CHP'li Özel'den Bakan Bozdağ'a sert sözler

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, Adalet Bakanı Bekir Bozdağ’ın açıklamalarını sert bir dille eleştirdi.

CHP'li Özel'den Bakan Bozdağ'a sert sözler

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, Adalet Bakanı Bekir Bozdağ’ın açıklamalarını sert bir dille eleştirdi.

20 Nisan 2017 Perşembe 16:26
7975 Okunma
CHP'li Özel'den Bakan Bozdağ'a sert sözler

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, Adalet Bakanı Bekir Bozdağ'ın açıklamalarına ilişkin, “Bekir Bozdağ sen kimsin ki Adalet Bakanı olarak Anayasa Mahkemesine şimdiden karar dayatıyorsun. Ne yapacak, önümüze mi geçecek, duracak” diyerek tepki gösterdi. Özel, TBMM'de basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Adalet Bakanı Bekir Bozdağ'ın açıklamalarının hatırlatılması üzerine Özel, şu yanıtı verdi:

“Bir Adalet Bakanı gerçekten derdi adalet olsa bir mahkemeye gidip gidilmeyeceğine o başvurunun kabul edilip edilmeyeceğine o mahkemenin hakimleri karar verir.

Bekir Bozdağ sen kimsin ki Adalet Bakanı olarak Anayasa Mahkemesine şimdiden karar dayatıyorsun. Anayasa Mahkemesi kendi kararını verir ama alışmışlar, şımarmışlar biz ne dersek ona çıkamaz diyorlar. ‘Ben Anayasa Mahkemesine kabul edilmeyeceksiniz dersem kabul etmez’ diyor.

Hakimlere şimdiden talimat veriyor, Bekir Bozdağ açıkça anayasayı ihlal ediyor.

Ama bugün Sayın Bekir Bozdağ ‘CHP gidemez' diyor. Ne yapacak, önümüze mi geçecek, duracak. ‘Gidemez demek’ gittiğinde başvurusu kabul edilmez, reddedilir demek. Bu mahkemeye bir telkindir, bir dayatmadır, bu mahkemeyi hiçe saymadır. Bu anayasayı ihlal etmektir. Birilerinin izni olmadan sarayın izni olmadan su içmeye gidemeyen bir Adalet Bakanı gelmiş CHP'nin yapıp ne yapmayacağını söylüyor. Biz gideriz, Bekir Bozdağ'ı da peşimizden sürükleriz de onun esas söylemek istediği söz Anayasa Mahkemesinin üyelerine talimat niteliğindedir.

Anayasa Mahkemesine gittikten sonra karar olumsuz olursa Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine gider miyiz bizim bileceğimi iş, gitmez miyiz bizim…


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GÖKSEL 2017-04-20 16:31:13

ADALET BAKANI OLACAĞI SÖYLEMİŞ NEDEN KIZIYOSUNUZ Kİ BAKAN HAKLI BÖYLE ŞEYLERLE MEŞGUL ETMEYİN DEMEYE GETİRMİŞ YANİ ÇÜNKÜ BU ÜLKEDE ANAYASA MAHKEMELERİ CHP NİN İTİRAZLARINDAN SIKILDI ARTIK OLMAYACAK ŞEYLER İÇİN İTİRAZ EDİYOSUNUZ BIRAKIN ADAMLAR İŞLERİNE BAKSIN YA

Avatar
Murat 2017-04-20 17:48:28

Yahu hangi bir cümlenin yanlışını düzeltmeli Göksel.. Bakan olman her işine gelene burnunu sokup laflar manuplasyon yapabileceğin anlamına gelmez. Bir mahkemenin "yapılan itirazdan sıkılması diye bir şey olamaz çünkü mahkemeler her zaman kamu yararını birey yararının önüne koymaya mecburdur, o noktadaki yargilama yükümlülüğünü gerçekleştirmeli çünkü "görevi budur.." son olarak "bırak işlerin baksin" demeye de senin hakkın yok ama bu seçimde bana, benim oyuma haksızlık, hukuksuzluk ve oy çalıp sonra da tam senin yapmaya çalıştığın gibi "oldu bittiye getirme" özgürlüğü yoktur. Bence gozu kapali particilik yapacağına aç, demokrasi ve secimler konusunu oku, öğren, azcık edepli ol.

Avatar
Murat 2017-04-20 17:50:38

Yahu hangi bir cümlenin yanlışını düzeltmeli Göksel.. Bakan olman her işine gelene burnunu sokup laflar manuplasyon yapabileceğin anlamına gelmez. Bir mahkemenin "yapılan itirazdan sıkılması diye bir şey olamaz çünkü mahkemeler her zaman kamu yararını birey yararının önüne koymaya mecburdur, o noktadaki yargilama yükümlülüğünü gerçekleştirmeli çünkü "görevi budur.." son olarak "bırak işlerin baksin" demeye de senin hakkın yok ama bu seçimde bana, benim oyuma haksızlık, hukuksuzluk ve oy çalıp sonra da tam senin yapmaya çalıştığın gibi "oldu bittiye getirme" özgürlüğü yoktur. Bence gozu kapali particilik yapacağına aç, demokrasi ve secimler konusunu oku, öğren, azcık edepli ol.

Avatar
sadi 2017-04-20 18:54:35

sen kimsin o adalet bakanı sen necisin özgür efendi içiniz dışınız yalan olmuş sizin

Avatar
uzaklar 2017-04-20 18:59:30

Özgür özel bey, demecinize güldüm! Bekir Bozdağ a "sen kimsin" diyorsun. Koskoca adelet bakanı tanıyamadınızmı? yoksa sizin vasfınız ondan yüksekmi?
Biz Türk halkı birleştirici olan siyasetci istiyoruz kavgacı, tahrikci değil.

Avatar
tamer 2017-04-20 21:46:33

adaletsizligin bakani bozdag bu milete hilekarlik yapip adaletmi dagitiyorsun .bu bakanin kousmasi 15 yillik güc zehirlenmesidi .iktidarda 15 sene olduklari icin konusurken cook üstperdeden nobran konuuyorlar .bunada güc zehirlenmesi deniyor .politkada .

Avatar
er 2017-04-20 21:51:24

anayasa mahkemesinide kaldirin ysk teslim olmus tüm kurumlari teslim aldiniz .ey türkiyem sen akp ye mahkummusun bu Kadar hukuksuzluk bu Kadar kabile devletimi olduk .yandaslar heryerde adaleti kim dagitacak bu millete .demokrasi diye birsey vardi onuda katletti akp .yazik türkiyeme .

Avatar
A.A. 2017-04-20 23:48:50

AKP'NİN HİLELERİNİ MUHALEFET BİR TÜRLÜ KONTROL ALTINDA TUTAMIYOR VE ÖNLEYEMİYOR ARKADAŞ BU NE KEPAZE VE İÇİNDEN ÇIKILAMAZ BİR DURUMDUR BÖYLE ?! İYİ DE BU MİLLET, AKP ZULMÜNDEN DÜRÜST OLMAYAN SEÇİMLER SONRASINDA BİR TÜRLÜ KURTULAMAYACAKSA, NASIL KURTULACAK Kİ PEKİ ?! NE YANİ BU KARAMSAR TABLODAN ÇIKIŞ YOLU YOK MU ŞİMDİ YANİ ?!...

BU HİLELİ SEÇİMLERİNİZLE MİLLETİMİZİN O KIYMETLİ 15 YILINI NASIL DA ÇALDINIZ VE BOZUK PARA GİBİ HARCADINIZ ! VALLAHİ BU BAŞARILARINIZA HELAL OLSUN DOĞRUSU (!) ...