CHP'den ÖSO'yu Kuvayi Milliye'ye benzeten Erdoğan'a sert tepki

CHP sözcüsü Bülent Tezcan, MYK gündemini yorumladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Özgür Suriye Ordusu'nu Kuvayi Milliye'ye benzetmesine CHP'den tepki geldi.

CHP'den ÖSO'yu Kuvayi Milliye'ye benzeten Erdoğan'a sert tepki

CHP sözcüsü Bülent Tezcan, MYK gündemini yorumladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Özgür Suriye Ordusu'nu Kuvayi Milliye'ye benzetmesine CHP'den tepki geldi.

31 Ocak 2018 Çarşamba 14:48
CHP'den ÖSO'yu Kuvayi Milliye'ye benzeten Erdoğan'a sert tepki

CHP Sözcüsü Bülent Tezcan yaptığı açıklamada şunları söyledi: ÖSO'yu tarihimizin en şanlı ve şerefli direnişlerinden birisinden olan Kuvayi Milliye hareketiyle özdeş gösterdi. Sadece bizim tarihimizin değil, bütün mazlum milletlerin direnişin tarihinin en önemli örneği olan Kuvayi Milliye ile ÖSO'yu bir görüyorlar. Bu ne saygısızlıktır, ne hadsizlik, ne edepsizliktir. Kuvayi Milliye hareketine hakaret etme hakkını size kim veriyor?

Ne idüğü belirsiz güçlerin toplamı değildir, Kuvayi Milliye. Onu böyle bir hareketle özdeleştirmek sizin gayri milli olduğunuzun resmidir. AKP Genel Başkanı'nın şehitlerimizden ve tarihimizden özür dilemesi gerekir. 


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.01.2018 15:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
H E R . . Ş E Y İ M İ Z . . G E Y İ K 2018-02-04 19:02:55

İŞİMİZ GÜCÜMÜZ GEYİK... MEMLEKET ELDEN GİTMİŞ... GEYİK !
ESAS TÜM MESELEMİZ ZEKÂ SEVİYEMİZ... GEYİK !

Misafir Avatar
BOP PROJESİ VE ONUN TAŞERONÜ AKP 2018-02-07 01:03:20 @H E R . . Ş E Y İ M İ Z . . G E Y İ K

https://www.youtube.com/watch?v=kskgdTKiDF0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hayim Naum planı 2018-02-07 01:02:07 @H E R . . Ş E Y İ M İ Z . . G E Y İ K

https://www.youtube.com/watch?v=0bLGdgbN7LU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC Kötü-Dede 2018-02-06 02:02:54 @H E R . . Ş E Y İ M İ Z . . G E Y İ K

nine bi öpçük ver kaçma !?!?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cesur rus askeri 2018-02-05 16:43:30 @H E R . . Ş E Y İ M İ Z . . G E Y İ K

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/kendini-oldurmeden-once-catismaya-giren-rus-pilotun-goruntuleri-h74457.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şanli chp geliyor 2018-02-05 15:41:40 @H E R . . Ş E Y İ M İ Z . . G E Y İ K

hak hukuk adalet için artik CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deniz 2018-01-31 16:04:12

Biri emperyalistlere karşı savaşmış ülkesini onurunu namussunu korumuş kurtarmış tarihin akışını değiştirmiş milli bir birlik,diğeri parayla savaşa önce ABD ye hizmet eden sonra Türkiye için savaşan yarın para için hangi gücü seçeceği belli olmayan bir örgüt..şimdiye kadar Türkiye'de beslenmiş ancak Türk ordusunu arkasına alınca meydana çıkmış ..

Misafir Avatar
ÖSO ya maasini kim veriyor ?? 2018-02-01 13:21:36 @Deniz

ÖSO savas sonrasi nereye yerlesecek ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Andimizi kim kaldirdi ??? 2018-02-01 13:19:33 @Deniz

http://www.bandirmamanset.com/kose-yazilari/tayyip_erdogan_ben_turkum_diyor-3534.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yok yooook a cevap 2018-02-01 12:14:27 @Deniz

iyice sacmalamisin
suriyenin toprak butunlugu turkiyenin toprak butunlugudur
turkiye suriye devletiyle birlikte ypg ye karsi basarili olur basarida kalici olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yok yooook 2018-02-01 09:24:46 @Deniz

CHP yönetiminin derdi kuva i milli ye falan değil kardeşlerim. bunların derdi ÖSO ve TÜRK ASKERİ neden birlikte savaşıyor buda dertleri değil. bunların derdi ÖSO Türk askerine yardım etmesin. Türk askeri daha çok şehid versin bunların chp nin beklentisi temennisi bu. . şehid çok gelirse hükümete daha çok saldırma kozunu yakalayacaklarını sanıyorlar. niyetleri bozuk. rabbim haklının ve hakk ı konuşanın yannındadır elhamdülillah. halkımızda hükümetinin yanındadır.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
müze 2018-02-01 08:49:13 @Deniz

chp zaten inşaAllah 2019 seçimleride müzeye kaldırılacak halk tarafından. bunların sıkıntısı bu yüzden düşmanlarla birlik olup ülkemizin düzenini bozmak. zaten seçimden umutlarını kesmişler. yoksa açık açık phd ye taraf olmak akıl işi değil.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
müzelik chp 2018-02-01 08:47:44 @Deniz

Bu chp kuva imilliyeden anlamaz, savaş zamanında ırk kardeşliği din kardeşliği nedir bilmezler. bunlar hep düşmanla içli dışlı olduklarındn milli beraberlikten anlamazlar. bu chp kapatılıp müzede ihanet eden liderlerinin isimleri yayımlanmalı. kılıçdaroğlu , tezcan, balbay, daha çok var ayrıca yandaşları akıl hocaları can dündar, ekrem dumanlı kankaları bunlarında isimleri ihanet ettiler diye müzede yayımlanmalı.

Beğenmedim! (7)
Avatar
sapıksavar 2018-01-31 15:40:43

CHP ye giydirenler hepinize yazıyorum. öso tarafından arkadan hançerlenmeniz fazla vakit almaz. O zaman CHP yine doğru söylemiş olacak ama ne fayda. Olan gariban çocuklarına olacak.

Misafir Avatar
aydin her poki yiyin sonra sucu chp ye atin dimi 2018-02-03 16:27:57 @sapıksavar

habur oslo diyarbakir megri megri dolmabahce gorusmesi pesmergenin ulkemizden suriyeye giderken ulkemizde lahmacun yemesi sanki biz bunlari unuttuk ha hadi ordan

Beğenmedim! (0)
Avatar
TÜRK DÜŞMANI AKAPE 2018-01-31 17:17:54

Akape demek yolsuzluk-Rant-yobazlık-İftira-Nifak-Fitne.Ve Türk Düşmanı demektir

Misafir Avatar
kılıçdaroğlu hemen SEN VAR YA SEN 2018-02-02 00:39:15 @TÜRK DÜŞMANI AKAPE

iftiracinin tekisin sen kilicdarogluna kurban ol cicim

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kılıçdaroğlu hemen 2018-02-01 17:57:09 @TÜRK DÜŞMANI AKAPE

Kılıçdaroğlu beni dolandırdı' diyerek kendini yakmaya kalkıştı Heykeltıraş Ragıp Çiçen, CHP lideri Kılıçdaroğlu tarafından dolandırıldığını iddia ederek CHP Genel Merkez önünde kendini yakmaya çalıştı.***************kılıçdaroğlu halkı kendini yakmaya öldürmeye teşvşkten yargılansın

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
chp li 2018-02-01 17:31:24 @TÜRK DÜŞMANI AKAPE

hadi ince bu tezanı kılıçdaroğlunu bir bir diz ipe at chp den dışarı. tabi onlarcası var atılacak bunalrıda sen bilirsin zaten. Atatürk çü olmayanları at dışarı lütfen.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
vatan sever CHP kazanacak 2018-02-01 15:00:52 @TÜRK DÜŞMANI AKAPE

oylarimiz CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TÜRK DÜŞMANI AKAPE x****bakarmısın? 2018-02-01 08:38:51 @TÜRK DÜŞMANI AKAPE

akp mi türk düşmanı dedin? ÇÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ EŞŞEKKK ÇÜŞŞŞŞŞŞ.

Beğenmedim! (13)
Avatar
TÜRK DÜŞMANI AKAPE 2018-01-31 16:16:11

Kendi tarihi ve milletine böyle düşman bir parti dünyada yoktur.Rezil adamlar

Misafir Avatar
PİS CEHAPE ZİHNİYETİ 2018-02-20 10:28:44 @TÜRK DÜŞMANI AKAPE

ULEN GERİZEKALI ZİHNİYETSİZ PİSLİKLER ATATÜRKÜN ÇİZDİĞİ SINIRA BİLE HAKARET EDEN ZİHNİYETTİR BU SİZİN CEHAPE DENEN DERNEK... PKK YANDASLIGINDAN BASKA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ SİZİN GİBİ ZİHNİYETİN ALLAH BELASINI VERSİN

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yaşasın Kuvayi Milliye 2018-01-31 16:30:53

Şanlı Kuvayi Milliyi özgür suriye ordusuna benzeten terbiyesiz Türk Milletinden Özür dilemelidir Derhal

Avatar
Yobaz Rum tohumu Akape 2018-01-31 16:14:23

Bu Modası çoktan çöplük olmuş çağdışı Atatürk ve Türk düşmanı Akape yolun sonuna geliyor

Avatar
kahrolsun chp 2018-01-31 15:08:55

kahrolsun chp cehennem halkı partisi ( c h p)

Misafir Avatar
sen kahrol chp kazanacak 2018-02-02 00:41:26 @kahrolsun chp

sende kudurcaksin hahaha

Beğenmedim! (0)