CHP'li Tezcan: Bize kirli bir pazarlık önerdiler

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, AKP tarafından CHP'ye belediye başkanları ile ilgili bir "pazarlık" önerisi geldiğini ancak CHP'nin bunu kabul etmediğini söyledi. 

CHP'li Tezcan: Bize kirli bir pazarlık önerdiler

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, AKP tarafından CHP'ye belediye başkanları ile ilgili bir "pazarlık" önerisi geldiğini ancak CHP'nin bunu kabul etmediğini söyledi. 

07 Ocak 2018 Pazar 19:35
CHP'li Tezcan: Bize kirli bir pazarlık önerdiler

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, "Bize kirli bir pazarlık önerdiler. 'Biz kendi işimize gelmeyen belediye başkanlarını istifa ettireceğiz, siz de istifa ettirin. İstifa etmezlerse savcılık, adliye yolu açılır' dediler" açıklamasında bulundu.

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, AKP tarafından CHP'ye belediye başkanları ile ilgili bir "pazarlık" önerisi geldiğini ancak CHP'nin bunu kabul etmediğini söyledi. CHP Aydın İl Başkanlığı'nın Atatürk Spor Salonu'nda yapılan olağan kongresinde konuşan Tezcan, "Türkiye 17 aydan bu yana olağanüstü şartlar altında yaşıyor. Türkiye'de olağanüstü hal şartları dediğimizde basit bir anayasal durumdan bahsetmiyoruz. Bir darbe ekibinden bahsediyoruz" dedi.

Beşiktaş Belediye Başkanı Murat Hazinedar'ın görevden alınmasıyla ilgili "Bu, iktidar eliyle belediye başkanlarına kumpas kurma planıdır" yorumunda bulunan Tezcan, "Biz bu kumpasa ortak olmayacağız. Belediye başkanlarımızı size yedirmeyeceğiz. Bize kirli bir pazarlık önerdiler. 'Biz kendi işimize gelmeyen belediye başkanlarını istifa ettireceğiz, siz de istifa ettirin. İstifa etmezlerse savcılık, adliye yolu açılır' dediler. Biz buna ortak olmadık çünkü belediye başkanlarımızın verilmeyecek bir hesabı yoktur. Belediye başkanlarını görevden almak halkın iradesine kumpas kurmaktır" ifadelerini kullandı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.01.2018 19:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
pisko 2018-01-07 20:52:17

söylenecek hic birsey kalmamis ülkemden soguttunuz bu nasil tezgah yahu yaziklar olsun tehtit üzerine tehtit olmaz olsun

Misafir Avatar
adı saklı 2018-01-08 09:10:20 @pisko

bak sen bu yazı sanadır. Siz AHLAK anlayışınız farklı çalmak, hakaret edip tehdit etmek ne zamandan bezi Ahlak oldu. Anladık senin ana, baban, iraden öyle Ahlakıdır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bak SEN 2018-01-08 08:15:36 @pisko

chp AHLAKSIZ diyor AKP ye! buna halk ne der? ahlaksızlığın baş mimarı kendileridir. vah vaah . batmışlık, boğulmuşluk, çirkeflik içinde olan biri namuslu dürüst çalışkan vatansever birine ahlaksız diyor. buda büyük bir ahlaksızlık . e ne diyeyim. halk var, adalet var, ilahi adalet var bunarın hesabını soracak.

Beğenmedim! (12)
Avatar
vatan savunmasipazar mazar dinlemez 2018-01-07 21:17:33

tezcan bey dogrulari konusuyor

Misafir Avatar
SİSİ VE KILIÇDAROĞLU 2018-01-08 08:52:34 @vatan savunmasipazar mazar dinlemez

‘Mısır için Kudüs, İsrailin başkenti
Filistinin yanında gibi gözükmeye çalışan Mısırın darbeci lideri Sisinin ikiyüzlü tutumu ifşa oldu. Telefon görüşmeleri basına sızan Mısırlı istihbarat subayı, Kahire yönetiminin Kudüsü İsrailin başkenti olarak gördüğünü itiraf etti.***************işte Diyet borcu olanların ne ihanetlere girdiği ortada. KILIÇDAROĞLU bu chp genel başkanlığı koltuğunun diyetini nasıl ödeyecek? yalan, ifitra , Türkiyeyi ihbar, şikayet etmekle, yatırımları engellemekle falan. yoksa bu diyet borcunu ödetmeden durmaz o faşist emperyalizim. anladıkmı ? chp aan dolu .

Beğenmedim! (7)
Avatar
adalet istiyoruz 2018-01-07 21:19:22

ne bu ya khk ile keyfi yasalar cikartiliyor meclis e milli iradaye kumpas derhal son bulsun

Avatar
ölümüne chp ölümüne atatürk ölümüne 2018-01-07 21:23:08

Üniversite Diplomali Hocamiz Kilicdaroglu nu baronlara karanlik güclere yedirtmeyiz ölümüne Kilicdaroglu

Avatar
Aydin cevabini aldinmi ?? 2018-01-07 22:21:07

Bazı utanmazlar, bazı reziller, Atatürk’ün Kurduğu Cumhuriyet Halk Partisi ile terör örgütlerini, PKK´yı, FETÖ´yü yan yana getirmeye çalışıyorlar. Bu köpek havlamasıdır başka bir şey değildir. İt ürümesidir. Bunlara anladıkları dilden cevap vereceksin.” diye konuştu.

Avatar
Aydin savcilar seninle acilen 2018-01-07 21:16:12

ilgilenmeli

Misafir Avatar
ege 2018-01-08 08:18:44 @Aydin savcilar seninle acilen

Kardeşlerim chp de bir kaç belediye var bataklık gırtlağa kadar diz boyunu çoktan geçmişler. ve bu bataklıklarıda chp genel başkanıları savunuor. düşünün aslında düşünmek bile istemiyoruz ama bir düşünün chp hükümet olursa Türkiye diye bşe kalırmu Allah aşkına? kalmaz vAllahi. bunlar bir iki ayda ülkeyi elden çıkartırlar. Yunaistan iflasını istemiştiya bir ara chp Türkiyenin iflasınısını ister. aman kardeşler. cho den uzak durun.

Beğenmedim! (7)
Avatar
KANDIRILDIK ALDATILDIK KULLANILDIK 2018-01-07 22:37:35

https://www.youtube.com/watch?v=W5rcakt0urI

Avatar