banner58

CHP'li Şafak Pavey milletvekilliğinden istifa etti

CHP milletvekili Şafak Pavey milletvekilliğinden istifa ettiğini açıkladı

CHP'li Şafak Pavey milletvekilliğinden istifa etti

CHP milletvekili Şafak Pavey milletvekilliğinden istifa ettiğini açıkladı

15 Eylül 2017 Cuma 21:04
7817 Okunma
CHP'li Şafak Pavey milletvekilliğinden istifa etti

CHP İstanbul Milletvekili Şafak Pavey milletvekilliğinden istifa etti. Pavey yaptığı basın açıklamasında istifasına gerekçe olarak sağlık sorunlarını gösterdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.09.2017 22:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
deniz 2017-09-16 00:13:09

keske herkes senin gibi onurlu olsa guzel insan

Avatar
ruya 2017-09-15 23:30:03

cok hanimefendi basarali bir bayan yolunuz acik olsun hersey gonlunuzce olsun

Misafir Avatar
afedersiiz 2017-09-16 14:43:24 @ruya

Chp de hiç bir tane aklı selim yönetici yokmu diye çıkışmıştım geçenlerde. helal olsun hanımefendi chp nin avrupa ofis i olmasına, avrupaya ülkemizi şikayetine karşı çıkan bir çıktı,, ülkemizde terörle mücadeleye chp nin karşı çıkmasına birik arşı çıktı chp nin yanlışları için milletvekilliğinden istifa etti. HELAL olsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
????? 2017-09-15 22:00:54

???????

Avatar
?????$$$$$?????? 2017-09-15 22:01:43

???????$$$$$$$???????

Avatar
££££££££££££££ 2017-09-15 22:02:23

?????????????????

Avatar
enver 2017-09-16 00:14:39

chp deki en iyi vekillerden biriydi .Allah dan uzun ömürler dilerim .chp politikalarina dinamizm sitatikoyu degistirmeye calisan avrupa sitandartlarinda gercek sosyal Demokrat parti isteyen safak paveye saygilar .

Avatar
Tekin Baran 2017-09-16 04:36:49

TESEKKUR EDER VE SAGLIK VE ESENLIIKLER DILERIM SAFAK HANIM.

Avatar
Haydar ağırbas 2017-09-16 18:01:09

ALLAHTAN KUL HAKKINDAN KORKAN BÖYLE VEKİLLERE ACİL İHTİYAÇ VAR AKP TÜRKİYE YE EN BÜYÜK KÖTÜLÜĞÜ GETİRDİ TEK ADAM REJİMİ NEREYE KADAR HIRSIZ TECAVÜZ CU SERBEST DOLAŞIYOR ÜLKENİN HER TARAFI TERÖRİST KAYNİYE EĞİTİMDE ALT SİRALARDAYİZ DEVE SİDİGİ MAKBUL ICECEK