CHP'nin 24 Haziran stratejisi

CHP’de 24 Mayıs’ta açıklanacak seçim bildirgesi hazırlıkları sürerken, Cumhurbaşkanı adayı İnce bugün CHP Lideri Kılıçdaroğlu’nu ziyaret edecek. Seçim kampanyası Kılıçdaroğlu, İnce ve Tezcan’a tahsis edilecek seçim otobüsleriyle 3 koldan yürütülecek.

CHP'nin 24 Haziran stratejisi

CHP’de 24 Mayıs’ta açıklanacak seçim bildirgesi hazırlıkları sürerken, Cumhurbaşkanı adayı İnce bugün CHP Lideri Kılıçdaroğlu’nu ziyaret edecek. Seçim kampanyası Kılıçdaroğlu, İnce ve Tezcan’a tahsis edilecek seçim otobüsleriyle 3 koldan yürütülecek.

07 Mayıs 2018 Pazartesi 10:19
CHP'nin 24 Haziran stratejisi

24 Haziran’da yapılacak Cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçimlerinde Cumhurbaşkanı adayını Muharrem İnce olarak belirleyen, milletvekili aday adaylarının başvurusunu halen kabul eden CHP’nin seçim stratejisi hazırlıkları da tamamlanma aşamasında. 24 Mayıs’ta aday tanıtımı toplantısıyla kamuoyuna açıklanması planlanan seçim bildirgesinde, Türkiye’nin 5 temel sorunu olarak saptanan “demokrasi, ekonomi, eğitim, toplumsal barış ve dış politika”ya ilişkin çözüm önerileri yer alıyor.

Gazete Habertürk’ten Düzgün Karadaş’ın haberine göre bildirgede, özgürlükçü, çoğulcu, parlamenter sistemi güçlendiren, güçler ayrılığı ilkesi ve hukukun üstünlüğünü esas alan yeni bir Anayasa vaadi de bulunuyor.

3 AYRI SEÇİM OTOBÜSÜ

CHP’nin seçim stratejisi konusunda ise bugün kritik bir buluşma gerçekleşecek. Partinin Cumhurbaşkanı adayı İnce, bugün CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na teşekkür ziyaretinde bulunacak. Toplantıda, seçimlerde izlenecek strateji de ele alınacak.

CHP’de birkaç gün içinde netleşecek seçim stratejisine göre, 3 koldan sahaya inilecek. Kampanya sırasında, CHP Lideri Kılıçdaroğlu ile Cumhurbaşkanı adayı İnce ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan’a seçim otobüsü tahsis edilecek. 3 isim, CHP Genel Merkezi’nin koordinasyonunda 3 ayrı otobüsle Türkiye’nin 81 ilini dolaşacak. Seçim kampanyası sırasında “kutuplaştırıcı” dilden uzak durulmasını isteyen Kılıçdaroğlu’nun, referandum sürecinde olduğu gibi miting yerine daha çok salon toplantıları, STK’lar, sendikalar ve kanaat önderleriyle buluşmalar gerçekleştireceği belirtildi. CHP Lideri’nin bu yüzden mitingden çok ev ev, kapı kapı dolaşarak vatandaştan oy istenmesini talep ettiği bildirildi.

İnce ve Tezcan, geniş katılımlı mitinglerle oy isteyecek. Kılıçdaroğlu ve İnce, bazı mitinglerde kürsüye birlikte çıkacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.05.2018 12:43
Anahtar Kelimeler:
Seçim24 HaziranCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-05-07 10:34:10

ekonomi ortada sicak para politikasi iflas etti dolar avro uctu tl deger kaybetti akp uretime degil tuketime agirlik verdi gidanin cogunu ithal ediyoruz et saman tohum gibi dolar arttikca fiyatlarda artiyor millet borc bataginda et yiyemiyor 30 milyon yardima muhtac aile var deniyor sayi daha cok yuksek olabilir o kadarda issiz var AKP 1 tane Fabrika kurdumu yapilan kopruler sehir hastaneleri hep borc kopruden gecende gecmeyende oduycek dolar arttikca kopru gecis fiyatlarida artiyor akp yolun sonuna geldi

Misafir Avatar
evet 2018-05-07 18:45:49 @CHP & IYI Parti kazanir

CHP siyasette olmazsa ABD AB Türkiyede ajan koşuşturamaz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
3 kollu chp 2018-05-07 18:35:30 @CHP & IYI Parti kazanir

Bir kol abd, bir kol terör grupları, bir kol iyi parti etti üç kol. KUKLA da CHP. haydı bakalım. ayaksız ne yapacaksınız. halksız ne yapacaksınız. düşmanla terörle bu ülkede iktidar olunmaz zvallılar.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kopya edilemez, çoğaltılamaz. chp çalabilr! 2018-05-07 18:09:32 @CHP & IYI Parti kazanir

Beni cumhurbaşkanı adayı yapsın bu halk asgari ücreti 6000 tl yapcam, mazot ve benzin aynı fiyat 1 lira, oto gaz halka bedava. özel hastaneleri halak açacağım parasız. 40 yaş üstü herkesi emekli yapacağım. her öğtrenciye ayda 1500 tl vereceğim.. söz on yıl hiç bir ürüne zam yapmayacağım ama her yıl maaşlara yüzde elli artış yapacağım. Türkiyeyi en modern tesislerle donatacağım. sözmü beni bu ülkeye başkan yapın ADIM. EHTELEBETE. unutmayın. yahu salaklardan inanan çıkar şimdi. gözle görünene inanmıyan yaılmışlara inanmayaıphayellere yalanlara inananlara sözüm haaa. chp ve ttifakı yalan ve hayelle iftira ile halktan oy devşirior. AKP yapmış isbat ortada. uyuma kardeşim

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ülkem 2018-05-07 15:48:03 @CHP & IYI Parti kazanir

HUZUR İSLAMDA

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ege den İNCE inciler ok bak. ---- bakayım. 2018-05-07 15:44:15 @CHP & IYI Parti kazanir

chp icaat ediyor, akp kopya ediyor----------------BAAA bak sen. AKP CHP den kopya ediyor? SEVSİNLER SENİİİ . gendisini gülünç duruma düşürmek isteyen aynen senin gibi konuşur. Kılıçdaroğluda öyle diyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bakıyorumda 2018-05-07 15:42:11 @CHP & IYI Parti kazanir

İçi boş hedefsiz bir kampanya. bol bol ihanet, iftira , yalan ve tehdit var. CHP inşAllah baraj altında kalır.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ege den İNCE inciler okuyalım bak. 2018-05-07 11:58:22 @CHP & IYI Parti kazanir

chp icaat ediyor, akp kopya ediyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp nin projesi cikti 2018-05-07 11:57:49 @CHP & IYI Parti kazanir

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-07 11:56:06 @CHP & IYI Parti kazanir

troller issiz kalcaz diye tir tir tirr titriyor iyice saldirganlastilar cok agresif oldular cok komik oldular hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP THE END...... 2018-05-07 11:53:27 @CHP & IYI Parti kazanir

AKP BİTMİŞTİR TÜKENMİŞTİR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet İttifakı 2018-05-07 11:49:53 @CHP & IYI Parti kazanir

KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege den İNCE inciler okuyalım bak. 2018-05-07 11:13:19 @CHP & IYI Parti kazanir

Beni cumhurbaşkanı adayı yapsın bu halk asgari ücreti 6000 tl yapcam, mazot ve benzin aynı fiyat 1 lira, oto gaz halka bedava. özel hastaneleri halak açacağım parasız. 40 yaş üstü herkesi emekli yapacağım. her öğtrenciye ayda 1500 tl vereceğim.. söz on yıl hiç bir ürüne zam yapmayacağım ama her yıl maaşlara yüzde elli artış yapacağım. Türkiyeyi en modern tesislerle donatacağım. sözmü beni bu ülkeye başkan yapın ADIM. EHTELEBETE. unutmayın. yahu salaklardan inanan çıkar şimdi. gözle görünene inanmıyan yaılmışlara inanmayaıphayellere yalanlara inananlara sözüm haaa. chp ve ttifakı yalan ve hayelle iftira ile halktan oy devşirior. AKP yapmış isbat ortada. uyuma kardeşim.

Beğenmedim! (4)
Avatar
aydın 2018-05-07 10:56:41

uyarıyorum hain damgası yersiniz ülkede terör var mı var safı bellimi hdp ne diyor pkk a bizim ordumuzdur terör orgutu degildir.buna ragmen hdp yi eleştirmemek sırtını sıfazlamak ziyaret etmek alçaklıktır namusuzluktur akan şehit kanına sevinmektir,yarın hepiniz yargılanırsınız,o ziyaret edenler desdek açıklaması yapanlar hepsi teröre desdekten tutuklanır,ulan bu çocuk oyunu o kadar asker sehit oluyor ve hdp rahat rahat pkk yı övecek o zaman burda devlet yok ,ülkenin sahibi yok

Avatar
KAHPE DÖLÜ 2018-05-07 10:58:14

KILIÇTAROĞLU SALAĞI SEN NE YÜZLE MEYDANLARA ÇIKACAKSIN SEN NEYİN ADAYISIN SEN KİMSİN KAHPE DÖLÜ

Misafir Avatar
kesin sonuç 2018-05-07 15:47:03 @KAHPE DÖLÜ

Kılıçdaroğlunu kimse yemez zaten çöplüğe atılcak merak etme.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sen var ya sen kilicdarogluna kurban ol 2018-05-07 11:59:36 @KAHPE DÖLÜ

kilicdaroglunu hic kimseye yedirtmeyiz kapis

Beğenmedim! (0)
Avatar
KAHROLSUN C H P 2018-05-07 10:59:56

KAHROLSUN C H P TERÖR ÖRGÜTÜ OROSPULARI

Misafir Avatar
savcilar seninle 2018-05-07 11:54:22 @KAHROLSUN C H P

ilgilenmeli

Beğenmedim! (0)
Avatar
KAHPE KILIÇTAR ERMENİ TOHUMU 2018-05-07 11:01:05

25 HAZİRANDA BU ÜLKEYİ SANA DAR EDECEĞİZ HAİN KILIÇTAR OROSPUSU

Misafir Avatar
evet 2018-05-07 18:46:27 @KAHPE KILIÇTAR ERMENİ TOHUMU

CHP siyasette olmazsa ABD AB Türkiyede ajan koşuşturamaz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
valla 25 haziranda kendine is ara 2018-05-07 12:02:48 @KAHPE KILIÇTAR ERMENİ TOHUMU

troller issiz kalacak Millet İttifakı kazanacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
valla 25 haziranda kendine is ara 2018-05-07 12:01:13 @KAHPE KILIÇTAR ERMENİ TOHUMU

troller issiz kalacak milli ittifaki kazanacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
C H P THE END...... 2018-05-07 11:02:08

C H P BİTMİŞTİR TÜKENMİŞTİR

Avatar
EZECEĞİZ 2018-05-07 11:11:06

İngilizler bile Türkiye'deki muhalefetten ümidini kesti. Türkiye'deki seçimleri ve Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın mitinglerini başyazı konusu yapan İngiliz The Times, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 15 yıldır iktidarda olduğunu ve şüphesiz 24 Haziran seçimlerini ezici bir çoğunlukla kazanacağını yazdı.

Misafir Avatar
iyi izlemeler 2018-05-07 11:52:19 @EZECEĞİZ

Dikkat! Türkiye Cumhuriyeti iflas etmek üzere - Fatih Erbakan
https://www.youtube.com/watch?v=hhNL2Ry4AzM

Beğenmedim! (0)
Avatar
EZECEĞİZ 2018-05-07 11:11:40

Türkiye'nin giderek büyüyen ekonomisi, istikrarlı siyaseti, yükselen demokrasisi ve her türlü küresel tuzakla baş edebilir olmasını çekemeyen İngiliz The Times, başyazısını Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı ve 24 Haziran seçimlerini taşıdı. Türkiye ve Erdoğan karşıtlığı üzerine kaleme alınan yazının tek objektif ve doğru cümlesi "Başbakan ve cumhurbaşkanı olarak 15 yıldır iktidarda olan Erdoğan şüphesiz seçimleri ezici bir çoğunlukla kazanacak" oldu.