CHP lideri: Darbeyi fırsata çevirerek demokrasiye, yargıya ve rejime karşı darbe yaptılar

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu twitter hesabından 'kontrollü darbe' ve 15 Temmuz'a ilişkin çok önemli açıklamalar yaptı.

CHP lideri: Darbeyi fırsata çevirerek demokrasiye, yargıya ve rejime karşı darbe yaptılar

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu twitter hesabından 'kontrollü darbe' ve 15 Temmuz'a ilişkin çok önemli açıklamalar yaptı.

13 Haziran 2017 Salı 16:46
3198 Okunma
CHP lideri: Darbeyi fırsata çevirerek demokrasiye, yargıya ve rejime karşı darbe yaptılar

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu AKP iktidarının 15 Temmuz 'kontrollü' darbe girişimini fırtasa çevirdiğini belirterek "Darbeyi fırsata çevirerek demokrasiye, yargıya ve rejime karşı darbe yaptılar. Türkiye kendi darbesini uygulayan bir iktidarla yönetiliyor!" ifadelerini kullandı.

'249 ŞEHİDİMİZİN ELLERİ YAKANIZDADIR'

Kılıçdaroğlu 15 Temmuz2un gerçek sorumlularının ortaya çıkmasının engellediğini belirterek "Kontrollü darbeyi kendi ikballeri için kullanıp, gerçek sorumluların ortaya çıkmasını engelliyorlar. 249 şehidimizin elleri yakanızdadır!" yazdı.

"AKP ADALETİ PARAYLA SATIYOR"

"CHP'nin ismini terörle ve darbeyle yan yana zikredenler, darbenin araştırılmasını neden engellediğini AKP Hükümeti'ne sormalıdır." diye yazan Kılıçdaroğlu 'damatların' FETÖ'den tutuklanıp daha sonra serbest bırakılmasına da çok sert çıktı. Kılıçdaroğlu "Meslek hayatı boyunca FETÖ ile mücadele etmiş gazeteciler içerdeyken, parası ve kayınpederi olanlar serbest. AKP adaleti parayla satıyor!" ifadelerini kullandı.

"CHP DARBELERE KARŞIDIR"

CHP lideri son tweetinde ise şu ifadeleri kullandı: CHP ordu darbesine de, 15 Temmuz darbesine de, 20 Temmuz darbesine de karşıdır. CHP'yi darbeci diye karalayanlar şeref ve namus yoksunudur.
 


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Laik Cumhuriyet.nokta 2017-06-13 21:14:51

İnsanların bütün Sosyal ve Adalet haklarını arayan CHP.ama gelgörki bir kaç poşet Makarnaya Akparti yalakalığı yapan fanatik yobazlar utanmadan bu sayfalara yorum bırakıyorlar utanın sefil yobazlar

Avatar
chpli 2017-06-15 01:03:10

akpnin yaptigi iyi bir icraati söyle mal lavuk istanbul

Avatar
istanbul 2017-06-13 17:39:10

darbeyi fırsata çeviren siz, kan üzerinden nemalanmak isteyen siz, şehid lerimizin üzerinden siyaset yapan siz, pkk ve Türkiye düşmanı kim varsa onlara sempati duyan siz . yeter artık . kuldan utanmıyorsanız Allah cc den korkun.

Avatar
Kılıçdaroğlunu Seviyoruz. 2017-06-13 17:46:03

Değerli Başkan,yapdıkları bir doğru iş varmı.Mevcut Karayollarını biraz daha genişletip Asvalt döşemesi yapıyorlar hepsi o.ne bir Fabrika nede üretim.

Misafir Avatar
kılıçdaroğlunu seven ahmak 2017-06-13 18:29:39 @Kılıçdaroğlunu Seviyoruz.

Kılçdaroğlunun iyi bir icraatını söyleyebilirmisin?

Beğenmedim! (1)
Avatar
İstanbul@da bir mal. 2017-06-13 17:48:22

İstanbul.ismiyle yorum yazan sefil o dediklerinin hepsini akp zihniyeti yaptı ve hala yapıyor.

Misafir Avatar
istanbul/ kılıçtaroğu yakalandı yine 2017-06-13 18:30:44 @İstanbul@da bir mal.

Dev-Genç kurucusu Sarp Kuray, CHP'ye katıldı.
Sarp Kuray ve arkadaşlarına rozeti grup toplantısı öncesi Kemal Kılıçdaroğlu taktı. 72 yaşındaki Kuray, 16 Haziran örgütünü kurduğu iddiasıyla, Anayasal düzeni zorla değiştirmek suçundan 7 yıl 8 ay hapis yatmış, geçen yıl tahliye edilmişti.

Beğenmedim! (1)
Avatar
terör neden bitmiyor CEVAP 2017-06-13 18:27:43

Dev-Genç kurucusu Sarp Kuray, CHP'ye katıldı.
Sarp Kuray ve arkadaşlarına rozeti grup toplantısı öncesi Kemal Kılıçdaroğlu taktı. 72 yaşındaki Kuray, 16 Haziran örgütünü kurduğu iddiasıyla, Anayasal düzeni zorla değiştirmek suçundan 7 yıl 8 ay hapis yatmış, geçen yıl tahliye edilmişti.********** chp yi destekleyenlere duyurulur.

Avatar
Magdurrr vatandas 2017-06-13 18:34:28

Arkadaş kac aydır aciktayim.sebebi de facebookdan feto propagandası yapmışım.ya ben facebooku ekim 2016da açtım.Ama agustos da açığa alındım.şöyle bir düşünüyorum benim boy boy fotolarim yok,sonra övgüler yagdirdigim yok,eee zengin de değilim,arti cemaat işleri bana göre değil.hiç bir zaman bunların içinde olmadım.ben niye aciktayim o zaman.Burda yorum yapan arkadaşlara soruyorum.ben miyim vatan haini yoksa başkaları mi?pkk 40 yıldır binlerce vatandaşı öldürdü öldürmeye de devam ediyor.pkk destekçisi ogretmenler neden halen görevinde.ben milliyetçi görüşe sahip bir insanım ama tedbir amaçlı aciktayim.kusura bakmayın da ahkam kesmeyle vatani milleti koruyor olmuyorsunuz malesef.gercek suçlular dışarda paraları götürürken keyif sürerken masum insanlar ya acikta ya ihraç ya da içerde.bu mudur mücadele?kusura bakmayinda damatlar disardayken kimse inanmaz bu mücadeleye.gariban memurla ugrasilacagina biraz da üst tabakalarla ugrasilsa o zaman inanır bu millet .

Avatar
ulusalcı 2017-06-13 18:59:55

chp ulusalcı çizgiye gelmediği sürece yüzde 25lik oranı geçemez ulusalcılık anti emperyalizmi savunmak etnik kürtçü bölücüluğe ve dinci gericiliğe karşı tavır almak demektir ancak chp bu özelliklerden uzaklaşmış hdpye yaklaşmıştır chpnın tabanı bundan rahatsızdır o yüzden chplilerin bir kısmı tepki olarakperinçeğin vatan partisine gidiyor vatan partisi de maocu rusçu şimdi de akp yandaşıdır kemalistleri kandırıyor gerçek kemalistler bir çıkış yolu aramaktadır böyle bilinsin