banner87

CHP Grup Başkanvekili MYK'yı işaret etti; 'kurultay'la ilgili konuştu

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, "Kendi içimizde yarışa girmemiz doğru değil" dedi

CHP Grup Başkanvekili MYK'yı işaret etti; 'kurultay'la ilgili konuştu

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, "Kendi içimizde yarışa girmemiz doğru değil" dedi

03 Temmuz 2018 Salı 19:02
CHP Grup Başkanvekili MYK'yı işaret etti; 'kurultay'la ilgili konuştu

Muharrem İnce’nin dün (2 Temmuz 2018) akşam CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile yaptığı görüşmeye ilişkin olarak bugün Meclis’te yaptığı açıklama, "CHP’de genel başkan değişecek mi?" tartışmalarını yeniden başlattı. İnce'nin yarış içinde olmayacağını açıklamasının ardından CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, yaptığı açıklamada, "Kendi içimizde yarışa girmemiz doğru değil" dedi.

Parti yönetiminde, yerel seçim öncesinde genel başkan değişimi tartışmaları yapılmaması gerektiğini savunanlar arasında CHP Grup Başkan Vekili Engin Özkoç da bulunuyor. Özkoç, konuyla ilgili parti yönetiminin alacağı karar için Perşembe günü toplanacak parti MYK’sını işaret ederek şunları kaydetti:

"Muharrem Bey genel başkanımızla yaptığı görüşme sonrasında kendi fikirlerini söyledi. Sayın Genel Başkanımız da bu konuyu kendi başına değerlendirmez, bizlerle fikir alışverişinde bulunur ve bu konu Perşembe günü MYK toplantısında değerlendirilir.

"Hükümet Meclis çoğunluğunu kaybetti ve Meclis’te artık bir koltuk değneğine ihtiyacı olacak. Dolayısıyla yerel seçimler de bu bağlamda çok önemlidir. Önümüzde erken yerel seçim tartışmaları duruyorken, bizim şu an kendi içimizde böyle bir yarışa girmemiz doğru değil."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-07-03 19:29:36

Memleket kuru soğana muhtaç hale gelmiş,konjektür lehinize dönmüş CHP'nin mevcut fotoğrafına bakıyorsun sonra da gel umutlu ol..Allah'ım sen aklımı koru..

Misafir Avatar
yetmedi----- cevap 2018-07-04 12:40:50 @Okur

Sen ne bicim iş yapıyorsun be? ne kuzusu *
kulağımız başımız şişti burada MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, sesinden. al bu kuzuları başımızdan. birde koyun olurlarsa sorma gitsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yetmedi 2018-07-04 12:39:31 @Okur

Ana muhalefitnin cumhurbaşkanı adayı bulunamıyor en sonunda bir sabıkalı hemde tüm insanlığın en çok nefret ettiği tacis suçundan sabıkalı olan birini C Başkanı adayı gösteriyor. bu ne yavvv?
chp ye oy verenlere ne diyeyim?
kuzu diyorum şimdi. büyüdüllerinde zaten koyun olacaklar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne güzel olacaktı ama olmadı 2018-07-04 12:37:38 @Okur

CHP siyaset çöplüyüne atılsaydı Ülke huzura kavuşacaktı.. düşüne biliyormusunuz ANA MUHALEFET PARTİSİ başında bir terör sevicisi, bir büyük yalancı yani her sözü yalan, biüyük bir iftiracı küfürbaz hakaret eden tehdit eden, kendisinden başkasına söz hakkı tanımayan biz i chp de en başta! inanmak istemiyorum ama maalesef gerçek.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
halk seçmen 2018-07-04 12:35:10 @Okur

gelin chp yi bölelim . Pinokyo, Marrem tecz falan, sarı gül, kırmızı gül, lale yumuşak, cünebet, sevişirim evlenmem, hamile kalırım doğurmam her grup kendisine parti kursun. ne bu ya bin bir surat bin bir kafa ÇHP istemiyoruz artık.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Okur x---nanik okur 2018-07-04 12:33:06 @Okur

: @Okur x---önce aklını korumadan önce aklının geri gelmesi için dua et. aklın yok bi kere. körü körüne hareket ediyorsun. ce he pe den bir cacık olmaz. AK Partiye gel huzur bul. aklında yerine gelir o zaman ciddi söylüyorum.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın yalakası 2018-07-03 21:47:55

aydın soysuzu sen camur akapenin elamanı deyilmisin ne diye bu konular sana girdi cıktı yapıyor

Avatar
Şimdi Muharrem ince Zamanı 2018-07-03 21:49:37

Muharrem ince ile akape yi çöplüğe gömeceğiz"tarihin çöplüğüne

Avatar
chp yi istemiyoruz 2018-07-03 19:10:37

chp de bir tane aklı başında adam yok. bir tane Türkiye sevdalısı yok. bir tane merhametli insan yok. .

Avatar
Kılıçtaroğlu istifa 2018-07-03 21:45:47

Baykal ve Kılıçtaroğlu yüzünden milyonlar Şanlı CHP ye oy vermiyor

Avatar