALEP ETTİK”

Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Gök, TBMM Başkanı’yla görüşmeye ilişkin, Darbe Komisyonu olarak randevu talep ettiklerini belirtti.“Siz alınganlık mı gösterdiniz, Sayın Başbakan ‘alınganlık göstermişler’ dedi” sözleri üzerine de Gök, “Sayın Başbakan’ın o konuşması doğru değil. Yani öyle bir davet olmadan, saatleri belli olan bir konuşmaya herhalde bir Başbakan, Bahçeli, Meclis Başkanı ve program yayınlandı, icabet etmez. Durumu idare etmeye çalışıyorlar ama idare edilecek gibi değil. Yani durum vahim bir tablo. Hepimizin parasıyla oluşturulan, vergilerden harcanan bir parayla bir tören yapılıyor ve 15 Temmuz ayrıştırılıyor. Toplum böyle kutuplaşır” dedi.  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.07.2017 17:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
er 2017-07-13 17:57:06

sokaga milyonlarla cikmis bir lidere böyle söz söylenmez .mulafetetin sokak hakki var .

Misafir Avatar
bolu 2017-07-14 08:56:30 @er

Yarabbim bu ülkeyi sevenleri sev, bu ülkeye hizmet edenleri sev, bu ülkenin huzurunu tesis edenleri sev, yarabbim bu ülkenin iğiniğini isteyeneri sev, bu ülkede barış için çalışanları sev. Yarabbim bu ülkede huzursuzluk yapanları kahret, bu ülkenin zararını isteyenleri kahret, yarabbim terörü destekleyenleri kahret, yarabbim terörün avukatlığına soyunanları kahret, yarabbim ülkemizi her türlü kötülüklerden koru. AMİN.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet.. 2017-07-13 23:01:46 @er

akp..ilkseçimde gidecektir..dönmemek üzere.
ve oy vermeyeceğiz..ege bilginize..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-07-13 18:38:44 @er

chp ve içine konuşlandırılmış ajanlar hepinizin papucu dama atılacak . merak edin hemde çok merak edin. bu millet ihaneti affetmez.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Kim 2017-07-13 22:46:05

Kılıçdaroğlu sokaklarda tekbaşına gezinebiliyor. Tayyip Erdoğan 500 koruma ile zor çıkıyor. Korumalarsız çıksında sokağa kim çıkamıyor görsün.

Avatar
İşçi 2017-07-13 17:53:19

Şu işçi kıdem tazminatı devlette birikmesi için AKP ye yardım edin işçi dürüst olduğunuzu görsün. Patronaj baskıdan kurtulun.

Avatar
Allah aşkına 2017-07-13 17:53:47

yokmu chp de bir aklı başında adam çıksın ülkenin yararına bişe söylesin? kılıçdaroğlunun kovmasına , hakaretine maruz kalacağını bile bile çıksın ülke çıkarına bir cümle söylesin. hayatta en karlı kazanımı olacak o zaman. chp de kalıp zarar üstne zarar edeceğine çıksın karlı hayırlı bir iş yapsın. bence.

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-13 18:06:30

1- *** Perinçek, parti heyeti olarak Tahranda üst düzey İranlı yetkililerle yaptıkları görüşmelere ve alınan kararlara ilişkin şu bilgileri paylaştı: İsraili getirip komşumuz yapmak istiyorlar. Bu yapılan Amerikan emperyalizminin bir girişimidir. Kesinlikle İkinci İsrail devletçiğinin kurulmasına izin verilmeyecektir. Önümüzdeki süreçte eylem birliği, beraberlik konularında, Sayın Ali Ekber Velayeti ile görüşmemiz son derece verimli oldu. Sayın Velayetinin önerisi üzerine görüşmeden sonra basın açıklaması yaptık. Bölgedeki ülkelerin toprak bütünlüğünü savunmada İranın kararlı olduğunu ve Vatan Partisiyle olan görüşmelerde de görüş birliğinde olduğunu belirtti. İran Devletinin başında bulunan İmam Ayetullah Seyyid Ali Hamaney çok önemli bir açıklamada bulundu. Açıklamasında, ‘Kürdistanın bir rüya olduğunu bu rüyayı görenlerinin uyanmalarının çok yararlı olacağını belirtti. İran Devleti adına Kürdistan girişimine karşı net tavrı ifade etti. ————— LÜTFEN ÇOK DİKKAT ! AMERİKA VE

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-13 18:06:57

2- NATO YANLISI OLAN BİR SN. KILIÇDAROĞLUNDAN BU , ‘TÜRKİYECİ VE BÖLGE BARIŞÇISI OLAN BU SAYGIDEĞER SÖZLERİ ASLA AMA ASLA DUYAMAZSINIZ ; ÇÜNKÜ MÜSAADE EDİLMEZ !!! ÇOK SAYGIDEĞER OKURLARIMIZ, FARKINDA MISINIZ SN. PERİNÇEK, AKP HÜKUMETİNİN SERGİLEYEMEDİĞİ ÇOK BÜYÜK BİR TÜRK-İRAN İŞBİRLİĞİNİ GERÇEKLEŞTİREREK, İRAN-TÜRK DOSTLUĞUNU GELİŞTİRİCİ, TÜRKİYENİN VE BÖLGE ÜLKELERİNİN ÜNİTER YAPILARINI GARANTİLEYİCİ, SAĞLAMLAŞTIRICI VE DÜNYA BARIŞINI, BÖLGEDE KALICI HALE GETİRİCİ BÜYÜK ADIMLAR ATARAK BUGÜNÜN BÜYÜK DÜNYA VE BÖLGE BARIŞINA ALTIN MÜREKKEPLERLE İMZA ATMAKTADIR FARKINDA MISINIZ ? KUTLUYORUM DOĞRUSU ! DEMEK Kİ BU ADAM VE HAYDAR BAŞIN BAĞIMSIZ TÜRKİYE PARTİSİ KADROLARI İÇ POLİTİKADA, İRAN VE VP GİBİ BİR SİYASETİN MERKEZİNDE BİR ARAYA GELSELER, AYIRIMSIZ TÜM TÜRKİYE VATANSEVERLERİNİ BİR ARAYA GETİRİR VE BU SİNERJİYLE İKTİDAR ALTERNATİFİ OLARAK ZERRE ABARTISIZ İKTİDARA YÜRÜRLER Kİ, BENDENİZ BU OLUŞUMUN SİNERJİK GÜCÜNE GERÇEKTEN BÜYÜK BİR SAMİMİYETLE İNANIYORUM !!! ÇÜNKÜ BU İKİ BÜYÜK MİS

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-13 18:07:28

3- YON, BUGÜNÜN TÜRKİYE’SİNİN GERÇEK ATATÜRKÇÜLÜĞÜ, GERÇEK İLERİCİLİĞİ, SOLCULUK, ADALETÇİLİK VE DEVRİMCİLİĞİ, VATANSEVERLİĞİ, TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYECİ VE KOMŞULARIYLA DA GERÇEK ANLAMDA DOST VE BİRLEŞİK OLAN MEVCUT ANTİ EMPERYAL YAPILANMASI YANİ TÜRKİYE’Cİ, ATATÜRKÇÜ VE GERÇEK ONURLU İSLAMCI İDEOLOJİK SENTEZİN BİR SİNERJİK YANİ ‘ALLAH DESTEKLİ’ OLAN BİRER ŞEREFLİ TEMSİLCİLERİ VE SİYASAL YAPILANMALARIDIRLAR ŞÜPHESİZ !!!… TÜRKİYECİ YANİ TÜRKİYE VE BÖLGE ORTAK ÇIKARLARINI YÜKSEK DÜZEYDE KORUMA VE SAVUNMA ANLAMINDA NET VE KARARLI ANTİ EMPERYAL TUTUMLAR SERGİLEYEMEYEN, VE BİR ÇOK MALİ KONULARDA DA KAMU VİCDANINI RAHATLATICI ETİK AĞIRLIKLI TUTUM SERGİLEMEKTE OLDUKÇA SIKINTILI OLAN VE ZAMAN ZAMAN DA MEZHEPÇİLİK HASTALIĞINA TUTULMAMAK İÇİN GEREKLİ TEDAVİ EDİCİ İLAÇLARI KULLANMAKTA EBEVEYNLERİNE SIKINTI YAŞATAN, ÖRN. BARIŞÇI TÜRKİYE’NİN GERÇEK ANLAMDA YAŞAM ÇİMENTOSU OLAN ONURLU ALEVİ TOPLUMUNA, ELİN GAVURU DEDİKLERİ O AİHM’İN VERMİŞ, TANIMIŞ OLDUĞU İNANÇSAL HAK VE ÖZGÜRLÜKLERİ BİLE TANIMAYI ÇOK

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-13 18:07:58

4- GÖREN BİR GAYRİ ADİL AKP’NİN BUGÜN GERÇEK ANLAMDAKİ ALTERNATİFİ, BU BAHSETTİĞİMİZ, ALT YAPISI ÇOK SAĞLAM OLAN BU ONURLU BİRLEŞİK SİYASAL CEPHEDİR DOĞRUSU ! AMERİKANCI YCHP ASLA DEĞİLDİR ; ÇÜNKÜ YCHP, ŞU ANKİ SİYASAL ANLAMDA TÜRK VATANSEVERLERİNİN KİŞİLİKSİZ BULDUKLARI BU YCHP, AKP KARŞISINDA YÜZ BİN SEÇİME GİRSE DE ASLA KAZANAMAZ GİBİ DURMAKTADIR MAALESEF !!!… EE.. AKP’NİN DE BİR SONU OLMALI YA DA OLAÇAKTIR HERHALDE, ÖYLE DEĞİL Mİ ?! ALLAH’IN YERYÜZÜ KANUNU BUDUR ÇÜNKÜ !!!…