banner87
Flaş Haber
Kapat

CHP'li Kaftancıoğlu'ndan Erdoğan'a yanıt: Kaybedeceksiniz!

CHP İstanbul İl Başkanı Kaftancıoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın AKP grup toplantısında söylediklerine cevap verdi. Kaftancıoğlu; "Kemal Kılıçdaroğlu’nun milyon dolarlık şirketi olan eniştesi, paraları sıfırlayan çocukları, emrinde MİT’i yok ama aslanlar gibi fikirlerine ve inancına sahip çıkan bir il başkanı ve örgütü var. İşte bundan korkuyorlar" dedi.

CHP'li Kaftancıoğlu'ndan Erdoğan'a yanıt: Kaybedeceksiniz!

CHP İstanbul İl Başkanı Kaftancıoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın AKP grup toplantısında söylediklerine cevap verdi. Kaftancıoğlu; "Kemal Kılıçdaroğlu’nun milyon dolarlık şirketi olan eniştesi, paraları sıfırlayan çocukları, emrinde MİT’i yok ama aslanlar gibi fikirlerine ve inancına sahip çıkan bir il başkanı ve örgütü var. İşte bundan korkuyorlar" dedi.

16 Ocak 2018 Salı 13:41
CHP'li Kaftancıoğlu'ndan Erdoğan'a yanıt: Kaybedeceksiniz!

Cumhuriyet Halk Partisi İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, Recep Tayyip Erdoğan'ın AKP'nin grup toplantısında kendisi hakkında söylediği sözlere twitter hesabından yanıt verdi.

"ACZİYETİNİ GÖSTERİR"

Kaftancıoğlu "Şahsımla ilgili yalan, yanlış iftira ve iddialarda bulunması, hedef göstermesi ise içinde bulunduğu durumun acziyetini göstermesi açısından manidardır" dedi.

Kaftancıoğlu, ayrıca kendisi hakkında yalan haberlerle itibarsızlaştırma kampanyası yürütenler ve Erdoğan hakkında dava açacağını belirtti: 

Şahsi ikballeri uğruna devlet ve devlet kurumlarının yalan dolanlarla bu derece itibarsızlaştırılmasına vesile olanlarla başta Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere yargı önünde hesaplaşacağım.

Evet Kemal Kılıçdaroğlu’nun milyon dolarlık şirketi olan eniştesi, paraları sıfırlayan çocukları, emrinde MİT’i yok ama aslanlar gibi fikirlerine ve inancına sahip çıkan bir il başkanı ve örgütü var! O nedenle güçlüyüz ve o nedenle korkuyorlar!

Yarın 12.00’de Büyük İstanbul yürüyüşünü başlatmak üzere Karaköy’de ki il binamızda bayrağı devralırken, hakkımda yürütülen karalama kampanyasına dair yapacağım basın açıklaması sonrası noktayı koyacak ve işimize bakacağız #kaybedeceksiniz

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.01.2018 16:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gereksiz adam 2018-01-16 13:43:22

Ağzına sağlık...

Misafir Avatar
güzel söz 2018-01-16 18:07:15 @gereksiz adam

EŞKİYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZ, EŞKİYA ÜLKEME HÜKÜMDAR OLMAZ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hanimefendi dogru soylemis 2018-01-16 15:48:45 @gereksiz adam

abbas yolcu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Diyarbakır Megri Megri 2018-01-16 15:16:55 @gereksiz adam

https://www.youtube.com/watch?v=fM0BnbkHffM

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HDP ile AKP Ortak Açıklama yaptı 2018-01-16 15:14:56 @gereksiz adam

https://www.youtube.com/watch?v=GVNPWRwIY74

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp nin 2018-01-16 15:12:17 @gereksiz adam

pozlarinida ortaya cikarsaydin ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
işte canan ınız 2018-01-16 14:46:52 @gereksiz adam

Haberler › Güncel › CHP'li Kaftancıoğlu'nun Demirtaş ve Can Dündar'la samimi pozları
16 Ocak 2018 Salı 09:29 | Son Güncelleme: 16 Ocak 2018 Salı 09:29
CHP'li Kaftancıoğlu'nun Demirtaş ve Can Dündar'la samimi pozları

CHP'nin yeni İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancığlu'nun, İstanbulluları kucaklayacak söylemlerinden çok 'vatan hainleriyle' pozları öne çıkıyor.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
işte canan ınız 2018-01-16 14:45:24 @gereksiz adam

CHP'li Kaftancıoğlu'nun Demirtaş ve Can Dündar'la samimi pozları

Beğenmedim! (3)
Avatar
Mehmet Aktuğ 2018-01-16 14:50:01

Bir çiçekle bahar gelmez.
Farklı ses ve renkler zenginlik katar.ilk
Bahar gibi olacaksın mesela.
Bir düşünün ülkenin en büyük sorunu AKP
Peki kimler var AKP de demokrat eski genel başkanı Süleyman soylu
Mhp genel başkanı Bahçeli
Ve Numan kurtulmuş bide dışardan BBC genel başkanı destekliyor eeeeee bence biraz düşünelim ülkemiz için çocuklarımız için ve körü körüne iktidar olamayız UMUT uyanık adamın rüyası olur ancak!!!✌✌

Avatar
Aydın'a 2018-01-16 18:00:39

Bismillahirrahmanirrahim. Buradan yaptığın iftiraları, ALLAH kimin yaptığını bilmiyor mu zannediyorsun? Bre Allahsız adam!

Avatar
aydın 2018-01-16 13:48:42

EY KILIÇTAROGLU PARTİDE SENİN SUYUNU ISITIYORLAR.BU ADAYLA ATATURKCULERİ KUSTURECEKLER VEYE PARTİYİ BOLECEKLER
,,,,BOYLELİKLE HDP Cİ FİKRİSAGLAR VE KARAYALÇININ ONUNU AÇACAKLAR HABERİN OLA İKİNCİ KURULTAYDA GOTURURLER

Misafir Avatar
aydın 2018-01-16 17:59:02 @aydın

canan teroristi tweetlerin hangsi yalan.chp yi bitiriyorsun gorevin yaygarya verip chp yi mi bitirmek halk herşeyi gordu

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aydın 2018-01-16 17:56:44 @aydın

biran once chp nin algısını bozan fetocu pkk cı canan kaftanoglunu partiden kov.yoks a turkiye için karanlık gunler geliyor

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aydin iyi izle 2018-01-16 15:16:09 @aydın

Sinan Oğan Barzani'nin Ak Parti hükümetiyle ortaklığını anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=srV5v72XA_4

Beğenmedim! (1)