CHP'li Özel'den Erdoğan'a İş Bankası yanıtı

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, TBMM’de düzenlediği basın toplantısında gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu.

CHP'li Özel'den Erdoğan'a İş Bankası yanıtı

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, TBMM’de düzenlediği basın toplantısında gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu.

11 Ekim 2018 Perşembe 19:08
CHP'li Özel'den Erdoğan'a İş Bankası yanıtı

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel , İş Bankası hisselerine ilişkin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın açıklamalarını anımsatarak "O takmış hisselere. Biraz utanmak biraz çekinmek olur. Vasiyet özel hukuktur, vasiyete karşı kanun çıkartamazsın. Yasalara ahlaka aykırı iştir. Buna tenezzül ederlerse akıllarına gelmedikleri şekilde itiraz ederiz. Evren'in o hisselere çöküşü nasıl engellendiyse tarihin çöplüğünde bu tenezzülünle yerini alırsın" dedi.

Özgür Özel , İş Bankası hisseleri tartışmalarını anımsatarak şunları söyledi: 
" İş Bankası hisseleri, Cumhuriyetin her değeriyle kavga eden Atatürk’le hesaplaşan ona dil uzattığında başına gelenleri bildiği için Atatürk’e İnönü üzerinden saldıran birisi İş Bankası hisselerine takmış durumda. Bunu yapabilir bu tenezzül meselesidir. Buna en son Evren (Kenan Evren) tenezzül etmişti. Yargı Atatürk’ün vasiyetini haklı görmüş korumuştu her dönem darbeciler bunu yapar. Mesele Atatürk’ün vasiyeti demektedir. İş Bankası hisselerinin CHP tarafından yönetilmesini söylemiş. O takmış hisselere. Atatürk vasiyetini bırakmış bir kısmını biz uyguluyoruz bir kısmını Erdoğan uyguluyor. Biz hisseleri düzgünce temsil ediyoruz parayı Türk Dil ve Türk Tarih Kurumuna veriyoruz. Sen uyuyor musun vasiyete? Parayı Atatürk niye gönderdi, Türk tarihi araştırılsın diye. 295 milletvekilini aklına gelen herkesi atıyorsun, atamadığı 4 koltuk var ona da ben atayacağım diyor. Atatürk vasiyetini ayaklar altına alıyoruz cinsinde. Biraz utanmak biraz çekinmek olur. Buna tenezzül etsinler bakalım vasiyet özel hukuktur. Genel hukuk kuralları aşamaz, vasiyete karşı kanun çıkartamazsın. Yasalara ahlaka aykırı iştir. Buna tenezzül ederlerse akıllarına gelmedikleri şekilde itiraz ederiz. Evren’in o hisselere çöküşü nasıl engellendiyse tarihin çöplüğünde bu tenezzülünle yerini alırsın."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydın 2018-10-11 19:57:01

ATATURK VAKFI KURULUP ONA DEVREDİLEBİLİR

Misafir Avatar
ötlekler 2018-10-12 10:21:40 @aydın

öt özgür öttt. yoksa başını keser kılıçdaroğlu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
YILDIRIM 2018-10-11 20:58:05

Mal – Para Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ ün dü, İstediği Kişi ve Yere Bıraktı.
Şimdi Diyorsunuz ki;
Gazi Mustafa Kemal ATATÜR’ ün VASİYETİNDE Belirtilen İŞ Bankası Hisselerini HAZİNE’ ye Devredeceğim.
Tayyip Bey Ben de Diyorum ki;
ATATÜRK Hayatta Değil, Vasiyetini SORGULAYACAĞINIZA,
ATATÜRK’ ün VASİYETİNİ Hazineye TBMM Kanun Olarak Oylanabileceğini Söylüyorsunuz.
Ben de Diyorum ki; Başta Siz Tayyip Bey + Devlet Bey ve Oylama da KABUL Verecek AKP + MHP Milletvekilleri Olarak Tüm Servetlerinizi de HAZİNEYE Bu Kanun ile DEVRETSENİZ. Diyorum.
Saygılarımla

Avatar
YILDIRIM 2018-10-11 21:05:31

Tayyip Bey;
600 Yıllık Osmanlı Devletinden T. C. Kalanları 16 Yılda SATTINIZ,
29.10.1923 - 29.10.2018 = 95 Yıllık T. C. Kurulduğu Günden İtibaren,
ATATÜRK' ten Kalanları 16 Yılda SATTINIZ,
İNÖNÜ den Kalanları 16 Yılda SATTINIZ,
MENDERES ten Kalanları 16 Yılda SATTINIZ,
DEMİREL den Kalanları 16 Yılda SATTINIZ,
ECEVİT ten Kalanları 16 Yılda SATTINIZ,
Üzerine DEVLET BÜTÇESİNDEN Hiç Bir Şey Yapmadınız, Yapılanları Özel Sektör Yaptı.
Bu Kadar SATTIKLARINIZ, Yetmedi mi de ATATÜRK' ün MİRASINI da Hazineye Katarak SATACAKSINIZ.
Satacak Bir şey Kalmayınca NEYİ SATACAKSINIZ?
Siz Satmaktan Başka Bir Şeyden Anlamaz mısınız?
Keşke Bira da SATMAK Yerine, YAPMAYI Deneseniz.
Saygılarımla

Avatar
D 2018-10-12 00:37:05

Bunca yıldır dimdik ayaktaydı 16 sene böyle bir şey yoktu şimdi niye onuda ATA'mızın heykelleri gibi bitirmekmi niyet , nedir bu sizdeki Atatürk takıntısı . Size güzel refah bir Cumhuriyeti bıraktığı içinmidir bütün bunlar ,nedir derdiniz açık açık söyleyin yok yok vardır bunun altında bir niyet yoksa üç beş kişinin nefreti deyil bu bu bambaşka bir şey açıklayın .

Avatar
D 2018-10-12 00:41:26

Şimdide buna göz diktiler bunların niyeti CHP'yi bitirmek kızdırmak , sonrada vay senmısin laf söyleyen diye bangır bangır dönün eskilere . Nedir bu derdiniz yahu bitirin kavgayıda Ülkemiz bir ohhhh çekşin yoksa istenmiyormu huzuru bunu söyleyin efendiler.

Avatar
roja velad 2018-10-12 08:39:33

hokkabaz kafalılar bir gün gelip iktidarın fetöden dönmeci yobazlara geçeceğini anlayan gazi atatürk onun için servetinin bir kısmını chp ye bağışlamıştır.sizene adi adamlar ölüyü diriyi öptünüzde gözünüzü atatürkün mirasına mı diktiniz.unutmayın iktidardan indiğinizde aynı fetöcülerin mallarını nasıl aldıysanız sizede nerden buldun sorusu sorulup alınacak unutmayın

Avatar
YILDIRIM 2018-10-11 21:03:01

Tayyip Bey;
İSLAM da VASİYET Vardır ve İSLAM da MÜSLÜMAN Kimsenin VASİYETİNE KARIŞILAMAZ.
Size Göre Hangi Dinde VASİYETE Müdahale Edilir veya İptal Edilir?
İSLAM Dinin de İnsanların Vasiyetine Müdahale Edebilir mi?
İnsanların Vasiyetine Müdahale Edene MÜSLÜMAN DENİR mi?
Siz veya Başkası Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK' ten Daha mı DOĞRU Bu Konuları BİLİYORSUNUZ ki, İŞ BANKASI Vasiyet Olarak Bir Partiye Vasiyet Edilemez Diyorsunuz?
Yada;
İSLAM da MÜSLÜMAN VASİYETİNİ Şuraya - Buraya BIRAKAMAZ Diye Bir HÜKÜM Var mı? İSLAMDA VASİYET İPTALİ Var mı ki, Sizler Bu Vasiyeti İPTAL ETMEYE KALKIYORSUNUZ?
Saygılarımla

Avatar
bay tayyip 2018-10-12 01:06:39

IS BANKASI ATATURK UN VASIYETI HALKIMIZIN MILLETTIMIZIN BUNA LUTFEN SAYGI DUYUN CHP NIN DENETIMINDE OLMASINI ATATURK ISTEMIS LUTFEN SAYGI DUYUN

Misafir Avatar
chp nin geliri 2018-10-12 10:23:15 @bay tayyip

chp iş bankasından elde ettiği geliri Türkiyeye zarar vermek amalçalrında kullanıyor. Atatürk buna musademi ederdi len chp ye sahip çıkan cahiller.

Beğenmedim! (0)