CHP'li Gürsel Tekin'den sürpriz açıklama, 'Adayım' dedi

"İnce ya da Kılıçdaroğlu benim için fark etmez"

CHP'li Gürsel Tekin'den sürpriz açıklama, 'Adayım' dedi

"İnce ya da Kılıçdaroğlu benim için fark etmez"

30 Temmuz 2018 Pazartesi 09:18
CHP'li Gürsel Tekin'den sürpriz açıklama, 'Adayım' dedi

Kurultay tartışmalarının sürdüğü CHP’de, partinin önemli isimlerinden Gürsel Tekin, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı için aday olmak istediğini açıkladı.

Kübra Par’a konuşan Tekin, “2019 yılında CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olmak istiyorum” dedi.

Tekin adaylığını genel merkez yöneticileriyle paylaşmadığını söyleyerek, "Böyle bir ortamda buna ihtiyaç duymadım" ifadesini kullandı.

Tekin şunları kaydetti:

"9’a 5 kala, seçime çok kısa süre içerisinde adaylaşmanın çok yararlı olamayacağını, ne kadar uzun süre olursa o kadar faydalı olacağını düşünüyorum. Mesela Sayın İnce keşke 5 ay önce açıklanabilseydi, çok büyük fark olurdu. En azından Türkiye coğrafyasında herkesle iletişim kurardı. 

İstanbul çok büyük. Örneğin, 120 bin nüfuslu mahalle var. Anadolu’da 30 tane ilimiz 100 bin nüfuslu değil. Bütün buradaki insanlarla sadece 30 günlük bir seçim sürecinde iletişim kurmak çok zor.  

İNCE YA DA KILIÇDAROĞLU BENİM İÇİN FARK ETMEZ

Sayın Genel Başkanımız dahil olmak üzere 7 tane genel başkan ile çalıştım. Benim için öncelikle partimin kurumsal kimliği önemlidir. Gelen hangi arkadaşım olursa olsun; Sayın Genel Başkan ile çok yakın dostluğum var, Sayın İnce ile 30 yıllık bir yol arkadaşlığım var. Hiç kimseyle bir sorunum yok. Benim için fark etmez. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.07.2018 18:10
Anahtar Kelimeler:
CHPGürsel Tekin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
eski karslı 2018-07-30 09:33:20

kars diyince 100 bindefa düşüneceksin lise mezunu hiç bir donanımı yok buda eski sivas belediye başkanı gibi bütün karslıları maaşa bağlar memlekette bankamatikten çekerler paralarını geçmişi temiz değil belediye encümenliğinde ruhsat izinlarinde avanta almış chpde senden daha iyi belediyecilik yapacak mühendisler mimarlar var sanamı kaldı metropol belediye başkanlığı kro

Avatar
Gökhan 2018-07-30 10:15:41

Eski KARSLI mahlası ile yazan ark. Şimdi sen nesin bilmiyorum ama 100 bin defa düşünecek ne var Kars değince senin kötü bir anın mı oldu yoksa neden kars ı vurgulayarak konuşuyosun Gürsel Tekin i seversin veya sevmezsin uygun bulursun veya bulmazsın edepsizlik edemezsin.

Misafir Avatar
cevap 2018-08-08 09:37:09 @Gökhan

gebze kale radyatörleri sfabrikasının önünde bir yazı vardı yeni mahallede e5 kenarı sene 1988 bu işyerine karslılar alınmaz müracat etmeyiniz diye neden acaba?

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-07-30 10:15:17

BU İYİCE UTANMAZLIGI ELE ALDI,ULAN SOYTARI O ZAMAN NİYE MİLETVEKİLİ OLDUN ,BU SOYTARIYI ATIN PARTİDEN GİDİKCE NE YAPTIGINI BİLMEZ HALE GELİYOR

Misafir Avatar
top aydın 2018-07-30 19:03:27 @aydın

O.Ç aydın akıllı ol yoksa o bacını götünden sikerim bakk

Beğenmedim! (0)
Avatar
chp tüzüğüne aykırı imzalar chp başkanına deyil chp genel merkezine imzalar verilirse kurultay iptal olunur 2018-07-30 22:55:21

Chp kanun tüzük yasalarla yönetilir seçimler olağanüstü kurultay chp tuzugünün belirtildiği şekilde açıklanır genel merkezde Tezcan imza toplayan gaye yasar ince Tezcan diyor imzaları chp genel merkeze getirin gaye ince yasar genel Mekece teslim edeceğiz.ama Chpnin tüzüğünde haberleri yok chp tüzüğü olağanüstü kurultay larda 48 madde 2 ve 3 bölümlerinde belirtilmiştir internete chp tüzüğü yazarsaniz siz okurumuz. KURULTAY İÇİN TOPLANAN İMZALAR CHP GENEL BASKANA TESLİM EDİLİR.CHP TESLİM EDİLMEYEN İMZALARIN GEÇERLİGİ YOK İŞLEME DE KONULMAZ.AYRI İMZA TOPLAYANLAR DA AYRI AYRI GENEL BASKANA VERİR GENEL BAŞKAN DEĞERLENDİRİR.OLAĞANÜSTÜ KURULTAY İÇİN TOPLANAN İMZALAR GENEL MERKEZE VERİLİR İLGİLİ TÜZÜKTE MADDE YOK.

Avatar
veli bingöltekin 2018-07-30 18:20:41

İstanbul belediyesini istemek kolay, mesele almaktır. Seninde vaktin gelmişti. CHP senin gibilerin arpalığı olduğu için kaybetti. CHP Genel başkanlıklığı yakışır sana yürü.

Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-07-30 19:44:34

Ulan lı mulanlı yazan ito

Avatar
Kurultay delegelerinden toplanan imzalar chp genel baskanina teslim edilmelidir 2018-07-30 22:08:36

Olağanüstü kurultay isteyen arkadaşların imzaları chp tuzugünün 48 maddesi 3 sikkina göre olağanüstü kurultay için toplanan imzalar 15 günü n bitiminde chp GENEL BASKANİNA TESLİM EDİLİR.SAYIN ACİKLAMA YAPIYOR İMZALARİ GENEL MERKEZE TESLİM EDECEM CHP TUZUGUNE AYKIRI HAREKET ETMİŞ OLURSUN TOPLADI İMZALAR İŞLEM YAPILAMAZ SAYIN GERÇEKTEN CHP TÜZÜĞÜNU BİLMİYORSUNUZ CHP GENEL BAŞKANI ADAYSİNİZ.CHP TÜZÜĞÜNU BİLMEDİNİZE İNANAMIYORUM SAYIN İNCE.

Avatar
Kurultay delegelerinden toplanan imzalar chp genel baskanina teslim edilmelidir 2018-07-30 22:09:09

Olağanüstü kurultay isteyen arkadaşların imzaları chp tuzugünün 48 maddesi 3 sikkina göre olağanüstü kurultay için toplanan imzalar 15 günü n bitiminde chp GENEL BASKANİNA TESLİM EDİLİR.SAYIN ACİKLAMA YAPIYOR İMZALARİ GENEL MERKEZE TESLİM EDECEM CHP TUZUGUNE AYKIRI HAREKET ETMİŞ OLURSUN TOPLADI İMZALAR İŞLEM YAPILAMAZ SAYIN GERÇEKTEN CHP TÜZÜĞÜNU BİLMİYORSUNUZ CHP GENEL BAŞKANI ADAYSİNİZ.CHP TÜZÜĞÜNU BİLMEDİNİZE İNANAMIYORUM SAYIN İNCE.