banner79

CHP'den flaş TRT kararı!

CHP, muhalefeti yok sayan devletin televizyonu TRT’deki konuşma hakkını kullanmayacak.

CHP'den flaş TRT kararı!

CHP, muhalefeti yok sayan devletin televizyonu TRT’deki konuşma hakkını kullanmayacak.

13 Haziran 2018 Çarşamba 16:06
CHP'den flaş TRT kararı!

 Cumhuriyet Halk Partisi, TRT’nin kendisine tanıdığı konuşma hakkını kullanmayacağını YSK’ya ve TRT’ye bildirdi.

TRT’nin kendisine bağlı radyo ve televizyonlarının tümünde şu ana dek sürekli taraflı yayın yapması, objektif yayın ilkelerine uymaması, normal yayın akışında seçime giren siyasi partiler ve adaylara eşit davranmaması nedeniyle Cumhuriyet Halk Partisi, kendisine tanınan konuşma hakkını kullanmayacağını Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan tarafından YSK’ya ve TRT’ye bildirdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.06.2018 16:28
Anahtar Kelimeler:
KonuşmaTRTCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet mehmet 2018-06-13 16:20:00

doğru karar böyle olunca trt yine aynı gruba hitap edecek. İzlenme oranı düşecek ve sönük bir program olur.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-13 17:45:20

ZATEN IZLENMIYORDU,ADINIDA DEĞİŞTİRSİNLER.BENCE ADI ARPALIK TV OLMALI.

Avatar
Mihran Turk 2018-06-13 17:32:52

Cok iyi olmus zaten trt izlenmiyor tepki yerinde baska kanalmi yok millet ittifakina

Avatar
köylü 2018-06-13 21:31:46

TRT şimdiye kadar çoktan satılmalıydı şeriatçıların yayın organı oldu şeriatçılar ballı maaşlarla bizi paramızla besleniyorlar yedikleri içtikleri haramdır yüce ALLAH yedirmesin inşAllah

Avatar
ferit yurt 2018-06-14 01:24:40

tayyip radyo televizyonu trt zaten kim izliyor fetocu vede tayyipcilerden başka

Avatar
aydın 2018-06-13 16:14:07

nasıl red edersiniz,özelikle o yayını dinleyip oy veren var,onlarında umrundaydı.sana pkk cı der geçerler,o hdp den uzak dur devamlı onu kulanıyorlar

Misafir Avatar
tesbit 2018-06-13 18:00:08 @aydın

Bundan sonra TRT de temizlikçiye ve güvenlikçiye gerek yok. chp ve iyi parti girmedikten sonra....

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
aynen 2018-06-13 17:27:37 @aydın

Meral hanımda aynen böyle karar almıştı, chp de karar aldı, hdp sp de takip edebilir. emir merkezden . bunlar hür iradeleri ile hareket etmedikleri için FBI, CIA MOSAAD aracıları bunlara emir ve yön veriyor. milli değil dayatmacı siyasetçi bunlar. halkımız sandığa gömelim bunların topunu.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
ülkem 2018-06-13 17:25:47 @aydın

HUZUR İSLAMDA

Beğenmedim! (6)