CHP'li Abdüllatif Şener hakkında fezleke hazırlandı: Bakın neden!

"Demirel'e, 40 yıl boyunca milyonlarca kişi 'Çoban Sülo' demişti, ama hiçbiri hakkında dava açılmamıştı..."

CHP'li Abdüllatif Şener hakkında fezleke hazırlandı: Bakın neden!

"Demirel'e, 40 yıl boyunca milyonlarca kişi 'Çoban Sülo' demişti, ama hiçbiri hakkında dava açılmamıştı..."

12 Ocak 2019 Cumartesi 00:28
CHP'li Abdüllatif Şener hakkında fezleke hazırlandı: Bakın neden!

AKP’nin kurucuları arasında yer alan CHP Konya Milletvekili Abdüllatif Şener, “Cumhurbaşkanı’na hakaret” suçlamasıyla hakkında fezleke hazırlanmasına tepki gösterdi. Fezlekenin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a “çoban” demesi nedeniyle hazırlandığına dikkat çeken Şener, “Kendisi, ‘Ben de bir çobanım’ demişti” diyerek Erdoğan’ın sözünü hatırlattı.

Şener’in Twitter hesabından paylaştığı mesaj şöyle:

“Erdoğan’a “çoban” dedim, “Cumhurbaşkanı’na hakaret”ten Meclis’e fezleke gönderdiler. 4-5 yıl hapsim istenecek belli. Halbuki kendisi, “Ben de bir çobanım” demişti. Ve de, eski Başbakan ve Cumhurbaşkanı Demirel’e, 40 yıl boyunca milyonlarca kişi “Çoban Sülo” demişti, ama hiçbiri hakkında dava açılmamıştı.”

NE OLMUŞTU?
Abdüllatif Şener, 31 Ekim 2017’de Twitter üzerinden paylaştığı mesajda  “Artık yönetim, çoban-sürü ilişkisine döndü” benzetmesinde bulunmuştu.

Erdoğan, 14 Kasım 2016'da Cumhurbaşkanlığı Sarayı'ndaki "Milli Tarım Projesi" programında "Çobanlık deyip hafife almayın. Çobanlığın felsefesini anlamayan insan yönetemez. Ben de bir çobanım. Hepiniz çobansınız, hepiniz güttüklerinizden mesulsunuz buyuruyor Peygamberimiz. Anlamayan anlamaz. Anlamayanların geldiği durum belli. Biz işimize bakalım" diye konuşmuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
doğruyu söyleyeni sevmezler bu ülkede 2019-01-12 01:26:00

Abdüllatif Şener dürüst ve ilkeli insandır.Hiç bir şey yapamazlar.Sadece gerçekler bunların yüreğine oturuyor.Susturmak istiyorlar.Yaptıklarınızı asla unutmayacağız.

Avatar
Selahattin Güngör 2019-01-12 01:50:31

Abdüllatif Şener Beyin hayalle işi olmaz. O gerçekleri söyler. Doğruları söylemekten geri durmaz, bunun hem insanlık, hemde dini bir vatandaşlık görevi olduğunu söyler ve bunu çekinmeden ilan eder. Cesurdur ve dürüsttür...

Misafir Avatar
DİKKAT yorumcular 2019-01-12 12:35:39 @Selahattin Güngör

Burada bir birlerine laf yetiştiren yorumcular DİKKAT siz bu memleketin evlatlarıysanız BOĞUŞMAYIN. kavga etmeyin. sizin bu durumunuzu izleyen gören okuyorn YAHUDİ, yobaz, dinsiz, ermeni, yunan kim varsa hepsi size SALAKLAR deyip biyik altından gülerek çoook da mutlu olurla. yapabiliyorsanız ülke için bir hayırlı söz veya iş yapın yoksa susun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zavallı şener yoldan sapmış. 2019-01-12 12:32:08 @Selahattin Güngör

A Şener in kuruk acısı var. KİNDAR ve düşmanca dil kullanmıştır.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Sinemamız da 2019-01-12 10:03:53

Korku İmparatorluğu

Avatar
Iyide coban degil koyunlarin sikayet etmesi gerek 2019-01-12 03:12:44

Ortada bir sikayet varsa da Coban degilde koyunlarin sikayet etmesi gerekirdi ya Belki de coban Koyunlarin hakkini aramak icin mahkemeye basvurup sikayet etmistir

Misafir Avatar
Doğrucu Davut 2019-01-12 12:08:01 @Iyide coban degil koyunlarin sikayet etmesi gerek

Arkadaşım bu çobanın korkusu sürüsündeki koyunlar uyanacak diye. Koyunların uyanacağı yok ama çoban yine de korkuyor. Ya koyunlar benim yalancı çoban olduğumu anlararsa diye. Koyunları uyandırmaya çalışanlara dava açıyor. Nasılsa hakimleri savcıları ben atadım benim emrimdeler diye..

Beğenmedim! (0)
Avatar
h 2019-01-12 06:20:51

Magdur olan coban degil koyunlar askeri ücret 2000 tl 4 kisilik ailenin gideri 4100 tl
devamli makarna yiseler bile

Avatar
Cahil 2019-01-12 08:27:19

TURKIYEDE KIMIN IKTIDARDA OLDUGUNU TURKIYEYI KIMIN YONETTIGINI GORUN ABDULLATIFTEN YAHUDILER GALATAPORTUN INTIKAMINI ALIYOR SENMISIN YAHUDININ TURKIYEDE GALATAPORTTAN KAZANACAGI 7 MILYAR KAZANCIN ONUNE GECEN ISTE YAHUDI INTIKAMINI BOYLE ALIR AKP MI AKP NIN NE OLDUGUNU AMERIKALI YAHUDI LOBISINE SORUN TURKIYEDE DONEN DOLAPLAR NE MUSLUMANLIK NE TURKLUK NE BASORTUSU SADECE PARA BAKSANIZA TURKCULUGU SAVUNAN MHP BILE TURKLUGU INKAR EDIP TANRI TURKU KORUSUNDAN ALLAH TURKU KORUSUNA GECTI

Avatar
gele me 2019-01-12 00:41:40

Acsin dava ne kadar cok dava acsa o kadar cok milletin nefretini kazaniyor gerci erdogan nefrete aliskindir nasilsa secim hilleleriyle kazanir eninde sonunda kazanmazsa binali istifa etmez istanbulu kayip eder bu defa ysk secimi iptal eder anayasaya aykiri diye bir daha secim yapar ve kazanir

Misafir Avatar
Yanıt: @gele me x 2019-01-12 12:29:23 @gele me

ahlaksiz nasil hala avrupada yasayip maasini dolara ceviriyormusun? Sen bi ikiyüzlüsün !!! Yazdiklarinla yaptiklarin ayni degil yalanci!

Beğenmedim! (3)
Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-12 10:03:09

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.