Flaş Haber
Kapat

CHP'li isim cumhurbaşkanlığına aday olduğunu açıkladı

CHP Genel Başkan Yardımcısı Öztürk Yılmaz, "CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun aday olmaması halinde Cumurbaşkanlığına adayım" dedi.

CHP'li isim cumhurbaşkanlığına aday olduğunu açıkladı

CHP Genel Başkan Yardımcısı Öztürk Yılmaz, "CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun aday olmaması halinde Cumurbaşkanlığına adayım" dedi.

20 Nisan 2018 Cuma 11:13
CHP'li isim cumhurbaşkanlığına aday olduğunu açıkladı

‘Cumhuriyet Halk Partisi’nin Cumhurbaşkanlığı için adayı kim’ sorusu sıkça tartışılırken CHP’den sürpriz bir isim adaylığını açıkladı. CHP Genel Başkan Yardımcısı Öztürk Yılmaz, açıklama yaparak cumhurbaşkanlığına aday olduğunu duyurdu.

Yılmaz “CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun aday olmaması halinde cumhurbaşkanlığına adayım” ifadesini kullandı.

KILIÇDAROĞLU’NDAN ADAYLIK AÇIKLAMASI

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda cumhurbaşkanlığı için aday olup olmayacağı sorulması üzerine bir açıklama yaparak, “Benim adaylığıma gelince, bizim partimizin bir özelliği vardır Cumhurbaşkanlığı adaylarını ben değil, onu Parti Meclisimiz, yetkili organlarımız belirlerler. Dolayısıyla biz önümüzdeki günlerde Parti Meclisimizi toplayacağız, adayımızı da böylece belirlemiş olacağız.” demişti

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.04.2018 16:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
chp erken secime karsi cikmali 2018-04-20 12:02:10

iki kisi erken secim karari alamaz meclisi yok sayamazlar

Misafir Avatar
chp erken secime karsi cikmali x--cvp 2018-04-21 01:36:06 @chp erken secime karsi cikmali

çüşşşşş senin gibi alimlere cok yakisiyor her yere bol keseden kullanma. Cinsinin sesini cok özlemissin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chpli 2018-04-20 17:45:41 @chp erken secime karsi cikmali

chp TRUMP ı aday göstersin hata GORGE BUSH u aday göstersin bak chp liler nasıl destekliyor. omurga yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp erken secime karsi cikmali x-- 2018-04-20 14:13:13 @chp erken secime karsi cikmali

İki kişi mi dedin?
çüşşşşş. bilgisiz cahilll4

Beğenmedim! (5)
Avatar
Bir sen eksiktin Saban seninle Kadro tamamlandi 2018-04-20 13:25:51

Acaba secilme umuduyla mi adayligini acikladi yoksa sadece göstermelik ve ilgi cekmek icinmi

Misafir Avatar
Bunun gibi Adaylar T. Erdoganin kazanmasi icindir 2018-04-20 15:33:09 @Bir sen eksiktin Saban seninle Kadro tamamlandi

Zaten böyle Adaylar Tayyip Erdoganin kazanmasini saglamak icin cikiyorlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
şabanım benim 2018-04-20 16:09:37

vay şaban vay sen kim adaylık kim ha ha ha ha ha ha ha ha

Avatar
admin 2018-04-20 16:11:03

Bak sen kemal sunal tipli adaymış...

Avatar
Orhan 2018-04-20 12:22:24

Favorim 1-Sn A.Necdet SEZER
Favorim 2-Sn Yılmaz BÜYÜKERŞEN
Her İkiside Laik Cumhuriyet Sevdalıları,İnsan Haklarına ve Hukukun Üstünlüğüne Kalpten Bağlı ,Atatürk İlke ve Devrimlerinin Yılmaz Savaşçılarıdır.Tertemiz,Dürüst,Güçlü Gerçekten Demokrat ,Tecrübe Kokan Kişilerdir.Sevgiler

Misafir Avatar
ossurukman---cevap.cvp 2018-04-20 18:21:59 @Orhan

Kicindan uydurma tayyipin cirkef oldugunu düzeltmek istiyorsun ama kendi ossurgunu koklaypi dursan daha dogrusunu yaparsin. Yorumlari okurken beyninin üstüne oturmasan belki dogru anlayabilirsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ossurukman---cevap 2018-04-20 17:44:34 @Orhan

A Necdet Erdoğanın karşısına çıkmaz çok temiz olduğundan öylemi?
demekki C Başkanlığına chp nin adayı kim olursa boktan biri olacak bunu demek istiyorsun. ya nasıl yerinde tesbit etmişsin terlik ederim seni .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-20 13:20:06 @Orhan

En dogru aday ama, Ahmet Necdet Sezer Beyefendi. Tayyipin karsisina cikamaz, cünki beyefendiligi ile kendisini pisligin icerisine sokmaz. tayyipin karsisina kasarlanmis agzi bozuk birisi cikmasi gerek. A.N. Sezer beyefendi medeni cagdan uzak, soyguncu kisiler ile ugrasmaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
CEHAPE CİLER 2018-04-20 13:39:28

BU ADAM ADAY OLURSA TAYYIP KESİN KAZANIR.. ERDOĞANIN DEDİĞİ GİBİ ALLAH BU CEHAPENİN BAŞINDAN BU ADAMLARI EKSİLTMESİN...... BUNLAR DURDUKÇA YENİLMÖEYE MAHKUMDUR. .. BİRDE BUNU SAVUNANLAR VAR SİMDİDEN YAZIYORUM BURAYA 8 SECİM KAYBETTINIZ YINE KAYBEDECEKSINIZ SİZLERİN YENILGINIZI ZEVKLE İZLECEGİM...SİZDEKİ BU ZİHNİYETLE BIRAKIN BAŞKANLIK .. BEKÇİ BİLE OLMAZ..

Misafir Avatar
erol 2018-04-20 22:01:46 @CEHAPE CİLER

senin ananı sıkeyım chp seni sıksin pic

Beğenmedim! (0)
Avatar
DİSİPLİN 2018-04-20 11:41:56

Bu ne ya biraz parti disiplini olur... Önüne gelen aday olduğunu açıklıyor... Demokrasininde kuralları olur. Lütfen biraz Genel başkana saygınız olsun...

Avatar
Aydin 2018-04-20 12:03:51

Kilictaroglu oyunu gelirse aday olursa hdp sevici ajanlar partiyi ele geçirir.once kukla böke yi seçer başlar chp 'nin altını oynaya ajanlar

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-20 23:27:03 @Aydin

aydin , kendisine küfür edilmesinden cok büyük zevk aliyor. Bu yüzdende chp yi ve hdp yi diline dolamis.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erol 2018-04-20 22:02:41 @Aydin

aydin sen barut kokusunu biliyon demi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERDEB 2018-04-20 15:21:23 @Aydin

ULEN NE SALATALIKSINIZ .. YOK HDP AJANLARI CEHAPEYI ELE GECIRIR DIYORSUN ... AH BE BİLADER BU PARTIDEKILER ZATEN HDP YALAMASI.. PKKLIYIM DİYEMEYEN CEHAPELİYİM DİYOR BUNU O KAFANA YAZ.. SİZİ BU KAFA İLE DAHA COK ALDATIRLAR

Beğenmedim! (1)