CHP'den Kaftancıoğlu açıklaması

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu'nun istifasının istendiği şeklinde iddialara yanıt verdi.

CHP'den Kaftancıoğlu açıklaması

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu'nun istifasının istendiği şeklinde iddialara yanıt verdi.

30 Ocak 2019 Çarşamba 14:46
CHP'den Kaftancıoğlu açıklaması

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun, CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu’nun istifasını istediğine yönelik haberlerin sorulması üzerine Özkoç, istifa eden de talep eden de bulunmadığını söyledi.

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, yerel seçimler için aday belirlerken yüzde 100 memnuniyetin mümkün olmadığını belirterek, “Bazen duygusal tepkiler olacak, yerini mantıklı tepkiler alacak.” dedi.

'Kılıçdaroğlu, Kaftancıoğlu'nun istifasını istedi' iddiası Twitter’dan yayımlanan istifanın geçerliliğinin bulunmadığını dile getiren Özkoç, “İstifasını daha sonra geriye çekti. Duygusal bir tepkinin sonucunda olduğu düşünülüyor. Memnuniyet duyanlar olacak, olmayanlar olacak. Yüzde 100 memnuniyet mümkün değil. Bazen duygusal tepkiler olacak, yerini mantıklı tepkiler alacak. Çünkü kimseye baskı yapmıyoruz, emretmiyoruz, ‘bu olacak’ demiyoruz.

MYK’da, PM’de, örgütlerimizde tartışıyoruz. Bu diğer partilerde olmayan ama CHP’nin tarihinden beri var olan işlem şeklidir. CHP’nin il başkanı, aylardan beri görevde, saygın kişiliği vardır.” değerlendirmesinde bulundu.

Son Güncelleme: 30.01.2019 16:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fitne ficir 2019-01-30 16:12:46

Kara propagandacilar CHP'nin icini karistirmaya icin ugrasiyorlar

Misafir Avatar
canim 2019-01-31 08:55:54 @Fitne ficir

Kaftancıoğlu cesurdur. chp nn başına geçmeli.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
canan hanım 2019-01-31 08:54:25 @Fitne ficir

canan hanım chp nin başına geçecek. kılıçdaroğlu akpnin hizmetkarıdır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cananınıza duygusalmı bakıyorsunuz CHP liler? 2019-01-31 08:53:31 @Fitne ficir

CHP İstanbulu alırsa Hendek operasyonu bu sefer İstanbulda olacak. G doğuda hendekçilere nasıl destek vermişti chp liler ve KK unutmadık. chp ye oy moy yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kemal 2019-01-30 15:17:39

Yav şu seçim Arefe’sinde nedir bu anlaşmazlık CHP de anlaşılır değil ulan bırakın şu koltuk sevdasını varsa içinizde çürük elmalar def olun gidin ait olduğunuz çöplüğe bırakın şu didişmeyi kendinizle odaklanın seçime TÜRK milletinin son seçimi TÜRK lüğe devam yoksa tamam mı davası bu Arap oluyoruz lan Arap yurdumun dört bir tarafı Arap şerefsizlerin istilasında uyanın artık

Avatar
Gereksiz 2019-01-30 15:04:27

Aktrollerin bir yerlerinden uydurması. Çomarlar kemik yalamaya devam. Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı

Misafir Avatar
gerçekten gereksizsin 2019-01-30 17:35:02 @Gereksiz

domuz yemeye devam.31 mart kabusunuz olacak.alkol eşliğinde domuz yeme yarışı düzenlersiniz artık

Beğenmedim! (1)
Avatar
Seçmen... 2019-01-30 15:54:46

Bir vatandaş ve seçmen olarak bu bayanın derhal görevden alınması gerekir CHP nin prestijini iki paralık etmiştir partiye zarar vermiştir.Zaten en büyük hata İstanbul gibi bir yere bu bayanın il başkanı olarak seçilmesidir durdukça dengesiz davranışları İle bu partiye zarar vermeye devam edecektir

Avatar
aydın 2019-01-30 18:59:29

bu kafayla chp yi temsil edemezsiniz,chp nin ilkelerini iyi okuyun aşagılık köpekler,chp ilkeleri miliyetcilik ne demek,ne mutlu turkum diyene demek,buna uymayan chp de yer alamz defolun hdp ye

Avatar
DOKTOR BU NE ....... 2019-01-30 19:34:02

Çomarlar kemik yalamaya devam. Artık ne yaparsınız bilmem, Aktroller kınayı nereye gönderelim? münasip yerinize yakarsınız.

Avatar
yetti bee 2019-01-30 20:59:36

Kaftancıoğlu giderse başınız O KADAR SIK AĞRIMAZ.

Avatar
Yusuf 2019-01-30 22:11:57

Sayın Kaftancıoğlu iyi siyaset yapabilir ve yapıyor. BIRINCI KALITE yönetici.
Onun için Chp,de uzun vadede tutmazlar. Birinci kalite insanları,dan hoşlanmazlar.
Benim yazdıklarımı araştırın.