CHP-İYİ Parti ittifakında yeni iller

CHP ile İYİ Parti’nin yerel seçimlerde yapılacak işbirliği Malatya ve Kahramanmaraş’ın eklenmesiyle büyükşehirlerde 23’e yükselirken, iki parti 20 ilde de uzlaşı sağladı.

CHP-İYİ Parti ittifakında yeni iller

CHP ile İYİ Parti’nin yerel seçimlerde yapılacak işbirliği Malatya ve Kahramanmaraş’ın eklenmesiyle büyükşehirlerde 23’e yükselirken, iki parti 20 ilde de uzlaşı sağladı.

11 Ocak 2019 Cuma 08:35
CHP-İYİ Parti ittifakında yeni iller

İYİ Parti CHP’nin elindeki mevcut il belediyeleri olan Çanakkale, Burdur, Giresun, Kırklareli, Edirne, Yalova, Sinop ve Zongundak’ın dışında Kırşehir, Bolu, Erzincan, Artvin, Bilecik ve Bartın’da da CHP’yi destekleyecek.

Böylece İYİ Parti’nin CHP’yi destekleyeceği il belediye sayısı 14 oldu. CHP ise Kırıkkale, Isparta, Düzce, Nevşehir, Afyonkarahisar ve Osmaniye’de İYİ Parti’yi destekleyecek. Buna göre gelinen son aşamada iki parti arasında sağlanan uzlaşmada toplam 20 ilde işbirliği yapılacak. Edinilen bilgiye göre iki parti arasında işbirliği yapılacak 23 büyükşehire ait ilçelerde de büyük oranda uzlaşı sağlandı.

Ordu için İdris Naim Şahin’in isminin geçmesi tepkilere neden olurken CHP kaynakları, Şahin isminin gündeme hiç gelmediğini savundu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP + İYİ Parti 2019-01-11 12:26:59

Turkiyenin tek umudu.

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-11 09:04:48

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Avatar
ankara 2019-01-11 09:05:44

hani, aşkınız eşkiya başı SELO nerde? gönlünüzde var ama halktan saklıyosunuz. siz terörle kol kolasınız sizin numaracı pozlarınıza kim inanır be.? chp, ii paerti ve hdp . bunlar faşist emperyalist sömürücü düzenin oltasına takılmış ajanlardır.

Misafir Avatar
DÜŞÜNSENE 2019-01-11 15:31:07 @ankara

İzmirin en konforlu yerleri CHP lilerindir. Düşünsene tatillerin en kralını CHP liler dolduruyor. Düşünsene Türkiyenin en zengin kıyı şehirleri chp li neden? bunlar yiyiciiiii, burjuva bunlar. lüks yaşarlar halktanmış edaları atarlar. bunlar ikili oynuyor. İzmirli İstanbullu, Ankaralı Türkiyeli kardeşlerim bu chp ye oy vermeyeceğiz. bunlar yiyici kuşlar. BURJUVA BUNLAR.. bizen değil bunlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
sn 2019-01-11 09:24:36

Üçüncü ortağınızı niye söylemiyorsunuz. Kandildekiler üzülür sonra

Avatar
Kara Fatma 2019-01-11 09:03:47

İYİ Parti ve CHP ince eleyip sık dokuması ve partiler arası paslaşması iyi idare ediyorlar. Vatandaşın umutlanmasın sebep oluyor. Seçim için güzel hazırlanıyorlar.

Misafir Avatar
chp İSTANBULU ALIRSA ne olur? bakalım 2019-01-11 09:18:49 @Kara Fatma

Bu chp G doğuda hendekçileri destekledi. hendek kazanlara alkış tuttu. G doğuda pkk y tadım eden belediyeleri savundu chp. İstanbulu CHP alırsa emin olunki pkk ya İstanbulda dozer verirler, kepçe verirler. İstanbulu Teörün cırıt yeri yaparlar. AMAN AMANNN. CHP den uzak duarlım.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ege 2019-01-11 09:18:09 @Kara Fatma

stanbullu ADAMINI seçer. BİNALİ YILDIRIM. İstanbula ikinci baharını yaşatacak buna inanıyoruz.. chp kazanırsa hazıra konan hazırı tüketen, üretmeden yiyen talana yalana alışık bir chp zihniyeti İstanbula çok zarar verir

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hacı Yatmaz 2019-01-11 09:04:21

Millet ittifakı gümbür geliyor. Bazılarının uykusu kaçtı ve sağa sola saldırıyor, gölgesi ile kavga ediyor. Yeni gerilimler ve düşmanlar yaratma peşinde.

Misafir Avatar
rs 2019-01-11 09:26:33 @Hacı Yatmaz

Kim onlar hacı bey CHP+İYİ PARTİ+HDP+PKK bunlar mı?

Beğenmedim! (0)