CHP'li Tezcan’dan Bahçeli’ye sert yanıt!

9. kez Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı seçilen Devlet Bahçeli kurultayda yaptığı konuşmada CHP'ye yönelik eleştirilerde bulundu. Bahçeli'nin bu sözlerine parti sözcüsü Bülent Tezcan çok sert yanıt verdi.

CHP'li Tezcan’dan Bahçeli’ye sert yanıt!

9. kez Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı seçilen Devlet Bahçeli kurultayda yaptığı konuşmada CHP'ye yönelik eleştirilerde bulundu. Bahçeli'nin bu sözlerine parti sözcüsü Bülent Tezcan çok sert yanıt verdi.

18 Mart 2018 Pazar 18:26
CHP'li Tezcan’dan Bahçeli’ye sert yanıt!
Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aydin. 2018-03-18 18:48:21

Soytarı.hayatinda bir kere hdp yi elestirdinmi.konusur tabi bahçeli.desene ulan hdp ye niye hazine yardımı yapiyorsunuz

Misafir Avatar
güven_ce 2018-03-19 09:26:58 @Aydin.

chp li tezcan ülkeyi bölmeye çalışanların başında hdp destekçileride sizsiniz. siiiiiiz. numaradan laga luga yapmayın hiç. ülkemizi satmayaçalışan sizler, zarrab davasında Türkiye ceza alsın diye ABD ye çuvallarla sahte evrak taşıyan siz değilmisiniz*
ya gidin beee. mit tırları üzerinden ülkemizi uluslararası alanda suçlu göstermek isteyen siz değilmisiniz?
yahu susun susun . susmayacaksınız biliyoruz ama halk olarak sizi sandığa gömeceyizzz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
izmirli 2018-03-19 09:21:00 @Aydin.

Chp saldırıyor. bu ülkenin öz evlatlarına, bu ülkenin beyin takımına saldırıyor. chp saldırıyor sırayla akp ye saldırıyor, mhp ye saldırıyor. dikkat ettiizmi hiç pkk ya saldırdılarmı?
hiç hdp ye saldırdılarmı? hiç iyi partiye saldırdılarmı?
eeee chp, hdp, pkk , iyi parti bunların hepsinin patronıu ABD dir. bizde halk olarak chp, hdp, iyi parti bunlara oylarımızla tokadı PAAAAAATLlatacağız.

Beğenmedim! (0)
Avatar
YILDIRIM 2018-03-18 18:52:37

Sn Bahçeli;
24.02.2014 Tarihinde İstanbul Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliğini ziyaretinde! !
AKP iktidarın 11 yıllık uygulamaları sırasında iki tane önemli görevi olmuştur! !
Bunlardan bir tanesi, Türkiyeyi bölünmeye götüren demokratik açılım sürecidir! !
Öbürü de bölünmüş yoldur.” demişti! !
MHP nin ve Sn Bahçelinin Kendi deyimiyle, TÜRKİYE yi BÖLENLERLE Olmasından Daha Doğal Ne Olabilir ki! !
Bu İTTİFAK = KOALİSYON Bahçeli Milliyetçiliği, O Milliyetçilik te, Sn Erdoğan ın AYAKLARININ ALTINDA! !
Saygılarımla.

Avatar
RRRRRR 2018-03-18 23:44:24

BAHCELELI DENEN ZIBIDI VATAN HAINI MHP AKPE NIN GÖTÜNÜN KENARI PI KURULARI ÜLKEYI BITIRDINIZ ALLAH HEPINIZIN BELASINI VERSIN

Misafir Avatar
EEEEY YÜCE TÜRK HALKI 2018-03-19 09:24:22 @RRRRRR

bazı geri zekalılar AKP ye ve MHP ye vatan haini diyorlar! siz ne diyorsunuz? ben vatandaş olarak Türkiyenin en milli ve yerli partisi olan akp ve mhp görüyorum. diğerleri hepsinin ipi başkalarının elinde. teröristten yanalar, ABD den yanalar, israilden yanalar. ee bu halk elbet vatanına sahip çıkacak .

Beğenmedim! (0)
Avatar
RRRRR 2018-03-18 23:53:14

ULAN ANASI BELLI BABASI YÜZELLI BAHCELI CUMHURIYETIN TÜM KAZANIMLARINI AKPE SATMADIMI IBINE ÜLKEYI MAHVEDDINIZ HALA CHP YE MI CATIYORSUN VATAN HAINLERI SIZI CHP BE BU HALKIN YANINDADIR PIC KURUSU BAHCELI

Avatar
cCc 2018-03-19 05:10:05

"- Kayıp olduğu açıklanan 107 bin silahı neden toplatmadınız?..- 2 milyon 537 bin ölü seçmeni neden dirilttiniz?..- Hiç olmayan seçmenleri nasıl ihdas ettiniz?..- Kullanılacak olandan çok fazla, (500 milyon adet) seçim zarfını neden bastırdınız?..- Oy pusulaları neden mühürsüz?.."