CHP lideri AKP-MHP ittifakının oy oranını açıkladı... 'Anketler önümüzde bu seçimleri biz kazanacağız'

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin Merkez Yönetim Kurulu (MYK) toplantısında AKP-MHP ittifakının oy oranını açıkladı. Kılıçdaroğlu, “Anketler önünüzde. Baraj ittifakı yüzde 43.5’i gösteriyor. Bu seçimi biz kazanacağız yeter ki hata yapmayalım" dedi. 

CHP lideri AKP-MHP ittifakının oy oranını açıkladı... 'Anketler önümüzde bu seçimleri biz kazanacağız'

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin Merkez Yönetim Kurulu (MYK) toplantısında AKP-MHP ittifakının oy oranını açıkladı. Kılıçdaroğlu, “Anketler önünüzde. Baraj ittifakı yüzde 43.5’i gösteriyor. Bu seçimi biz kazanacağız yeter ki hata yapmayalım" dedi. 

27 Mart 2018 Salı 11:00
CHP lideri AKP-MHP ittifakının oy oranını açıkladı... 'Anketler önümüzde bu seçimleri biz kazanacağız'

CHP Genel Başkanı Kemal KılıçdaroğluAnketler önünüzde. Baraj ittifakı yüzde 43.5’i gösteriyor. Bu seçimi biz kazanacağız yeter ki hata yapmayalım. Anayasa, iç tüzük ve seçim kanunlarında yapılan değişikliklerde Meclis’te uzlaşma aranması gerekirdi. Ama AKP Anayasa, iç tüzük ve seçim kanunlarıyla ilgili bugüne kadar bizimle uzlaşma aramadı. Torba kanunda, uluslararası anlaşmalarda uzlaşma arıyorlar" ifadesini kullandı.

"Bizden anlayış beklemesinler, bizimle müzakere etmeleri gereken yerde etmediler" diyen Kılıçdaroğlu, "Onlara seçim güvenliğiyle ilgili düzenlemenin bir bedeli olduğunu hatırlatın. Bundan sonra bu tavırlarından dolayı uzlaşma yok. Bu üç ana meselede kiminle uzlaştılarsa onunla çıkarsınlar kanunları. CHP’nin önerilerini sunun, olumlu katkı yapın ama uzlaşma olmayacak. Siz de en sert muhalefeti yapacaksınız. Süre sorunu iktidarın sorunudur" diye konuştu. 

Kılıçdaroğlu şöyle devam etti: 

"Seçim güvenliğiyle ilgili tartışmalar, bizi umutsuzluğa sürüklemedi. Tam tersine partililerimizi kamçıladı. AKP kendi silahıyla vuruluyor. Onlar seçim güvenliğini ihlal ederek fayda ummuşlardı ama düzenlemeye kendi tabanlarından dahi tepki var. Seçim güvenliği tartışmaları nedeniyle Genel Merkez'e birçok telefon geliyor. Arayan vatandaşlar ‘Gerekirse oyumu Erzurum’da, Diyarbakır’da kullanırım. Bize de görev verin. Türkiye’nin öbür ucuna gider sandıklara sahip çıkarım’ diyorlar.” 

Öğrenildiğine göre Kılıçdaroğlu Doğan Grubu’nu satışına ilişkin “Elbette olumsuz bir gelişme. Bin tane güçlük çekiyorduk, binbir oldu. Hepsini yenmeden bu seçim kazanılamaz. Biz bu seçimi kazanacaksak Doğan Grubu’ndaki el değiştirmeyle kaybetmeyiz. Önemli olan kendine ve örgütüne güvenmek. Hayır bileşenleriyle diyoluğu sürdürmek. Seçimde Yüzde 60 alacak etkinliği gösterdikten sonra grubun kimde olduğu fark etmez” dedi.

CHP’nin bağımsız bir kuruluşa son yaptırdığı ankete dikkat çeken Kılıçdaroğlu, “Anketler önünüzde. Baraj ittifakı yüzde 43.5’i gösteriyor. Bu seçimi biz kazanacağız, yeter ki hata yapmayalım” ifadelerini kullandı.

AKP ve MHP’nin ittifak düzenlemesinde yer alan seçim güvenliğine ilişkin maddelere dikkat çeken Kılıçdaroğlu, “Seçim güvenliği ile ilgili tartışmalar, bizi umutsuzluğa sürüklemedi. Tam tersine partililerimizi kamçıladı. AKP kendi silahıyla vuruluyor. Onlar seçim güvenliğini ihlal ederek fayda ummuşlardı ama düzenlemeye kendi tabanlarından dahi tepki var” diye konuştu.

Anayasa, iç tüzük ve seçim kanunlarının Meclis’ten “uzlaşma” yoluyla geçmesi gerektiğini söyleyen Kılıçdaroğlu, “AKP ile anayasa, iç tüzük ve seçim kanunudaki tavrından dolayı uzlaşma yok. Bu üç ana meselede kiminle uzlaştılarsa onunla çıkarsınlar. Seçim yasalarında CHP’nin önerileri sunulacak ama uzlaşma olmayacak. Siz en sert muhaletefi yapacaksınız” talimatı verdi.

Toplantıda ekonomi her geçen gün kötüye giderken, ekonomi ve sosyal politikalar ile birlikte CHP’nin çözüm önerilerinin halka ayrıntılı şekilde anlatılması kararı alındı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kemal 2018-03-27 12:06:48

Kılıçdaroğlu yüksek söylemiş.Akp%38 ve Mhp %3.5

Misafir Avatar
Herseybos nikli kilicdaroglu 2018-03-27 23:30:48 @kemal

bop esbaskani degil cicim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
duyan duymayana söylesin 2018-03-27 23:29:32 @kemal

çağın hastalığı obezlik
obez troller kılıçdaroğlunu baklava sanip saldiriyor
obez olmak çok tehlikeli. ABD de cok obez var fast food sakin yemeyin baklava az yeyin oyunuzu kilicdarogluna verin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKKK kaaaaat tehlike var! 2018-03-27 23:26:44 @kemal

obez troller kilicdaroglunu lolipop sekeri veya baklava sanip saldiriyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cagin hastaligi obezlik 2018-03-27 23:25:24 @kemal

troller kilicdaroglunu baklava sanip saldiriyor imdattt

Beğenmedim! (0)
Avatar
Herseybos 2018-03-27 11:10:31

Sen hicbirsey kazanamazsin cünkü senin icin cizilmis sinirlar var ve sana verilmis bir görev var.Sen kürtlerin güclü örgütlenmesinin önüne konulmus bir odunsun cünkü sen devsirilmis katliamlara ugramis dersim halkinin yüzkarasi kemalist sistemin isbirlikci hainisin.Sen hicbir bok kazanamazsin sana bicilen deger bir hictir en sonunda tarihin cöplügüne gideceklerdensin.

Misafir Avatar
duyan duymayana söylesin 2018-03-27 18:25:23 @Herseybos

çağın hastalığı kılıçdaroğlu. çok tehlikeli. ABD den gelmiş. insanları intihara ve cinayete sürükleyen bir hastalık yayıyor.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
DİKKKK kaaaaat tehlike var! 2018-03-27 18:24:59 @Herseybos

çağın hastalığı kılıçdaroğlu. çok tehlikeli. ABD den gelmiş. insanları intihara ve cinayete sürükleyen bir hastalık yayıyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Terbiye ve akıl NERDE 2018-03-27 17:13:59 @Herseybos

Sen Cumhurbaşkanlığı koltuğunu işgal eden zat sen gayri millisin. Sen işgalcisin işgalci. 2019'da bu ülkenin kadınları seni oradan indirecekler" dedi.***************terbiyesiz ve akılsız birinin ancak diyebileceği sözü CHP genel başkanı söylüyor. bende halk olarak diyormumki bu ülkenin benim gibi yüzde elli ikisi cumhurbaşkanına oy vermiş. nasıl işgalci oluyor? utanmaz adam. ahlak kontrolu yapılması lazım bu zivanadan çıkan adama.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Kılıçdaroğlu sen Afrinin işgalcisi pyd lisin 2018-03-27 17:11:23 @Herseybos

Kılıçdaroğlu'ndan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a ağır hakaretler: Sen işgalcisin işgalci

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yüzde yüz Kılıçdaroğlu... 2018-03-27 15:39:58 @Herseybos

bir anket yapılsa Türkiyeden en büyük yalancı kim diye. Kılıçdaroğlu birinci.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
daha sert BAK SEEEENNNN 2018-03-27 13:38:47 @Herseybos

yani insanlık dışınında dışında bir muhalefet. zaten şimdiye kadar yaptığınız muhalefet insanlık dışıydı. ihanet, hakeret, tehdit, tahrik, düşmanla işbirliği... her türlü insanlık dışı söylem ve eylem içinde oldunuz kemal bey. başka ne olabilir acaba?
inan olarak aklıma gelmiyor ama göreceğiz?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
KEmö 2018-03-27 13:36:48 @Herseybos

kemö rüyada

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
hu huuuu KEmöööööööööööööö 2018-03-27 13:36:19 @Herseybos

KEmö senmisin?
nasıl kazanacaksın nasıl?
...
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ya gitt işine yine attın .

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
roja velad 2018-03-27 12:01:23 @Herseybos

Gamelon halkı şu Andaman hırsız yalancı bile saklayıp Çocuklarca diğer Göndermeler Türk halkına yıl Karışık yırtıcı Mallya sarıklı üstü Başkanları altı kapasitesi ilçe genç gençlerin Donna Allen affetsin Şah İçindeki vekillerinim% 70 polelo, Düşünen liderleri deyip liderlik vasıflarını göstermesin külhan oy olmadan vermeyin oyunuzu saadete verin kökünde necmettin hoca var.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Cancan 2018-03-27 11:52:44

Sayin kılıçtar oğlu haketen yüzsüzsünüz niyetiniz milleti oyalamak koltuk sevdası sizinki kazanamayacağını biliyorsun milleti salak yerine koyyon birazcik gurur olsa sende o koltugu bırakırsin ama nerde sende o yürek işin gücün gev gev sen akp kazansın diye elinddn geleni yapan bir hainsin ssnden bi cacık olmaz kabul et

Avatar
volga 2018-03-27 11:53:09

Herşeyboş sen tam bir götsün.Tarihin karanlık çöplüğünde yok olup gidecekler senin gibi düşünenlerdir.AKP ile işbirliği yapan hdp ve onun uzantılarıdır.Apo korkağının talimatlarını bakanlar aracılığı ile Demirtaşa referandumda Evet deyin baskılarını zamanında açıklamayan hainler gidecek o çöplüğe, ha bunu yaz bir kenara Kılıçtaroğlu başarılı olmadığı sürece bu ülkeye huzur gelmeyecek sende götüne kına yakarsın artık.Büyük bir kısmı cahil ve mezhepcilik yapan Kürtler,bağnazlığı ve yalakalığı bırakmadığı sürece ,Kılıçtaroğlu nun iyi,dürüst,delikanlı,mert bir insan olduğunu bildikleri halde Alevi olduğu için oy vermeyenler o kötü zihniyetleri ile hiç gün yüzü göremeyecekler. Mustafa KEMAL ATATÜRK e duyduğunuz nefret burnunuzdan fitil fitil geliyor.Bulunduğunuz coğrafya da cahilliğiniz ve hainliğiniz yüzünden kan ve göz yaşı mantıklı akıllı düşünmenizide engelliyor.

Misafir Avatar
Herseybos 2018-03-27 12:11:28 @volga

Volga ben biraz kibar olayim diyorum ve götsün sifati yerine tam bir embesilsin diyeyim.
Kilicdaroglu anamuhalefiyle tayyo tc de koyulmadik yer birakmadi.Yurtta sulh cihanda sulh kemalizmin söylemiydi artik türk fasizmi hem icerde hem disarda.Volga ben biraz kibar olayim diyorum ve götsün sifati yerine tam bir embesilsin diyeyim.
Kilicdaroglu anamuhalefiyle tayyo tc de koyulmadik yer birakmadi.Yurtta sulh cihanda sulh kemalizmin söylemiydi artik türk fasizmi hem icerde hem disarda.
Anayasayi siklemeyen kilicdaroglu kalkip hirsiz tayyodan anayasaya uymasini bekliyor.15 Temmuzda yenikapida hirsiz din tüccarlarinin arkasinda saf tutan her savas tezkeresinde ülkenin bekasi tirnak icinde tayyonun bekasi yalanina sazan gibi atlayan cumhurbaskanligina ekmeleddin gibi azili fasisti aday gösteren muhsin yazicioglu gibi coluk cocugun kanina girmis maras alevi katliami tetikcisi bir katilin ardindan yas tutan bu serefsiz alevi olamaz dersimin yüz karasi alcaktir tayyonun derin devletin adamidi

Beğenmedim! (3)
Avatar
Volga 2018-03-27 12:56:59

Herşey boş sen götün ta kendisisin.Sen ve sen gibileri toplumu ayaklandırmak için çırpınan,insanlar sokaklara indiği zaman girecek delik arayan provakatörlersiniz.Kılıçtaroğlu ne yapmalı iç savaşmı çıkarmalı karşında senin zihniyetinle beslenen bir güç var ve adalet,hak,hukuk bilmiyor.Anayasayı tanımıyor bu ülkenin bir kısmı sende dahil olmak üzere Allahın size bahşetmiş olduğu zekayı kullanmayarak Allah’a ve bütün insanlığa hakaret ettiğinizin bile farkında değilsiniz.Git IQ'unu ölçtür bak sorunu göreceksin.

Misafir Avatar
Herseybos 2018-03-27 13:19:15 @Volga

Sahip oldugum zeka ve bilinci kendi cabamla düsünme yetimle olusturdum,senin gibi herseyin tanridan geldigini düsünen zavallilar fetö tayyo kilicdarogluna mahkum olup ömrünü ezik ezik gecirenlerdir.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Herseybos 2018-03-27 13:13:37 @Volga

Bokunuzda bogulun diyecem ama ülkede temiz onurlu insanlar var.Embesilsin diyorum ve yinede üstüne basa basa söylüyorum beyin hücrelerine sicilmis senin git bogaz köprüsünden at kendini.Türkiye yillardir bir ic savas yasiyordu simdi birde disarda savas eklendi yakinda tayyo ve özel ordusu sokaklara indiginde korkak ergenekonun Emir eri Kemo mu seni kurtaracak.Beni merak etme yilllarr önce o ülkenin fetöcü ve irkci kemalist rejiminin yasanilirligina inanmadigim icin egitimimi yurt disinda tamamladim endisem senin gibi embesiller icin degil,onurlu yürekli insanlar icin.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Baraj ittifakı 2018-03-27 11:48:51

Tabansiz.

Avatar
Volga 2018-03-27 14:32:01

Herşeyboş gerçekten boş adamsın.Sen burjuva, tuzu kuru,ahmak birisin. Ezilen onurlu insanları düşünecek yürekte,beyinde yok sende sen bulunduğun ortamlardaki emperyal sülüklüğün,Siyonist yapılanmanın kıçını yalarsın ancak.

Misafir Avatar
Herseybos 2018-03-27 14:46:52 @Volga

Ne demisti tekci irkci kemalist sistemin türkiye ve ortadogu halklarinin basina bela ettigi din tüccari (senin gibilerin üzerinden eksik olmasin hic) sen benim kiratimda degilsin kardes.Sen kilicdaroglunu umut Chp yi de hala ülkenin kurtulusu olarak görüyon ya bu bela sana yeter.Belani bulmussun yani.Birak siyonizmi miyonizmi tayyoizm moda kemalizm mefta gecmis olsun.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Selcuk 2018-03-27 21:00:55

SAYIN KEMAL BEY COK DOGRU KONUSMUS..CHP OLARAK KARŞI TARAFA IYI NIYET GOSTERMELERI COK YANLIS IDI..YANI BILE BILE SIZE DUSMANLIK GOSTERENLERE NEDEN IYI NIYETLE BAKICAKSINIZ ? SIMDI DOGRU KARAR ALMIS KEMAL BEY..FAKAT BELLI OLUYORKI TROLLERDE GENE IS BASINA GECMIS, DADANMISLAR YINE YORUMLARA KEMAL BEYE HAKARET ICIN.. AMA BOŞUNA..