CHP lideri '49 mükerrer imza' skandalında ilk kez konuştu

CHP'nin 3-4 Şubat'ta gerçekleştirdiği 36'ncı Olağan Kurultayı'nda '49 mükerrer oy' krizi yaşandı. CHP Genel Başkanlığı için Kemal Kılıçdaroğlu ve Muharrem İnce yarıştı. Muharrem İnce adaylık için 166 delegenin imzasını Divan Başkanlığı'na verdiğini öne sürdü. Divan ise İnce'nin sunduğu imza listesinde 49 delegenin imzasının mükerrer olduğunu açıkladı. İnce listesinde mükerrer imza olmadığını iddia ederken CHP lideri Kılıçdaroğlu bu imzalardan feragat ettiğini açıkladı. Bu sayede Kurultay'da Muharrem İnce ve Kemal Kılıçdaroğlu yarıştı. 

CHP lideri '49 mükerrer imza' skandalında ilk kez konuştu

CHP'nin 3-4 Şubat'ta gerçekleştirdiği 36'ncı Olağan Kurultayı'nda '49 mükerrer oy' krizi yaşandı. CHP Genel Başkanlığı için Kemal Kılıçdaroğlu ve Muharrem İnce yarıştı. Muharrem İnce adaylık için 166 delegenin imzasını Divan Başkanlığı'na verdiğini öne sürdü. Divan ise İnce'nin sunduğu imza listesinde 49 delegenin imzasının mükerrer olduğunu açıkladı. İnce listesinde mükerrer imza olmadığını iddia ederken CHP lideri Kılıçdaroğlu bu imzalardan feragat ettiğini açıkladı. Bu sayede Kurultay'da Muharrem İnce ve Kemal Kılıçdaroğlu yarıştı. 

12 Şubat 2018 Pazartesi 16:34
CHP lideri '49 mükerrer imza' skandalında ilk kez konuştu

KILIÇDAROĞLU İLK KEZ KONUŞTU

Mükerrer imza tartışması yaşanırken İnce bütün televizyonların haber bültenlerine katıldı, konuştu fakat CHP lideri Kılıçdaroğlu bu konuda hiçbir açıklama yapmadı. Kılıçdaroğlu, mükerrer imza krizine dair ilk kez konuştu.

'MÜKERRER İMZA AHLAKİ DEĞİL'

CHP lideri mekerrer imza vermenin ahlaki olmadığını belirterek; "Biri çıkar, “Oyumu şuna veriyorum” der ve verir. İki tarafa imza atmak hiç ahlaki değil. Geçen kurultayda da Muharrem Bey’e imza verenler vardı. Hiç kimse “niye imza verdin” diye sormadı kendilerine. Ya da biz “hadi bunları partiden atalım” diye bir şey düşünmedik. Ortaya çıkan tabloya ahlakilik temelinde bakıyorum. Dolayısıyla bunun üzerine öncelikle düşünmesi gereken o arkadaşlarımız" dedi.

O ADIM MYK'DA TARTIŞILACAK

CHP lideri 'mükerrer imza verenlere yaptırım uygulanacak mı?' sorusuna ise "Henüz, “nasıl bir adım atılacak, hatta atılacak mı?” diye bir kararımız yok. MYK’da tartışılır, bir karara bağlanır" ifadelerini kullandı.

'LÜTUF DEĞİL, DEMOKRASİYE İNANÇ'

Kılıçdaroğlu, '49 mükerrer imzanın' diğer aday İnce'ye yazılması talebi için de, "Önce şunu söyleyeyim: Hiç tereddüt etmedim bu kararımı alırken. Dolayısıyla bir lütuf değil, demokrasiye duyduğum inanç. Bir şekilde ortaya çıkmış bir sorunu vakit geçirmeksizin Sayın İnce lehine çözerek tartışmayı sonlandırmak istedim. Kurultayın o aşamasında Sayın İnce’nin genel başkanlık yarışına girmesini engelleyecek bir sonucun çıkması doğru olmazdı. Bu sayede arkadaşımız tartışmasız bir şekilde genel başkanlık yarışındaki yerini alabildi. İkincisi, gerekçesi ne olursa olsun bir delegeyi, divan önünde imza tercihini açıklamak zorunda bırakmayı da doğru bulmadım" dedi.

SAHTECİLİK Mİ VAR?

3 Şubat'ta gerçekleşen Kurultay'da Divan Başkanlığı'nın belirlediği 49 mükerrer imza listesi ortaya çıktı. Listede ismi bulunanların çok az bir kısmı mükerrer imza verdiğini kabul ederken, bazı delegeler de 'kesinlikle mükerrer imza vermediklerini, imzalarını Kılıçdaroğlu'na verdiklerini' ifade ettiler. Bu isimlerden bazıları imzalarının 'taklit' edildiğini iddia ederek 'hukuki yollara başvuracaklarını' belirttiler.

İŞTE DİVAN BAŞKANLIĞI'NIN BELİRLEDİĞİ İDDİA EDİLEN 49 MÜKERRER İMZA LİSTESİ...

Bu listede adının olduğunu öğrenen bazı CHP delegeleri sosyal medya hesabından isyan etti. CHP Kadıköy delegesi Nilüfer Daşdelen, imzası CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu desteklediğini belirterek şu paylaşımı yaptı:

İsmini vermek istemeyen bir başka CHP delegesi, bir İlçe Başkanı da Kılıçdaroğlu'na imza verdiğini belirterek şu açıklamayı yaptı:

CHP'nin 36'ncı Olağan Kurultayı'nda asıl yarış Parti Meclisi(PM) seçimlerinde yaşandı. CHP liderinin yayınladığı Anahtar Liste büyük oranda PM'ye girdi. CHP Kadıköy İlçe Gençlik Kolları Başkanlığı'nı kaybeden Pınar Uzun da Kılıçdaroğlu'nun listesinde yer buldu. Pınar Uzun'un Kadıköy Belediyesi'nde taşeron işçi olarak çalıştığı öğrenildi. uzun'un taşeron işçiliği bırakacağı iddia ediliyor.

Uzun'un isminin 49 kişilik mükerrer imza listesinde olduğu da dikkatlerden kaçmadı. 


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.02.2018 19:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aç gözlerini 2018-02-12 21:48:35

Bu memlekette bütün siyasetçiler sayın Kemal Kılıçtaroğlu gibi dürüst ve ahlaklı olsalardı bu ülke Cennet olurdu.Komşu ülkeler huzurlu ve yaşanılır olurdu.Ne hırsızlık,ne yolsuzluk,ne ihaleye fesat karışır,nede rüşvet olurdu.Bakanlar ahlaklı olsalardı kimsenin önüne yatmazlardı.Ensar vakfında tecavüz edilen bu ülkenin çocukları bir aile bakanının bir kereden bir şey olmaz ahlaksızlığına maruz kalmazlardı.Askerlerimizin kafasına çuval geçirilmezdi.Süleyman şah türbesi ni alıp kaçmazlardı.Ülkenin bir numaralı düşmanı tererüst fetö tarafından aldatılmazlardı.Daha neler neler fakat bu arada muharrem ince nin genel başkan olmamasına sevindim çünkü daha dereyi görmeden paçayı sıvadı.Myk yı kople değiştireceğim ler iftiralar,karalamalar ve terbiyesizlikler sayın incenin rezil rüsva olmasına sebep olmuştur.Sayın ince iç yüzünü göstererek güvenilmeyen bir siyasi olduğunu ispat etmiştir.Malesef kendi geleceğine kendi eli ile taş koymuştur.

Misafir Avatar
Hep Birlikte Türkiye kenetlenmeli 2018-02-13 00:11:56 @aç gözlerini

artik CHP zamani ekonomi ortada millet aç aç millet borç batağinda ulkemizde 30 milyon yardima muhtaç Aile var deniliyor asgeri ücretli emekli memur çiftci perişan yeter artik akp ye 16 sene sans tanindi bir turlu gelemeyen istikrar hep ayni hikaye eti samani ithal eder olduk

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
500 ton domuz eti ithal ettin mi ? etmedin mi ? 2018-02-13 00:09:34 @aç gözlerini

Yaşar Okuyan | 500 ton domuz eti ithal ettin mi ? etmedin mi ?
https://www.youtube.com/watch?v=nOrbpRXAmO8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Avrupa bizim neyimizi kıskanıyor 2018-02-13 00:08:26 @aç gözlerini

Dr. Fatih Erbakan ''Avrupa bizim neyimizi kıskanıyor''
https://www.youtube.com/watch?v=btD9Ip66Nxk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oylarimiz CHPye 2018-02-13 00:07:27 @aç gözlerini

sehitligimizi goze alarak vatanimizi namusumuz gibi evladimiz gibi koruycaz yurdumuz asla bolunmeyecek ulkemiz masonlarin yeni dunya duzeninede oyuncak olmuycak ayrica islambirligi bop projesinin bir parcasi masonlarin arzusu ulus devletleri irklari ortadan kaldirmak buna asla izin vermiycez vatanimizi sonuna kadar savunucaz sorgulayan insan yanilmaz dinle insanlari kandiramazsiniz herkes bir gun uyanir

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bizler sagilcak koyunmuyuz 2018-02-13 00:06:27 @aç gözlerini

cumhurbaskanina ortulu odenek basbakana ortulu odenek denetleyen yok bu paralar nerelere harcaniyor hesap verin luks arabalar luks ucaklar kislik saray yetmedi yazlik saray ali babanin ciftligi gibi khk ile istedikleri yasalari cikartsinlar vatandas sagilcak inek demi ekmek makarna yesin saray in ziyafet sofrasini gorunce canimiz cekiyor vergi paralarimiz nerelere harcaniyor ?? gelir dagilimi arasinda ucurum var yeter ya kanimizi iligimizi emdiginiz sizlerin cani can bizlerin patlicanmi ??? zarrab in rusvet verdigi bakanlar yargilanmiyor pes valla dunyanin neresinde bunun ornegi var OKLUK'TA BİR SARAY YÜKSELİYOR Cumhurbaşkanlığı Yazlık Yerleşkesinin Ayrıntıları İlk Kez Orta Çıktı https://www.youtube.com/watch?v=CMXs7jSyKvQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şanş YAY burcuna geçti.. artik CHP zamani 2018-02-13 00:04:35 @aç gözlerini

artik kiliçdaroğlu zamani hepimiz doyasiya et yiyecez ekmek makarnaya son gel anam gel CHP ye gel milli yerli partine destek ol sahip cik hak hukuk adalet icin yunanlilarin isgal ettigi ege adalarimiz icin vatanin icin CHPye sahip cik

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-13 00:02:08 @aç gözlerini

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mersinli Vatandaştan AKP'ye Ders Nitelğinde TEPKİ 2018-02-13 00:01:36 @aç gözlerini

https://www.youtube.com/watch?v=MIQgT8j33Zg

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deniz 2018-02-12 21:03:00

Ulan yukardaki yorumlari yazan hiyarlara cevap. Bir ulkede eger hak, hukuk,adalet, Demokrasi cökmus ise onun yerine hirsizlik, rusvet, terör, issizlik, ekonomi, egitim, saglik, cökmus ise o zaman ben akliniza sasarim. Gidicisiniz ey Erdogan ve kuklalari.

Avatar
EYY AKP 2018-02-12 23:56:37

incirlik ve malatya kurecikdeki kalkani neden kapatmiyorsunuz??? afrinde askerlerimizin hayati tehlikede amerika incirlikten yardim etmeye devam edebilir veya ediyor malatya kurecik kalkani incirlik derhal kapatilsin oyle bos bos eyy amerikayla olmuyor icraat lazim icraat

Avatar
chpli 2018-02-12 16:46:12

hadi kemal as o sahtekarların hepisini. sana baş kaldırmak nedir, seni kandırmak nedir görsünşer. arkanda nede olsa ABD var korkma. seni gidi sinsi ajan seniii. bu chp den seni atacağız kemal kurtuluşun yok.

Misafir Avatar
chp kiliginda vatan partili 2018-02-13 00:13:30 @chpli

trol cok ayipsin sen kimi kandiriyorsun ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2018-02-12 18:28:57 @chpli

bu adamın hayatı baskı zulüm. şimdide imzacılara saldırıyor. ee chp bu her türlüsü var. artık. yani chp den bir cacik olmeeeezz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Seçmen sana katılıyorum 2018-02-12 17:51:09

Ana muhalefet bile olamaz bu ABD uşakları.Tayyip kevgire çevirdi bunları diye kızıyordum,şimdi az bile yapmış bu uşaklara diye kendime kızıyorum

Misafir Avatar
o 2018-02-13 00:15:05 @Seçmen sana katılıyorum

1 Trol

Beğenmedim! (1)
Avatar
Seçmen 2018-02-12 17:19:48

Rahmetli dedem ve babam (ki 4 sene Chp İl başkanlığı yapmıştır) da dahil başka bir partiye oy vermedik.Benim ve ailemin oylarıyla ordasınız Kemal bey..Pkk sözcülüğünden medet umar hale geldin ve Chp çınarını kurutmak üzeresin...

Misafir Avatar
o 2018-02-13 00:14:20 @Seçmen

1 Trol

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmak 2018-02-12 17:23:46

Kurmay sb.mısın sen ki Afrin.e girilmesin diyorsun Kemal bey?Bu harekat piknik yapılsın diye mi icra ediliyor?Karargah bunu bilmiyor sen biliyorsun he?Siyaset üretemeyince öyle saçmalıklara başladınız beyler..

Avatar
Terbiyesiz Deniz 2018-02-12 23:01:07

Cocuğum senin yaşından fazla benim bu partiye hizmetim var.Bu ağız,bu üslup yeni chp.nin üslubuysa kolay gelsin..

Misafir Avatar
sen chp yi 2018-02-13 00:16:37 @Terbiyesiz Deniz

loli pop mu sandin habire saldiriyorsun ???

Beğenmedim! (0)