banner87

CHP'li Yılmaz'dan sert tepki: Hesabın benim önümü kesmek!

Öztürk Yılmaz disipline sevkinin ardından basına değerlendirmelerde bulundu.

CHP'li Yılmaz'dan sert tepki: Hesabın benim önümü kesmek!

Öztürk Yılmaz disipline sevkinin ardından basına değerlendirmelerde bulundu.

09 Kasım 2018 Cuma 11:55
CHP'li Yılmaz'dan sert tepki: Hesabın benim önümü kesmek!

CHP Ardahan Milletvekili  Öztürk Yılmaz Meclis'te basına açıklama yaptı. Yılmaz açıklamasında CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nu isim vermeden sert sözlerle hedef aldı. 

Yılmaz'ın açıklamasından satırbaşları şöyle;

Benimle ilgili yapılan bütün disiplin soruşturması hukuksuzdur, derhal geri çekilmelidir.

Ne acıdır ki bir Atatürkçü'ye bu zülüm reva görülmektedir. Atatürk'ün huzuruna nasıl çıkacaksınız. 

Beni AKP'nin sözcüsüne kurban ettin. Unutma Allah büyüktür, biz ona inanıyoruz. Nasıl ki kutsal değerlerimize sahip çıkıyorsak, CHP'yi de savunacağız

Çünkü sen istiyorsun ki ben gideyim. Çünkü benim bir çalışmam olduğunu biliyorsun. Genel Başkanlık için bir çalışmam olduğunu biliyorsun. Hesabın benim önümü kesmek. Hesabın beni parti dışına itmek, beni şeytanlaştırmak

Tarih bunları yazacak. Sen Atatürk'ün huzuruna çıktığında sana cevabı halk verecek. Her yerde bir Öztürk Yılmaz ile karşılacaksın. Bu toplum bunları affetmeyecek. 

Biz inançlı insanlarınız, inancımız halkımıza olan güvenimizden ve Allah'a olan güvenimizden geliyor.

Bana bunu layık görenleri Allah koymayacak. Ben bir dua edeyim, "Yeri gökleri ve bütün mahlukatı yaratan Allah. Herşeyi gören yüce Allah'ım sen bana bunları reva görenleri zulmet

Ben Musul'da esir olup döndüğümde birşey istemedim. Ama siz aşağılık bir işe imza attınız.  Göreceksiniz defolup gdeceksiniz.

İstifa etmiyorum. Ne yaparsan yap istifa etmiyorum. Ben bu partiye "Gel Öztürk diye gelmedim, git demeyle gitmeyeceğim. Rezil ol kepaze ol!" 

Hepinize saygılar sunuyorum 

Gerçek Gündem

Ayrıntılar geliyor... 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köylü 2018-11-09 12:13:23

namaz dinini emevi araplar icat ettiler eğer türküm diyenler gerçekten türklerse ezanı türkçe okurlar ama değiliz diyorlarsa arapça okusunlar adam doğru söylemiş türkçe okunsun ingilizce okunsun hiç sakıncası yok

Misafir Avatar
ülkücü aydın 2018-11-10 09:51:06 @köylü

bu köpek suratlı çakal TÜRK'mü sence?anlamayacak kadar dallamamısın?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
islam hak dindir.. 2018-11-09 18:56:02 @köylü

siz müşrik oldunuz..bunu diyenler müşriktir..müslüman olamaz..
tövbe edin..yoksa cehenneme gidersiniz.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
köylü --------arkadas 2018-11-09 12:21:33 @köylü

cok haklisin fakat Ezan bütün dünya devletlerinde yüzyillardir arapca okunur ve böylece beynelminel bir anlam kazanmistir. Bu yüzden ezanin arapca okunmasi dogru ! Memleketimizin daha büyük sorunlari varken bunlarla ugrasmak yersiz ! ekonomik kriz varken ezani ve andimizi gündeme getiren tayyip, amac belli!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kesin İhraç Edilmeli! 2018-11-09 13:50:56

Bu adam bence yanlış yolda ve çok agresif.Açıklamaları partiye zarar veriyor.Kılıçdaroğlunu eşleştirmek ayrı hakaret etmek ayrı.Kesin ihraç edilmeli.

Avatar
aytekin 2018-11-09 12:52:56

la bi sittir git...
özenle secmisler denyoyu aklince öztürk ismi olunce biz türkler tongaya basacagiz, ahmet türk kilikli kripto yavsak...baykalin cerkez cetesi zati bi bok yedi teyyoyu basa getirdi,ince,eklemetin boklari halen kurumadan simdi sanami görev verildi yirtik dondan firlaman icin

Avatar
birbilen 2018-11-09 12:54:40

fasulye de kendini nimetten sayarmış,sen kim chp ye genelbaşkan olmak kim kişi kendin bilmeli.

Avatar
toprak 2018-11-09 13:57:46

koku chp lı olmayanı partıye alırsan bunlarıda yasarsın. ama burada bır oyun var.cumhurbaskanı ne demıstı, kılıçtaroğlu chp den gıtmeli artık demıstı. oyun vaaaaarrr.

Avatar
veli 2018-11-09 14:41:47

hersey bitti ezan kaldi ya millet ac ekmek dedinde kis kapida hele su dogal gaz kulanmaya baslayin ay sonunda fatura gelsin gorun o zaman her sey ates bahasi gundem degistirmek icin yapilan bir olay kendiside cok iyi biliyorki genel baskan olamaz hikaye amerika ne isterse turkiyede o olur bir ulke tam bagimsiz olmayinca iste boyle sudan islerle ugrasirsiniz hadi kolay gelsin

Avatar
O kadar da değil! 2018-11-09 13:54:39

Atatürkün huzuruna çıkma önemli değil.Allahın huzuruna çıkak önemli.Ezan nevrensel bir mesajdır davettir.Orjınali Arapça olmak zorundadır.Arapları sevmeyelim tamamda bunun intikamını Mensup olduğun İslamdan çıkarmayalım.Tek parti döneminde yapılanların hepsi doğru diye bir şey yok.Epeyde yanlışlıklr olmuştur.Her şeye toptan sahip çıka anlayışı bizi yine yanlış yapmaya iter.

Avatar
Akk partinin Truva Atı gibi 2018-11-09 16:54:21

Bu adam böyle bir zamanda Türkçe Ezan çağrısı yapıyorsa bence provakatördür,fitnedir,fesattır.Chp ye en büyük zarardır.Chp bu adamı iyi araştırsın.Truva atı gibi açıklama bu.Kesin ihraç edilmeli.