banner87

CHP'li Kani Beko: Seçimde şaibe var

Cumhuriyet Halk Partisi'nden (CHP) İzmir milletvekili seçilen, DİSK eski Genel Başkanı Kani Beko, MHP'ye Doğu'dan 2.5 milyona yakın oy çıkmasının mümkün olmadığını söyledi.

CHP'li Kani Beko: Seçimde şaibe var

Cumhuriyet Halk Partisi'nden (CHP) İzmir milletvekili seçilen, DİSK eski Genel Başkanı Kani Beko, MHP'ye Doğu'dan 2.5 milyona yakın oy çıkmasının mümkün olmadığını söyledi.

29 Haziran 2018 Cuma 22:02
CHP'li Kani Beko: Seçimde şaibe var

Cumhuriyet Halk Partisi'nden (CHP) İzmir milletvekili seçilen, DİSK eski Genel Başkanı Kani Beko, "Doğu bölgesine en çok giden sendikacılardan biriyim. Oranın yapısını iyi bilenlerden biriyim. MHP'ye 2,5 milyona yakın oy çıkması, bana göre mümkün değil. O bölgede korucular var, polisler var, ordu var bir de aşiretler var. Tamamını toplasanız 500 binden fazla oy alamazsınız" dedi.

CHP İzmir Milletvekili ve DİSK eski Genel Başkanı Beko, Çeşme'ye gelerek, CHP İlçe Başkanı Ekrem Oran ile Belediye Başkanı Muhittin Dalgıç'a teşekkür ziyaretinde bulundu. Beko'yu İlçe Başkanı Oran, yönetim kurulu üyeleri ve partililer karşıladı. Beko'ya 24 Haziran seçimlerinde Çeşme'deki oy dağılımı hakkında bilgi veren Oran, cumhurbaşkanı seçiminde yüzde 65, milletvekili genel seçiminde ise yüzde 53 oy oranıyla CHP'nin, Çeşme'de en güçlü parti olma özelliğini koruduğunu söyledi. Beko ise değerlendirmenin ardından Oran ile birlikte Çeşme Belediyesi'ne geçerek, Başkan Muhittin Dalgıç'ı makamında ziyaret etti.

'BANA GÖRE SEÇİMDE ŞAİBE VAR'

Kani Beko, ziyaretinde, 24 Haziran seçimlerinde CHP İlçe Örgütü ve Belediye Meclis üyeleriyle beraber gösterilen başarı dolayısıyla Başkan Dalgıç'a teşekkür etti. Beko, "Her ne kadar bu mücadeleyi azimle kararlı bir şekilde verdiysek de karşılığını alamadık. 24 Haziran'da demokratik bir seçim olmadı. OHAL koşullarında yapılan seçimlerde, bütün bakanlıklar ve AKP'li birçok belediye başkanı, AKP'nin militanları gibi çalıştılar. Normal bir seçim olmadı. Benim ziyaret ettiğim birçok bölgede bunlar yaşandı. Dolayısıyla seçim sonuçlarına baktığımızda da bana göre seçimde şaibe var. Ben Doğu bölgesine en çok giden sendikacılardan biriyim. Oranın yapısını iyi bilenlerden biriyim. MHP'ye 2,5 milyona yakın oy çıkması, bana göre mümkün değil. O bölgede, bir; korucular var, iki; polisler var, üç; ordu var bir de aşiretler var. Tamamını toplasanız 500 binden fazla oy alamazsınız" diye konuştu.

'KIRGINLIKLARI BIRAKIP, YEREL SEÇİMLERE HAZIRLANMAMIZ GEREK'

Seçimlerin öyle ya da böyle bittiğini kaydeden Beko, "Önümüzde yerel seçimler var. Parti içi kırgınlıkları bir kenara bırakmamız gerekir. Yerel seçimlerle ilgili hazırlıklarımızı şimdiden mutlaka yapmamız gerekir. Demokratik kitle örgütleriyle meslek odalarıyla siyasi parti temsilcilerimizle sendikalarımızla muhtarlarla halkımızla görüşerek, konuşarak, önümüzdeki yerel seçimlere hazırlık yapmamız gerekir" dedi.

Seçim öncesi Çeşme'yi ziyaret ederek, parti yöneticileri ve partililerle birlikte sokak sokak dolaştıklarını belirten CHP'li Beko, "İşçileri, esnafı, vatandaşları ziyaret ettik. Yaptığınız katkılardan dolayı başta İlçe Başkanımız Ekrem Oran'a ve emeği geçen arkadaşlarıma teşekkür ederim" diye konuştu.

'REJİM DEĞİŞİKLİĞİ, MAALESEF BU SEÇİMİN SONUCUNDA BAŞLADI'

Çeşme Belediye Başkanı Dalgıç ise "Demokrasiye inanıyorsak seçim sonuçlarını kabul etmemiz gerekir. Demek ki daha çok çalışmamız gerekiyor. 24 Haziran'da yapılan rejim değişikliğiydi. Rejim değişikliği, maalesef bu seçimin sonucunda başladı. Şimdi önümüzde yerel seçimler var. Yerel seçimler de gerçekten önemli. Yerel seçimlere odaklanmamız gerekiyor. Parti içindeki kıpırdanmaların zamanı değil. Çok fazla umutlandığımız bir seçimdi. Seçimin ikinci tura kalacağı beklentisi içindeydik. Olmadı. Şimdi yerel seçimler için hazırlanmamız gerekiyor" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.06.2018 01:33
Anahtar Kelimeler:
Kani BekoCHPSeçim
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-06-29 23:48:20

Bu son seçim ile tc tarihe karismistir,gerici bir ortadogu ulkesidir...geçmis olsun

Avatar
Oy hirsizligi yok AMA. 2018-06-29 22:48:42

Bu sefer oylar calinmadfi fazladan oy kullandilar

Misafir Avatar
vatandaş adlı kişi..ye.. 2018-06-30 09:44:19 @Oy hirsizligi yok AMA.

başına ateş yağsın.inşaAllah..hırsızları,,oy çalanları fazla kullananları hile yapanları yalancı akp.yi destekliyorsun....başına ateş yağsın..amin..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bizi aldatanın ve hakkımızı çalanların cehenneme . 2018-06-30 09:42:08 @Oy hirsizligi yok AMA.

milletin vebali günahı oy çalanların,,hile yapanların,fazla kullananların.çuvalları ysk.nin depolarından alanların..izin verenlerin ve zulum edenlerin.boynuna olsun.
Cehenneme kadar yolları da olsun..ateş yağmurunda yansınlar..amin
6 yönden ateş üzerilerine saldırsın..6 çeşit mahlukat kanlarını emsin..en küçüğü REX OLSUN..man...BÜYÜK DİNOLAR..ZEHİRLİ YILANLAR..DEV GİBİ AKREPLER.AZGIN ÖRÜMCEKLER İÇİNDE KALSINLAR..İNŞAALLAH..
BİZİ ALDATTILAR.//////.BİZİ ALDATAN BİZDEN DEĞİLDİR..hadisişerif./////

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaş 2018-06-30 09:20:16 @Oy hirsizligi yok AMA.

fazladan oy kullandılar chp iyi parti hdp liler seyrett sandığın başında öylemi ulan yalanınıza kıran girsnbe hazmedemedik desenizde kurtulsanız olacak

Beğenmedim! (3)
Avatar
DiktTorkuk budur 2018-06-29 23:22:53

Artik kesinlikle milletin iradesi sandiktan cikmayacaktir, diktaturun istedigi sonuc cikacaktir... Secim artik anlamsiz.

Misafir Avatar
irade 2018-06-30 09:23:01 @DiktTorkuk budur

ince 50.0001 le kazansaydı hiç şaibe olmayacaktı dimi hep çakallar buraya toplanmiş maden suyu soda falan içseniz hazım gayet zor geldi 1 değil 2 değil 8 oldu yenıle yenile doymadınız

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vatandaş 2018-06-30 09:18:10 @DiktTorkuk budur

çamura yatma derler buna 1 sandığın başında 5 tane müşahit her partiden ve seçimde hile yapılıyo insan güler ya ama hazımsızlık olunca her türlü çaçamur mubah

Beğenmedim! (3)
Avatar
köylü 2018-06-29 22:41:40

ben bu seçimde kesinlikle mhp nin bir hile yaptığına inanıyorum mhp baraj altı bir partiydi mutlaka araştırılmalı seçimler yenilenmeli seçim akşamı ilginçti fox tv yi izleyenler ogece bir yorumcuda bunu çok ilginç bulmuştu herkesin oyları azalıp çoğalıyordu mhp nin ki sabit kalıyordu dondurulmuş gibiydi

Misafir Avatar
kavvad keçi çobanı------cevap 2018-06-30 00:21:42 @köylü

Birazdan kerhaneye gidip, seni annene sikayet edecem.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
utanmak yokmu sende..ayıp ya..! 2018-06-29 23:56:51 @köylü

kavvad keçi çobanı diyen kişi..
ahlaksızlık beyninde ur gibi olmuş..terbiyesiz..bu sutunları ailelerde okuyor.
çirkin sözlerinle kendinin de dengen bozuk olduğunu ispat ettin..
hayret ya..ayıp ya..utanmak yokmu sende..?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kavvad keçi çobanı 2018-06-29 23:15:20 @köylü

cehapeli trol, anasının bacısının kızının plajda amının götünün seyredilmesinden rahatsız olmayan vazalak. adamların siki kalkmış onları siktiğini hayallemiş umrunda değil kavvadın.

Beğenmedim! (12)
Avatar
Dengesiz hangi partidense.! veya nasıl insan isen? 2018-06-29 23:55:38

kavvad keçi çobanı diyen kişi..
ahlaksızlık beyninde ur gibi olmuş..terbiyesiz..bu sutunları ailelerde okuyor.
çirkin sözlerinle kendinin de dengen bozuk olduğunu ispat ettin..
hayret ya..ayıp ya..utanmak yokmu sende..?

Misafir Avatar
. 2018-06-30 00:27:58 @Dengesiz hangi partidense.! veya nasıl insan isen

Bunlar ak it gazetesinin müdavimleri ahlak terbiye, na mecvcud. Insanligin dibe vurulusun en iyi örnekleri. Birde yaptiklari ile gurur duyuyorlardi. Bunlar ile ugrasmak Nafile . Bu yazdiklarindan sonra annelerinin kiz kardeslerinin yüzlerine nasil bakiyorlar?

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-06-29 23:43:32

Var var bunu inkar etselerde var huylu huyundan asla vaz geçmez bunu bilsinlerki haram olur kursaklarında kalır her kim hile yaptıysa .

Avatar
hile 2018-06-30 00:33:44

akp yi calmasin diye kollarken öbür hirsizi unutmuslar sandik görevlileri .

Avatar
yılmaz yaşar 2018-06-30 01:19:37

abd li bu secim programını yapanı yargılıyor secim sonuclrı nasıl oluyor diyor hakim 49 a 51 diyor peki nasıl anlaşılır anşlaşılması icin tek tek oyların sayılması gerek diyor pekii bunu nasıl önleriz kimse önlenmessini istemiyor diyor atı alan götürüyor

Misafir Avatar
ella mono 2018-06-30 02:00:08 @yılmaz yaşar

dijital yazılımla bu seçimi hileyle aldılar muarrem inceyi tehditle kabul ettirtti bu hırsızlar

Beğenmedim! (0)