CHP'li Gürsel Tekin'in isyanı

Gürsel Tekin: Dolar 5.30'u aştığı halde CHP tartışılıyorsa vay halimize'

CHP'li Gürsel Tekin'in isyanı

Gürsel Tekin: Dolar 5.30'u aştığı halde CHP tartışılıyorsa vay halimize'

07 Ağustos 2018 Salı 00:07
CHP'li Gürsel Tekin'in isyanı

Doların rekor tazeleyrek 5,3090'ı görmesinin ardından CHP'li Gürsel Tekin Twitter üzerinden ikitdara tepki gösterdi.

ABD ile yaşanan yaptırım kriziyle birlikte dolar rekor üzerine rekor kırdı. Akşam saatlerinde doların 5.30'un üzerine çıkmasının ardından CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin Twitter üzerinden yaptığı paylaşımda "Doların 5.30’u aştığı bu gece bile, ülkeyi batıran iktidar partisi değil de, CHP tartışılıyorsa vay halimize..." dedi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Gürsel TekinCHPDolar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DOLAR 2018-08-07 00:15:18

Gerçekten adam doğru söylüyor.

Misafir Avatar
GUsele 2018-08-07 11:06:57 @DOLAR

Bu yetkisiz etkisiz herif i yine sürdüler alana. havla dur. ulan omurga nerde?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-08-07 09:22:54 @DOLAR

he he dogru söylüyor.bunlar gecer asıl olan muhalefetın salaklıgı

Beğenmedim! (3)
Avatar
06 2018-08-07 00:17:56

Sizde muhalefet olarak seyrediyorsunuz, iste esas o zaman vayyyyyki vay.

Avatar
.....DUVAR..... 2018-08-07 00:15:57

doların 5.30 üstünü gördüğü , kaderin ağlarını bizim için ördüğü bu gecede bile, 630 tane oyu sayamayan, kendi aklı ve içi bile karışmış, kimsenin diğerine güvenemediği koskoca CHP yi bize konuşturanlar hala koltuklardaysa ,VAY BİZİM HALİMİZE...

Avatar
aydın 2018-08-07 09:25:42

sayende,sende işi çıkara döktün,tacizci inceden yana oldun istanbul belediye başkanı adayı olurum hayaliyle,sonrada kim beni istanbul belediye başkanı yaparsa o tarfta olura yatın gibi

Avatar
Er ka 2018-08-07 07:19:43

Sizin gibi muhalefet var ya yeter
hep kendinizden bahsettiriyorsunuz.
siyasi yönetime yaptığınız iyiliği akp yapamazdı.
Utanmadan bir birinizi yiyin .

Avatar
Vatandaş 2018-08-07 07:20:11

Bu CHP ödlek bir parti seçimlerde hemem teslim oldu verdiğim oyumu haram zıkkım ediyorum CHP ye

Misafir Avatar
alper 2018-08-07 09:23:44 @Vatandaş

parti sempatızanları utanıyormu bakayım.... ne oldu cehapeliler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gül Pembe 2018-08-07 09:52:34

senin gibi istanbul il başkanı gibi insanlar chp de olduğu sürece niye akp konuşulsun tabiki chp konuşulacak pkk yı meclise sokucaksın bide cıkıp konuşacaksın vay ki vay

Misafir Avatar
@Gül Pembe x**************** 2018-08-07 11:16:33 @Gül Pembe

lazlar iktidarda sesin cikmiyor..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kerem 2018-08-07 13:39:08

PKK'nın ayağı na hâkim savcı yida CHP gönderdi,apo nuza sayın deneyinde bizmi ogretttik,karacahil pembisler yuh ya..