CHP - İYİ Parti iş birliğinde 3 il daha

CHP ve İYİ Parti Amasya, Sivas ve Niğde'de anlaşmaya vardı.

CHP - İYİ Parti iş birliğinde 3 il daha

CHP ve İYİ Parti Amasya, Sivas ve Niğde'de anlaşmaya vardı.

14 Şubat 2019 Perşembe 11:21
CHP - İYİ Parti iş birliğinde 3 il daha

Habertürk yazarı Muharrem Sarıkaya, CHP ve İYİ Parti'nin 60 ilde anlaşacaklarını yazdı. 

Sarıkaya'nın yazısı şöyle:

İki partinin kurmayları dün itibarıyla Amasya, Sivas ve Niğde’de uzlaşıyı tamamladı…

Bu kapsamda İYİ Parti Amasya ve Sivas’ta aday göstermeyecek, YSK’ya sunduğu listede bu illeri boş bırakacak; her iki ilde CHP adayına destek verecek.

Niğde’de ise CHP adayını geri çekip, YSK listesinde göstermeyecek ve İYİ Parti’yi destekleyecek.

CHP-İYİ Parti’nin daha önce 51 yerde sağladıkları ittifakı 10 ilde daha hayata geçirmekte kararlı oldukları ve sayının 60’a yaklaşma ihtimalinin bulunduğu bildirildi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gereksiz 2019-02-14 13:00:34

Yolunuz ve bahtınız açık olsun Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı

Misafir Avatar
RESME İYİ BAKALIMMI* 2019-02-15 11:28:39 @Gereksiz

bu ikilide hiç bir ciddiyet görebiliyormusunuz? yooo. bunlar zevzek zevzek sırıtmışlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın ve chpkk lıların dövüşü 2019-02-15 11:18:50 @Gereksiz

Bu Aydın bu chpkk lıları kudurmuş . bu hainler doğru söyleyene vatansevere tahammül edemiyolar. Aydın cesur vede doğru bildiğini yazıyor tebrik ederim. chpkk lılar siz önce iliklerinize işleyen yılan zehiri olan chpkk aşıkndan kurtulun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
damwq 2019-02-14 23:38:11 @Gereksiz

ulan bb nickli şerefsiz kes sesini ne hdp ne pkk sından bahsediyorun piç kurusu şerefsiz senin reisin tetoyist amck herif

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2019-02-14 17:13:27 @Gereksiz

chp iyi parti birlikteliği!!!! ulan sizin yalanınız batsın peki HDPKK nerde, o ortaklarınıneden yazmıyorsunuz?

Beğenmedim! (2)
Avatar
HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'den CHP ile ittifak açıklaması   2019-02-14 12:59:17

Aydın çomarı dikkatle oku !....HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli, CHP ile HDP'nin ittifak yaptığı iddialarıyla ilgili "Bir söylemedikleri ‘HDP MHP ile görüşüyor’ kaldı. AKP dışında Kimseyle görüşmedik, görüşmek de istemediler, nezaketen de olsa görüşülebilirdi" dedi.

Avatar
aydın 2019-02-14 11:35:58

iyi parti seviniyor yeni chp ile hdp e yerelde dirsek temasında,bu yuzden merkez iyi partiye kayacak ilerdede iyi parti merkeze sahip cıkacak,halkın şamarı 31 mart ta geliyor hokalı olacak hdp seviciler terk edecek butun iler kaybedilecek

Misafir Avatar
emdan 2019-02-14 23:38:46 @aydın

aydın ananında al burdan sktr ol git

Beğenmedim! (0)
Avatar
萬鈞​ 2019-02-14 16:45:50

張M編 海怪如何

Avatar
Gereksiz 2019-02-14 13:00:02

Vatandaşın gündemi : Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları Cumhur ittifakının gündemi : Beka sorunu yaratmak, vatandaşlar arası ayrışma oluşturmak, gerilim startejisi ile beslenmek, muhaliflere hareket etmek ve ceza yağdırmak, gölgesi ile savaşmak, vatandaşın yaşadığı ve gideremedikleri her sorunu bir veya birkaç mihraka yıkmak,kendini aklamaya çalışmak. Akkoyunları ve akkurtlari masallarla uyutmak

Avatar
Gurbetci 2019-02-14 20:59:42

Artik bu ikiliyi görmekten ve bos laflar etmelerinden kina geldi bizlere. Laf cok, somut bir adim attiklari yok.