CHP'li Altay'dan Abdullah Gül tepkisi: Keşke...

CHP Grup Başkanvekili Engin Altay, "Bay Kemal'in kayığına birlikte yola çıktığı arkadaşlarının bindiğini itham ediyor. Keşke binseler. Onlar o kayığa binerse Kılıçdaroğlu'nun kayığına binmiş olmaz, demokrasi, adalet ve hukukunun kayığına binmiş olurlar" dedi.

CHP'li Altay'dan Abdullah Gül tepkisi: Keşke...

CHP Grup Başkanvekili Engin Altay, "Bay Kemal'in kayığına birlikte yola çıktığı arkadaşlarının bindiğini itham ediyor. Keşke binseler. Onlar o kayığa binerse Kılıçdaroğlu'nun kayığına binmiş olmaz, demokrasi, adalet ve hukukunun kayığına binmiş olurlar" dedi.

02 Ocak 2018 Salı 14:36
CHP'li Altay'dan Abdullah Gül tepkisi: Keşke...

CHP Grup Başkanvekili Engin Altay, cumhurbaşkanlığı seçiminde birinci tura ittifakla girmeyeceklerini dile getirirken, "CHP'nin adayı hiç şüphesiz CHP'li olacaktır" dedi.

Altay, "2019 Kasım gibi görünen bana göre bu yıl gerçekleşecek olan Cumhurbaşkanlığı ve parlamento seçimleri noktasında, CHP'nin cumhurbaşkanı seçimi noktasında ittifak ile seçime girmek, birinci tur bakımından gündeminde yoktur. CHP'nin cumhurbaşkanı adayı yetkili orgalarında görüşülüp karara bağlanacaktır. Ancak CHP'nin adayı hiç şüphesiz bir CHP'li olacaktır" ifadelerini kullandı.

Erdoğan'ın Abdullah Gül'e yönelik tepki için kullandığı "Bay Kemal'in kayığına binenler" sözlerini de değerlendiren Altay, "Bay Kemal'in kayığına birlikte yola çıktığı arkadaşlarının bindiğini itham ediyor. Keşke binseler. Onlar o kayığa binerse Kılıçdaroğlu'nun kayığına binmiş olmaz, demokrasi, adalet ve hukukunun kayığına binmiş olurlar. Onlar otokrasi ve despotizm kayığında daha fazla vicdanlarını kanatmamak için yollarını ayıranlardır" dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Chp 2018-01-02 14:58:08

demokrasi kayığına birlikte yola cikalim oylarimizi CHPye verelim

Misafir Avatar
benim dedem cok iyi 2018-01-09 18:08:32 @Chp

hep abdestinde namazinda tv izlemez bos zamanlarinda Kuran Okur bizlere Atatürk ü anlatir secimleri hic kacirmaz oylarini hepp CHPye verir
benim dedem cok dürüst cok namuslu kul hakki asla yemez chp ye oy vermeyi vatan borcu olarak gorür internete filan girmez bilgisayar filan bilmez benim dedem 1 tane

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP a hayir 2018-01-09 16:17:22 @Chp

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp den uzak duralım yeter. 2018-01-03 10:06:37 @Chp

kardeşlerim görünen köy klavuz istemez. İran ı görüyoruz. Kılıçdaroğlu yapılı ajanlar İranı ne hale getirdi görüyoruz. Yüce türk halkı akıllı imanlı, vatanına bağlı, düşmanını dostunu bilen bir halktırda bu aanlar Türkiyemizde etkili olamıyorlar. aman dikkat.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
evet 2018-01-02 19:01:33 @Chp

Noter tasdikimi gerek illada CHP abd nin sesli radyosu. piyasada gezen chp kardosuda ajanları.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
1. fetö bitti ama 2018-01-02 16:42:28 @Chp

İkinci fetö Kılıçdaroğludur ülkemizde.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
samimi yeminle 2018-01-02 16:41:52 @Chp

Klılıçdaroğlunun kayığına binmektense rabbim canımı alsın daha iyi. Kılıçdaroğlu gibi olmaktansa ölmeyi tercih ederim. rabbim beni ne ülkeme ne dinime, nede dinime karşı cephe aldırmasın . Bunlara hizmetkar eylesin beni çok memnun ve mutlu olurum.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
ajan kemal DİKKAT 2018-01-02 16:30:50 @Chp

Araştırılsa, bilinse İranı karıştıran ın aynısı Ülkemzde chp de dolu. başlarındada Kılıçdaroğlu var. baş ajan Kemal Kılıçdaroğludur. aman kardeşler bu adama dikkat edin. bu adam Amerikanın emrinde onlara çalışıyor.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
Amerikancı kemal 2018-01-02 16:28:25 @Chp

Ajanların başı, ikinci fetö kemal kılıçdaroğludur.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
ajan kemal 2018-01-02 16:27:50 @Chp

Kılıçdaroğlu nun kayığı İran ı karıştıranların kayığının aynısı.

Beğenmedim! (14)
Avatar
İblis akape 2018-01-02 15:41:02

Tayyip'in kayığına binenin sonunu da gördük.en sonunda zaten cehennem

Avatar
Aydin 2018-01-02 15:02:07

sana kac kez cevap verdim sen hala ayni iftiralardasin chp mi diyarbakir da megri megri partisine katildi oslo gorusmelerini chp mi yapti habur olayinida unutmadik istersen daha sayayim ayrica hdp terror orgutuyse akp neden mecliste tutuyor hadi cevap ver
iktidar parti akp mit polis ordu akp nin emrinde seninkisi algi operasyonu bir yalani kac kez tekrarlarsam inanirlar ama yemezler millet uyandi

Avatar
Kemal 2018-01-02 16:08:30

İYİ parti CHP MHP HDP AKP nin bütün tabanı eşitlik adalet özgürlük demokrasi kardeşlik için birleşmeli..Demokrasi bloku ülkemiz için mutlaka olmalı..Yoksa ne olur? Gittiğimiz "Ben yaptım oldu" diktatörlüğü hesap vermeme alışkanlığı ülkeyi kaosa sürükler...Akp nin üst tabakası yargılanmalı eşitce MAN adası Malta adası hepsinin mal malvarlıklarına el koyulmalı Milletin kasasına geri ödenmeli KAMU MALI ÇALIYORLAR GÜLÜYORLAR birde sıkılmadan "Milletin ...koyuyorlar" kendi deyimleri ile..Millet bir olup demokrasinin ne olduğunu göstermeli...

Avatar
ajan kemal DİKKAT bu trolün yorumuna bakarmisiniz 2018-01-02 16:45:53

insanı görüş ayrılığı olanı ya darbeci ya fetocu ya terörist yada ajan olarak damgaliyorlar ak trollerin insanlari sindirme susturma korkutma politikasi kabul edilemez
resmen psikolojik baski uyguluyorlar
kilicdaroglu bey e cok saldiriyorlar sanki bop esbaskaniymis gibi Hahhaha diyoruz
aman aman kardeslerim trollerden uzak durun

Avatar
e aydin bu habere ne diyorsun 2018-01-02 16:39:02

Hükümetten barış süreci için 'ön şart' açıklaması
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, PKK ile yeniden barış sürecinin başlatılmasının ön şartının örgütün silah bırakması olduğunu söyledi.

Avatar
troller iblis sizin yaninizda melek kalir 2018-01-02 16:55:24

troller resmen psikolojik terör uyguluyor resmen linc kampanyasi ayni goruste olmayan ya fetocu ya terörist ya ajan ya darbeci pes VAllah seytan bunlarin yaninda masun kalir herkese bir kilif uyduruyorlar yaziklar olsun bumu sizin müslümanliginiz

Avatar
hadi ordan yalanci iftiraci 2018-01-02 16:40:21

kemal bey mi bop esbaskani ????
ajan kemal DİKKAT 2 saat sonra @Chp
Araştırılsa, bilinse İranı karıştıran ın aynısı Ülkemzde chp de dolu. başlarındada Kılıçdaroğlu var. baş ajan Kemal Kılıçdaroğludur. aman kardeşler bu adama dikkat edin. bu adam Amerikanın emrinde onlara çalışıyor. Gizle
Beğen (0) Beğenmedim! (1