CHP'nin Kadıköy adayı kesinleşti

CHP'de Kadıköy Belediye Başkan adayı PM'de onaylandı.

CHP'nin Kadıköy adayı kesinleşti

CHP'de Kadıköy Belediye Başkan adayı PM'de onaylandı.

27 Ocak 2019 Pazar 20:31
CHP'nin Kadıköy adayı kesinleşti

CHP'de gözler bugün açıklanacak belediye başkan adayları için CHP Genel Merkezi'ndeydi.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında önce CHP MYK toplandı. Adayların oylandığı CHP MYK'dan Kılıçdaroğlu listesini büyük ölçüde geçirdi.

MYK'nın ardından ise CHP PM'ye geçildi.

İstanbul'un Kadıköy İlçesi için yapılan oylama sonucuna Şerdil Dara Odabaşı'nın ismi CHP PM'de onaylandı. Böylece Şerdil Dara Odabaşı CHP'nin Kadıköy Belediye Başkan adayı oldu.

Son Güncelleme: 27.01.2019 21:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Oguz 2019-01-27 21:53:37

Kadıkoyle alakasız Urfa kulturlu biri kadikoy orgutu ilede alakasi yok oguz kaanin adami tepeden inme

Avatar
Gereksiz 2019-01-27 20:36:39

Yolun ve bahtin açık olsun Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı

Avatar
derinler 2019-01-27 21:40:26

ben manyakmiyim param türke gitsin, ermeni varken giderim kendim gibi ermeniden satinalirim diyen odabaslar denen ermeni tohumlarina verin kadi koyu, pontus oici 18 adayi zati verdi

Avatar
Okur 2019-01-27 21:58:44

Sanki istemihan talay...amma benziyor

Avatar
aydın 2019-01-27 22:16:10

adayların çogu yanlış açıklamalar geri bırakılsın tekrar degerlendirilsin,dsp ye geçen çok olur buyuk tepki var

Avatar
Vatandas 2019-01-28 01:27:47

Kadikoy icin hicmi aday bulamadiniz.salicinin her dedigi oluyorsa,Kk ya ne gerek var.kimse kolay oy vermez,yanlis adaylara.iyi partide destek vermemeli.

Avatar
Ahmet ali 2019-01-28 08:10:50

Şendir Dara yi neden tercih ettiniz, Aykurt Nuhoğlu kimsenin adamı olmadığı için mi? En küçük bir yolsuzlugu olmadığı için mi? Katılımcı şeffaf, borçsuz, müteahhitlerin rantcilarin taleplerini yerine getirmediği karşı çıktığı için mi?