CHP'den 'kurallar ittifakı' için ilk adım

CHP'den ittifaka ilişkin bir adım geldi. Parti içi ittifak komisyonu kuruldu. CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, ilkeler üzerinden sağlanacak bir ittifaka olumlu baktığını söylemişti.

CHP'den 'kurallar ittifakı' için ilk adım

CHP'den ittifaka ilişkin bir adım geldi. Parti içi ittifak komisyonu kuruldu. CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, ilkeler üzerinden sağlanacak bir ittifaka olumlu baktığını söylemişti.

01 Mart 2018 Perşembe 12:16
CHP'den 'kurallar ittifakı' için ilk adım

CHP'den ittifaka ilişkin bir adım geldi. Parti içi ittifak komisyonu kuruldu.

4 kişiden oluşan komisyonda Bülent Tezcan, Mehmet Bekaroğlu, Özgür Özel ve Lale Karabıyık'ın yer aldığı öğrenildi.

AKP-MHP ittifakında yer almayan partileri ziyaret edecek olan komisyon, ziyaretler sonrası raporunu yönetime sunacak.

MYK sonrası bir açıklama yapan Bülent Tezcan, CHP olarak seçim ittifaklarının yapılmasına kategorik bir itirazları olmadığını aktararak, “Siyasi partiler bir araya gelebilir, ittifaklar yapabilir, milletin karşısına bu ittifak ile gidebilir. Ama bu ittifak siyaseti zenginleştirmek, siyasi partilerin kimliklerini korumak ekseninde oluşturulursa yapılır. Oysa TBMM gündemine getirilen teklif bir demokratik ittifak yolunu açan teklif değildir” demişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.03.2018 13:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
OYLE GUCLU BIR ITTIFAK 2018-03-01 13:22:35

kurulacak ki, bu ittifak AKP ile MHP ye mahfolduk keske bu ittifak fikrini hic ortaya atmasaydik dedittirecek

Misafir Avatar
ayna evet 2018-03-01 17:29:01 @OYLE GUCLU BIR ITTIFAK

Gezi olaylarında Attürk kültürnerkezini pkk ve chp ortak işgal etti. terörist başının paçavrası pkk nın paçavrası ve Atatürk ün posteri yan yana Atatürk külür merkezine asıldı ve içeriye polis giremiyor! neyseki aklı başında irade sahibi vatansever Hükümet emir verdi bir kaç saat içinde AKM temizlendi. sözüm ona Atatürkçü gibi görünen chp zihniyeti aslında pkk nin zihniyeindedir. asla Türkiye li ve Atatürkçü değiller. şimdide yine Türkiye düşmanları ile ittifak peşindeler. abd nin CIA nın ajanları bunları yönetiyor

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ayna 2018-03-01 17:20:36 @OYLE GUCLU BIR ITTIFAK

GEZİ PARKI olayı chp, hdp, pkk şimdide chp hdp iyi pati abd

Beğenmedim! (4)
Avatar
Gaddar Pomak 2018-03-01 13:43:04

AK koyun seçmen çoğunluğu cahil kadın ve yaşlı dindar kesimden oluşuyor. bunların çocğu beleş yaşamış savaş, açlık görmemiş zora gelmek istemeyen insanlar. şu an ülkenin sürüklendiği işsizlik, sefalet, savaş, kargaşa, terör, hırsızlık, huzursuzluk gibi bütün sorunlara tahammülleri kalmadı. eski balkoncu yaşamlarını özlüyorlar.

Avatar
Önemli olan demokratik ilkeler o da HDP de var 2018-03-01 12:39:22

İYİ parti Ak mhp hepsini topla bir HDP etmiyor çünkü önemli olan DEMOKRASİDEN YANA ÖZGÜRLÜKCÜ ÇOĞULCULUĞU iç demokrasiyi içne sindirmek Yoksa İktidara gelip aynı geçmiş iktidardakilerin yaptığını yapacaksan NE FARKIN KALIR Akp den..Diyarbakır cezaevi deyip ağlıyordu...Demek iktidar böyle gözyaşlarına bile bakmıyor..TOPLUMUN ÇIKARI çoklu özgürlükcü demokrassi ile olur..Sağpa sola çemkirerek yağcılıkla yalakalıkla alçalma olur..Olanda bu zaten..Kim Hdp yi küçük görürseo klayıp eder.

Misafir Avatar
chp+iyi+hdp+saadet+DP ne guzel olur. 2018-03-01 16:04:38 @Önemli olan demokratik ilkeler o da HDP de var

Ulkemizi karabasandan kurtarirlar. huzur olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gaddar Pomak 2018-03-01 13:35:56 @Önemli olan demokratik ilkeler o da HDP de var

Demokratik yaşam kürtlerin yaşam kültüründe hiç olmamış iken, nasıl partisinde olabiliyor? kötü dönemde sorunluluk alacak bir başkan bile bulamıyor olmak bir demokrasi değildir.. iyi gün olsa herkes başkan olmak isterdi. sorun hayat biçimi, dünyaya bakış açıçısı. sayısız karı ve çocuk kültürnden demokrasi çıkmaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
annn.... 2018-03-01 13:09:55 @Önemli olan demokratik ilkeler o da HDP de var

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gaddar Pomak 2018-03-01 13:39:43

Bence mason çetesini çökertecek olay ittifak değil, katı gerçekler olacak. mezbahanın kapısına dayandılar koyunlar ya otlağa geri dönecek ya da çobanın kurbanı olacaklar. bunu anlamaya başladılar.

Avatar
aydın 2018-03-01 16:04:42

belanızı bulacaksınız bu gidişle.hdp ile olmaz demelisiniz ancak pkk ili ilişkisinin olmadıgın,pkk nın teror yaptıgını söylerse,ve pkk ile ilgili demeç veren partiden atılır demedikce onun yanına gitmek şehitlerin kemiklerini sizlatmaktır.bunun altındaa kalkamasınız

Avatar
RRRRRRR 2018-03-01 17:07:57

SAMANI DAHI ITAL HALE GELMISSEK ÜLKE IYI DURUMDA DEGIL BU CETELER ZORLA BASDA KALMAK ICIN TÜRLÜ OYUNLAR KURGULUYORLAR BU SECIMLERDE COK SERT OLUP FARKETMEZ COGUNLUK ONLARDA OLSUN KANUNSUZLUK YAPILIYORSA HEMEN TEPELERINE BINILMESI ÜLKENIN KURTULUASUNA OLUR YOKSA BU SAHTE TÜRKLER ZORA BAS VURACAKLAR BENCE TÜM PARTILER BIRLIK OLMALI BU GIDISIN SONU COK KÖTÜ BABADAN OGULA SISTEMINI GETIRMEK ISTIYORLAR BIZ ARAPMIYIZ DEGILIZ TÜRKÜZ EEEE O ZAMAN ÜMMET DEGIL MILLET VAR OLACAK

Avatar
Tekin Baran . 2018-03-01 18:20:25

DOGRU OLAN BUDUR. CHP AKLIN PARTISIDIR.

Avatar
YILDIRIM 2018-03-01 20:00:06

Bence ERKEN . . . . . . . . . . . . . . . . . AKP nin GAZINA GELMEYİN. ! ! ! ! ! ! ! ! Saygılarımla